XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:52, 14.12.2017
#2
Napisano 09:59, 14.12.2017
ciekawe,
pierwsze co wyskoczylo w googlach:
https://www.autoexpe...lokowych,3094,1
WIDOCZNE OBJAWY
Opisany tu obraz uszkodzeń obejmuje więcej stadiów, od nadtopienia aż do dziury w denku tłoka:
· Powierzchnia jest chropowata, a na krawędzi denka tłoka znajdują się lekkie ślady erozji (rys. 4).
· Próg pierścieni tłokowych jest złamany (rys. 5a+b).
· Na główce tłoka można zobaczyć nadtopienia (rys. 6) - aż do kompletnego stopienia denka tłoka - w tym także pęknięcie progu pierścienia tłokowego (rys. 7).
· Tłok ma otwór w denku lub w obszarze główki.
PRZYCZYNY
Takie uszkodzenia można odnieść do usterek w procesie spalania. Może być wiele przyczyn tego stanu rzeczy:
Spalanie odbywa się przy ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, czego powody mogą być następujące:
- zasysane jest obce powietrze,
- istnieje problem w zarządzaniu pracą silnika, np. co do ilości dostarczanego paliwa,
- nastawa w gaźniku jest wadliwa,
- został uszkodzony czujnik (miernik ilości powietrza, sonda Lambda, przetwornik OT (górne położenie zwrotne itd.).
Zastosowano niewłaściwe paliwo (zbyt niskooktanowe, olej napędowy zamiast benzyny).
Świeca zapłonowa ma zbyt niską wartość cieplną.
Źle ustawiono czas zapłonu.
Ciśnienie ładowania jest zbyt wysokie (na przykład przez tuning silnika).
Pojedyncze elementy albo cały silnik są przegrzane.
Wywołują to na przykład: dysza chłodzenia olejem jest wygięta, zerwana albo nie została zamontowana (wada montażowa).
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#3
Napisano 11:25, 14.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#4
Napisano 11:39, 14.12.2017
U mnie świeca wyglądała tak samo.
Natomiast tłok był przepalony na krawędzi no i gładzi cylindra też się dostało.
Winny okazał się wtryskiwacz.
Ale zawsze możesz zrobić statuetkę Ja zrobiłem koledze, który akurat prowadził moje auto.
Użytkownik lipson edytował ten post 11:54, 14.12.2017
#5
Napisano 12:19, 14.12.2017
#6
Napisano 14:08, 14.12.2017
zla mieszanka paliwowa, swieca nie ma tu nic do rzeczy
niestety ale instalacje LPG trzeba dbać
sprawdzać mapę i wychwytywać wszelkie niepoprawności przy jeździe na LPG
mogło być tak ,że od dawna już była zła mieszanka
jaka instalacja, gdzie zakłądana i kiedy ostatnio sprawdzana była mapa?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 14:26, 14.12.2017
Zapomniałem napisać, że jeżdżone było na benzynie i to wtrysk benzynowy padł.
#8
Napisano 14:32, 14.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#9
Napisano 15:45, 14.12.2017
#10
Napisano 20:36, 14.12.2017
Auto kupilem ok.0.5 roku temu, od tamtej pory nie bylem u gazownika . instalacja jak pamietam to stag300 . W sumie jakis czas temu po zakupie padł mi jeden wtrysk benzynowy. Rozgladalem sie za wtryskami ale co sie pojawiaja to za chwile znikaja. Moze ktos z was cos posiada ?
Zaglądnij do działu giełda a na pewno tam znajdziesz.
#11
Napisano 20:42, 14.12.2017
#12
Napisano 15:43, 17.12.2017
Okk , już wszystko ogarnięte . Tłok idzie wraz z wtryskami , panewki póki co zostawię , wymienie pierscienie na wszystkich tłokach , uszczelniacze zaworowe (trochę pobierała oliwy ) no i wszystkie możliwe uszczelki .
#13
Napisano 15:39, 27.12.2017
Okk , już wszystko ogarnięte . Tłok idzie wraz z wtryskami , panewki póki co zostawię , wymienie pierscienie na wszystkich tłokach , uszczelniacze zaworowe (trochę pobierała oliwy ) no i wszystkie możliwe uszczelki .
U mnie to samo się stało wczoraj. Dziura w tłoku. Pytanie teraz.
Rozumiem, że wymieniłeś tłok, wtryski, pierścienie, uszczelniacze, upg, coś jeszcze? w jakim stanie miałeś gładzie cylindrów ?
Jak po tym połowicznym remoncie?
Bo zastanawiam się czy szukać słupka czy wymienić w.w. części
#14
Napisano 09:02, 29.12.2017
ciekawe kiedy u mnie wypali dziurkę. co prawda zmienione są świece i zmienione są wtryski, bo szukaliśmy dziwnego stukotu, który pojawia się w lekko obciążającej jeździe przy jakiś 3800RPM, ale nic nam nie dała podmianka.
Natomiast tu chyba bym zmieniał juz motor, na F23. generalnie wszystko to samo, ale troche mocy więcej.
#15
Napisano 09:15, 29.12.2017
tak ze słyszenia, to dziurę w tłoku potrafi zrobić lejący wtrysk paliwa, bo tryska cały czas w jedno miejsce na tłok i robi dziurę.
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:16, 29.12.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych