XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:57, 01.05.2018
Mianowicie w mojej Hondzie Accord 2.0 benzyna 147 km VI generacja rok 99 występuje pewien problem: Auto jest jak by bez życia czuć jak by je coś przymulalo i nie pozwalało mu jechać tzw na pełnym wdechu jedzie jak by miało tylko jedno płuco. Na drugim biegu pozwoli przyśpiesza i lekko szarpie przy zmianie biegów. Dodam że wskaźnik obrotów działa prawidłowo obroty nie falują na luzie auto trzyma te same obroty. Raz na jakiś czas auto się odblokowuje i czuć że ożywa aż chce się jechać. Czytałem już dużo na forach ale nie mogę za wiele znaleźć ze swojej strony wymieniłem już kable zapłonowe na NGK, rozdzielacz zapłonu wraz z palcem, świece filtry, sprzęgło, system v tec raczej działa bo jak go odłączam to przy wyższy obrotach auto szarpie. Zawór EGR wyczyściłem, przepustnice też, zawory wyregulowane. Auto jedzie tak samo czy to na benzynie czy gazie. Ktoś ma pomysl co jeszcze można sprawdzić czytałem jeszcze może by spróbować map sensor wymienić co idzie do przepustnicy ? Może czujnik temperatury silnika ? Z góry dziękuję za pomoc
#2
Napisano 13:14, 01.05.2018
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 14:30, 01.05.2018
Moze by zczytac kody bledow. Czy masz katalizator czy nie uderzyles nim o cos wystajace z ziemi jakis kamien gruz kraweznk? Jezeli ma wgniecenie to moze sie pokruszyl?
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Czyli do kompa go podpiąć ? co do kata to nie wiem ale słyszałem że katalizator może dawać takie objawy, nie wiem jak to sprawdzić może kupić jakąś strumień ocena widziałem że jest.na allegro z podłączeniem na sondy i zobaczyć czy to coś da ? Ewentualnie jakieś inne pomysły
#4
Napisano 15:49, 01.05.2018
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 16:46, 01.05.2018
Kołcz -------> Accord VI 99r. http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/
#6
Napisano 19:14, 01.05.2018
Jezeli Twoje auto nie ma drugiej sondy zaraz za katalizatorem to moze rozpiac wydech przed katalizatorem (u tlumikarzy bo bez palnika pewnie nie obejdzie sie) nie zdejmowac calego wydech tylko miejsce rozlaczone przywiazac drutem. Zrobic jazde probna.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
No dobry pomysł ale z tego co wiem jednak asonda jest przy kolektorze druga na katalizatorze to nie wiem czy tak mogę
Sondy sprawne ?
Wiem że nie są to orginalne sondy, poprzedni właściciel musiał je wymieniać, nie mam jak ich sprawdzić ? Może kupić jakiś interfejs diagnostyczny nie drogi ? Ewentualnie jaki polecacie i program ?
#7
Napisano 13:58, 02.05.2018
Dzisiaj zobaczyłem na tą Sondę lambda co idzie od kolektora wydechowego , to wydaje mi się, że chyba musiała być oryginalna od nowości w linku daję foto jej numer Denso 192400-1003 12N21 ? To może jednak ta sonda daje takie objawy ? sam już nie wiem ciężko chyba ją sprawdzić mi będzie ?, najgorzej, że jest jeszcze druga co idzie do kata, ale jej nie sprawdzałem, któraś jest ważniejsza czy oby dwie tak samo ważne ?
https://drive.google...SekgZxc4XBT2M5Q
#8
Napisano 14:13, 02.05.2018
2. Wykasuj kody bledow
3. Pojezdzij kilja dni
4. Ponownie zczytaj kody bledow. Teraz bedziesz mial aktualne bo stare skasowales.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 14:34, 02.05.2018
1. Zczytaj kody bledow i zapisz
2. Wykasuj kody bledow
3. Pojezdzij kilja dni
4. Ponownie zczytaj kody bledow. Teraz bedziesz mial aktualne bo stare skasowales.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Tak zrobię zamówiłem interfejs diagnostyczny elm327 może coś nim wykryję widziałem też że można tez nim sprawdzić prace sond. Jak coś to odezwę się za jakiś czas.
#10
Napisano 23:27, 07.05.2018
Podobno zrabany czujnik spalania stukowego potrafi przymulac auto i drgania silnika na wolnych obrotach.
#11
Napisano 23:49, 07.05.2018
Maly offtop - najlepiej od razu zmienic caly zaplon eh, rutyna:) Czuje ten bol ale sciska mnie, ze diagnostyka z reguly polega na wymianie czesci. Z tego co piszesz, nawet manuala nie miales (cos ala 'sam naprawiam'). 6stka jest pokrecona, ale kolega wyzej juz trafnie strzela w typowy czujnik spalania stukowego, no to teraz jak go sprwadzac, itd, itd. Akurat ten czujnik z reguly dawal w kosc na jalowym o ile pamietam, ale strzelam:)
Druga sprawa, jakby bledy byly, to chyba bys napisal, ze check swieci po galach. Jak kupujesz elma to kupuj uniwersalny modul na wifi-bluetooth i wsio, torque pro podam linkiem jak napiszez priva, i tak lepszy od tego darmowego szitu, chociaz piractwa nie uznaje:P
Do czujnika tempy miernik rezystancji, do sondy oscyloskop, chociaz nie wiem czy obd jakos tego nie czyta, i mozna sie tak krecic i krecic, ostatecznie mozna pojechac do kogos kto ogarnia i nie zdziera i mozna z tego wyjsc w miare calo, chociaz ja jeszcze nie wyszedlem, ale to przeguby/polsie wiec magia:)
Mulenie: standardowo przeplywka, ale tu nima, wiec czujnik spalania stuk., bledow nie ma - dziwne ale mozliwe, sonda jest najtrudniejsza bo malo kto ma oscyloskop i umie go podpiac, i tak dalej... ale nie wymiekaj, wiecej rob niz myslisz to w koncu dobrniesz bo ja to akurat odwrotnie
PS: jeszcze sprezanie mi po glowie chodzi, cewa etc i co tu doradzic:) daj film niech kazdy user 6stki widzi to bedzie szerzej
Użytkownik pepedombo edytował ten post 23:51, 07.05.2018
#12
Napisano 20:31, 08.05.2018
Maly offtop - najlepiej od razu zmienic caly zaplon eh, rutyna:) Czuje ten bol ale sciska mnie, ze diagnostyka z reguly polega na wymianie czesci. Z tego co piszesz, nawet manuala nie miales (cos ala 'sam naprawiam'). 6stka jest pokrecona, ale kolega wyzej juz trafnie strzela w typowy czujnik spalania stukowego, no to teraz jak go sprwadzac, itd, itd. Akurat ten czujnik z reguly dawal w kosc na jalowym o ile pamietam, ale strzelam:)
Druga sprawa, jakby bledy byly, to chyba bys napisal, ze check swieci po galach. Jak kupujesz elma to kupuj uniwersalny modul na wifi-bluetooth i wsio, torque pro podam linkiem jak napiszez priva, i tak lepszy od tego darmowego szitu, chociaz piractwa nie uznaje:P
Do czujnika tempy miernik rezystancji, do sondy oscyloskop, chociaz nie wiem czy obd jakos tego nie czyta, i mozna sie tak krecic i krecic, ostatecznie mozna pojechac do kogos kto ogarnia i nie zdziera i mozna z tego wyjsc w miare calo, chociaz ja jeszcze nie wyszedlem, ale to przeguby/polsie wiec magia:)
Mulenie: standardowo przeplywka, ale tu nima, wiec czujnik spalania stuk., bledow nie ma - dziwne ale mozliwe, sonda jest najtrudniejsza bo malo kto ma oscyloskop i umie go podpiac, i tak dalej... ale nie wymiekaj, wiecej rob niz myslisz to w koncu dobrniesz bo ja to akurat odwrotnie
PS: jeszcze sprezanie mi po glowie chodzi, cewa etc i co tu doradzic:) daj film niech kazdy user 6stki widzi to bedzie szerzej
Co do czujnika stukowego jeszcze nie sprawdzałem, nie wiem jeszcze jak rozrząd może mieć wpływ na auto bo też szykuje się jego wymiana. Cewka raczej sprawna jak wymieniałem palec i kopułkę rozdzielacza to wyglądała, że jest w dobrym stanie. Kabler i świece też były wymieniane.
Dodaję zdjęcia sondy lambda i inne wykresy test przeprowadzony czujnikiem elm327 na kablu program ScanMaster
Ustawiłem wykresy dwóch sond z tym, że nie wiem sensor1 która to sonda czy przy kolektorze wydechowym czy przy katalizatorze i sensor 2 tak samo. Dodałem też wykres obrotów silnika oraz map sensor , obroty starałem się utrzymywać na stałym poziomie przez pewien czas. Jedno foto, wykres jest tez na samym zapłonie wystarczy na obroty spojrzeć, oraz jeden na biegu jałowym patrz 1000 obrotów. Proszę kogoś o diagnozę sond. Jedno Foto tez jest ogólne wszystkich czujników. Na jedym zdjęciu ustawiłem foto jakiś fuel system status, nie wiem co to raz było open loop. raz open loop driving , raz closed ? Auto w tym czasie testowania chodziło w miarę żwawo tzw odmuliło się.
https://drive.google...xUkPLmntnbztzl8
https://drive.google...qr9mgVNMgOV7LB8
https://drive.google...VctQFzvlqxQlTb1
https://drive.google...IMacMR9qTjHb-au
https://drive.google...9krOMk_8GiMCJck
https://drive.google...Ai9Cbu8K1WEP9Rd
https://drive.google...8CwpsVGr6btqt2G
#13
Napisano 21:15, 08.05.2018
Odepnij MAP sensor albo pierwszą sondę - zapali się CE ale daj mu w palnik i zobacz czy idzie dobrze.
Z katem to w sumie dobry pomysł bo ja niby drożnego kata zamieniłem na uniwersalnego do pojemności bodajże do 3L i całkiem inne auto.
A w ogóle próbowałeś wbić się na "niemiecką autostradę" i dać w palnik? Nie trzeba na 2 ale od 2 do 4 biegu do końca lecieć z długą kilkuminutową chwilą na 3 biegu
#14
Napisano 22:17, 11.05.2018
A kody bledow ?
Bo na razie wrozymy z fusow.
Napiecie z 1 sondy powinno skakac i żwawo zmieniac sie przy dodaniu gazu i przy schodzeniu z obrotow.
Masz ELMa to sprawdz.
"Auto w tym czasie testowania chodziło w miarę żwawo tzw odmuliło się." to istotna uwaga. Czyli usterka NIE JEST STAŁA ! To jest jakis trop do podjecia bo dpada 50% usterek. Ale zostaje jeszcze 50%.
Czy auto ma duzy przebieg-zrob jazde probna z rozlaczonym przed katem wydechem (niesprawny kat to powinien byc blad chyba P0420)
Przy wrozeniu z ... wymieniamy i naprawiamy najpierw to co kosztuje 0zl tub prawie 0.
"jest jeszcze druga sonda co idzie do kata, ale jej nie sprawdzałem, któraś jest ważniejsza czy oby dwie tak samo ważne ?" Najwazniejsza jest pierwsza sonda. Ona wącha ile tlenu jest w spalinach i jest glownym elementem w ustalaniu skladu Pb-powietrze czyli w dawkowaniu paliwa. Natomiast druga jest tylko od sprawdzania sprawnosci katalizatora. Powinna wywalic EngineCheck przy niesprawnym kacie. Wywala blad chyba P0420. Ale... " naprawilem " (najpierw to co najtansze) 2 auta przez zastosowanie tulejki pomiedzy druga sonda a rura wydechowa. Nie bylo zadnych innych objawow usterki oprocz ECHeck. Auta jezdza juz 1,5 roku z starymi katami.
Użytkownik iwan edytował ten post 23:05, 11.05.2018
#15
Napisano 08:17, 12.05.2018
A kody bledow ?
Bo na razie wrozymy z fusow.
Napiecie z 1 sondy powinno skakac i żwawo zmieniac sie przy dodaniu gazu i przy schodzeniu z obrotow.
Masz ELMa to sprawdz.
"Auto w tym czasie testowania chodziło w miarę żwawo tzw odmuliło się." to istotna uwaga. Czyli usterka NIE JEST STAŁA ! To jest jakis trop do podjecia bo dpada 50% usterek. Ale zostaje jeszcze 50%.
Czy auto ma duzy przebieg-zrob jazde probna z rozlaczonym przed katem wydechem (niesprawny kat to powinien byc blad chyba P0420)
Przy wrozeniu z ... wymieniamy i naprawiamy najpierw to co kosztuje 0zl tub prawie 0.
"jest jeszcze druga sonda co idzie do kata, ale jej nie sprawdzałem, któraś jest ważniejsza czy oby dwie tak samo ważne ?" Najwazniejsza jest pierwsza sonda. Ona wącha ile tlenu jest w spalinach i jest glownym elementem w ustalaniu skladu Pb-powietrze czyli w dawkowaniu paliwa. Natomiast druga jest tylko od sprawdzania sprawnosci katalizatora. Powinna wywalic EngineCheck przy niesprawnym kacie. Wywala blad chyba P0420. Ale... " naprawilem " (najpierw to co najtansze) 2 auta przez zastosowanie tulejki pomiedzy druga sonda a rura wydechowa. Nie bylo zadnych innych objawow usterki oprocz ECHeck. Auta jezdza juz 1,5 roku z starymi katami.
Honde podlanczałem do kompa w programie Scan Master 0 błedów, a wykresy sond podałem w linkach powyżej, o jakie tulejki tobie chodzi, między 1 sonda a katalizatorem co to da ? Druga sprawa to 2 sonda nie jest w ogole potrzebna ? Bardziej myslałem kata zastąpić takim czymś:
http://allegro.pl/ho...7327191505.html
jest ładnie dopasowane na wymiar i ma wejście na sonde
Czyli normalnie mam przed sonda rozłączyć tłumik podwiesi go i tak troszkę pojeździć zobaczyć jak auto będzie się zachowywać ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Co mogę zrobić auto bez mocy
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych