XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:27, 25.10.2018
Próbował ktoś kiedyś skracać tą sprężynę od ramienia ? Lub jakiś swap na nowsze ramię, bo podejrzewam, że nowego ramienia do VI nie dostane.
#2
Napisano 05:48, 25.10.2018
Mam identyczny problem. Chyba jedynym sensownym rozwiązaniem jest używanie klasycznych wycieraczek.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 08:25, 25.10.2018
Druga opcja kupić hybrydowe
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:34, 25.10.2018
#4
Napisano 08:54, 25.10.2018
Wlodar co Ty powiesz? Pokazać Ci zdjęcie jak wycieraczka wraca (ustawiona prostopadle)? Środek jest zawinięty w jedną stronę końcówki w drugą stronę. Podejrzewam, że VI gen szyba jest bardziej wygięta jak w nowszych samochodach.
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 10:02, 25.10.2018
Nie wiem jak to wygląda w przypadku VI gen, ale ja u siebie w VII miałem bardzo podobny przypadek. Na środku przy powrocie zostawała plama (jeździłem na bezszkieletowych) i w końcu doszedłem ze z jednej strony wycieraczkę mocniej dociska plastik który ma za zadanie trzymać pozycję pióra szkieletowego...
Odkręciłem ten plastik i plamy już nie ma bo pióro jest dociskane tylko w jednym miejscu.
#6
Napisano 11:21, 25.10.2018
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 12:25, 25.10.2018
Wewnątrz ramienia wycieraczki masz sprężynkę i mały trzpień i on się zaciera. Smary z spreyu pomagały na krótko i zdecydowałem że wysmaruje wszystko Łt43 smar do łożysk. Miałem pewne obawy że smar będzie jakoś spływał lub mieszał się z płynem, ale nic takiego nie ma miejsca.
Użytkownik Mika11 edytował ten post 12:26, 25.10.2018
#8
Napisano 12:44, 25.10.2018
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 14:16, 25.10.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#10
Napisano 14:23, 25.10.2018
Ja Wam proponuje ściągnąć sprężynę trochę podgiąć oczko i założyć z powrotem, łatwo nie jest ale nie ma tragedii. (ja tak zrobiłem w 6 jak miałem i 7 i to pomaga a smarowanie moim zdaniem to kant o d..e). Wystarczy dosłownie podgiąć o 2-3mm a różnica znaczna w docisku. Ja robiłem to tak ze podginałem samo oczko i to wystarczało. Wiadomo ze po tylu latach sprężyna traci swoje właściwości.
#11
Napisano 14:48, 25.10.2018
Z tej pozycji twierdzisz ,że jest prostopadle i to widzisz ? Musisz zatrzymać podnieść i opuścićna szybę aby nie miało naprężenia ,a najlepiej jak wypniesz pióro i zobaczysz jak haczyk jest ustawiony w stosunku do szyby
Ogólnie ja sobie odpuściłem płaskie wycieraczki ,bo często takie jaja się robią choć zawsze je jakoś okiełznałem
Z tak długim płaskim piórem często takie numery się robią .Możesz jeszcze podkręcić lekko w osi ramię tak aby bardziej się kładło w tą stronę w którą nie zbiera aby lamela zgarniająca bardziej się kładła
(W Twoim przypadku w prawo)
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:52, 25.10.2018
#12
Napisano 15:46, 25.10.2018
Pomogło, pióro (bosch areo) ładnie dolega. Jeszcze wcześniej próbowałem z PTFE, ale co jakiś czas problem wracał. Teraz idzie czwarty miesiąc i odpukać smar daje rady.
#13
Napisano 15:51, 25.10.2018
Pomogło, pióro (bosch areo) ładnie dolega. Jeszcze wcześniej próbowałem z PTFE, ale co jakiś czas problem wracał. Teraz idzie czwarty miesiąc i odpukać smar daje rady.
a jak powyżej 100/120 km/h ?
#14
Napisano 16:08, 25.10.2018
Pełny docisk pióra przy
160km/h w lekkim deszczu, wycieraczki dawały jeszcze rady.
#15
Napisano 16:50, 25.10.2018
Ja Wam proponuje ściągnąć sprężynę trochę podgiąć oczko i założyć z powrotem, łatwo nie jest ale nie ma tragedii. (ja tak zrobiłem w 6 jak miałem i 7 i to pomaga a smarowanie moim zdaniem to kant o d..e). Wystarczy dosłownie podgiąć o 2-3mm a różnica znaczna w docisku. Ja robiłem to tak ze podginałem samo oczko i to wystarczało. Wiadomo ze po tylu latach sprężyna traci swoje właściwości.
Punkcik należy się dla Grzegorza. A więc tak:
- zdejmujemy ramię (ściągacz nie powinien być potrzebny, sposób Erica https://youtu.be/JwfT5Njnzhg?t=52 )
- zdejmujemy sprężynę i łącznik w kształcie "C"
- spryskujemy olejem penetrującym oś dzięki której można odchylać ramię
- spryskane ramię trzeba "rozchodzić", część ramiona osadzona na ośce jest z aluminium i utlenia się w miejscu nita (osi) łączącej dwie części ramienia
- zmywamy olej porządnie. Nigdzie nie ma prawa być tłuste i żadnych smarów! Ma być sucho!
- łącznik "C" ściskamy maksymalnie o 1 mm i polecam to zrobić tylko w ramieniu wycieraczki kierowcy. Inaczej będzie hard core założyć sprężynę
- ramiona demontować pojedynczo żeby łatwiej było ustalić pozycję
- nakrętkę dokręcić z niedużą siłą - gwint drobnozwojowy!
Nie giąć żadnych ramion! Nic nie smarować! Wyciera się również otwór w którym siedzi sprężyna.
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych