XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:51, 08.10.2017
#2
Napisano 21:20, 08.10.2017
1. Prawidłowo wyregulowane zawory = delikatne cykanie auta
jak chodzi jak diesel to są źle wyregulowane, Wartości luzów są podane w manualu i takie muszą być nie inne
2. To raczej wina krokowego
#3
Napisano 19:56, 09.10.2017
Koledzy edycja postu. Wiec tak jak mówiłem, zawory dobrze wyregulowane, teraz kwestia drugiej sprawy a mianowicie spadajacych obrotów na biegu jałowym, czy to na pewno silnik krokowy ? Czy przepustnica czy Zawór EGR ? Dodam, że szarpie mi czasem autem podczas przyśpieszania, ale tylko na ciepłym silniku, wiec nie wiem o co z tym chodzi, oraz odczuwam, że samochód traci swoją moc i odnotowuje większe spalanie rzędu 11l/100km max 3tys rpm, a moj pomiar byl wykonywany na trasie 500km, jazda na tempomacie 110km/h. Coś jest nie tak... Czy zabierając się za czyszczenie krokowca jest dostęp zeby wyczyścić od razu przepustnice i EGR ? Chciałem jechać z tym do mechanika, bo sam sie boje jeszcze, chociaz jest manual dokładny. Ale oni za samo obejrzenie auta kasują krocie... Doradźcie chłopaki co to może być waszym zdaniem. Pozdrawiam
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 19:57, 09.10.2017
#4
Napisano 20:22, 09.10.2017
Przepustnicę i IACV sam wyczyścisz tylko załatw sobie uszczelkę pod przepustnicę (można nawet samemu wyciąć z porządnej tektury). Jak nie ma błędów silnika, to należałoby też EGR przeczyścić (kolejna uszczelka) i EGR Plate (to może powodować większe spalanie. Co do szarpnięć, to może być sporo przyczyn, jedną z nich może być właśnie EGR, więc najpierw poczyść wszystko (najlepiej zmywaczem do gaźników) i dopiero wtedy można myśleć nad innymi przyczynami. Najgorszą może być walnięta uszczelka głowicy :P ale nie mówię, że akurat w Twoim przypadku tak jest Obroty spadają na 100% przez zasyfiony IACV (krokowy). U mnie potrafiły spaść do zera i unieruchomić silnik przed czyszczeniem ^^
#5
Napisano 20:40, 09.10.2017
O ludzie, uszczelka pod głowicą . Maglownica do regeneracji, łożysko oporowe. Z tym szarpaniem to jest tak, że nie jest ono cały czas, to jest dosłownie takie leciutko szarpnięcie lekko wyczuwalne, to nie jest tak, że szarpie mocno autem. I nie zawsze, przeważnie szarpie jak mam niskie obroty i jade przykladowo 60km/h na 4 biegu i wciskam pedał gazu, aby przyśpieszyć i w tym czasie potrafi lekko szarpnąć. Mówiąc w skrócie zaczyna szarpać jak chce przyspieszyc z niższych obrotów. Ogólnie mam wrażenie zamulonego silnika, dopiero się rozkręca w okolicach 4 tys rpm. Objaw walnietej uszczelki pod głowicą jako takich nie ma.
#6
Napisano 22:21, 09.10.2017
jezdzenie na 4 biegu przy 60 kmh to katorga dla auta, lozysko tak dostaje w dupe że nie chce mi się mówić :P A spalanie 11 litrów to norma 1.8 to za mały silnik do tej budy moim zdaniem, moje H22A5 mniej pali bo nie musze go tak krecic aby jechał. A co do EGR to ja zaślepiam, nie bede bawil sie w nowe uszczelki itd. Wyczyszcze, zaślepie i z głowy. Jedynie pod przepustnice musisz miec nową, nie warto się bawić w wycinanie bo oryginalna kosztuje 25 złoty ;P
Użytkownik Troy edytował ten post 22:22, 09.10.2017
#7
Napisano 22:26, 09.10.2017
#8
Napisano 20:11, 10.10.2017
Ale spalanie 11 litrow na trasie ? Nie katuje silnika. Z tego co koledzy pisza w ich Accordach spalanie benzyny jest duzo mniejsze. Dobra pomijajac ta kwestie. Trzeba zlokalizowac dlaczego to szarpie. Trzeba brac sie za przeczyszczenie. A czy silnik krokowy moze odpowiadac rowniez za to lekkie szarpanie przy przyspieszaniu ? Czy to przepustnica, badz EGR ?
najlepiej wszystko po kolei przeczyscic, a to ze spala 11 litrów to zależy od predkości przecież mogę jechać ze 110-120 i spali mi 8 litrów a moge jechac 150-160 i spali 15 litrów ;P
#9
Napisano 20:28, 10.10.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 22:20, 10.10.2017
#10
Napisano 13:57, 11.10.2017
Czyszczenie Przepustnicy, IACV, EGR'a i EGR Plate'a jest opisane na forum w dziale zrób to sam Problemy z sondą Lambda wyskakują jako Check Engine i też są na forum opisane
#11
Napisano 14:26, 11.10.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 22:34, 11.10.2017
jak by któraś sonda padła, to wywaliło by Check Engine . są przypadki, że ktoś wstawił 'lewą' sondę, Check'a nie ma, a spalanie się nie zmieniło. Najłatwiej było by to sprawdzić kompem, ale to już trzeba do kogoś podjechać, kto ma kabelek do Hanki, albo samemu sobie zakupić
#13
Napisano 04:45, 12.10.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 05:35, 12.10.2017
#14
Napisano 07:09, 12.10.2017
na OBD2 pokaże Ci błędy i jakieś pierdółki ^^ jest taki programik od ruskich, który Ci pokaże więcej, tylko trzeba sobie załatwić kabelek i wpiąć się do kompa (można też samemu sobie taki polutować, jak ktoś ma takie zdolności ). zajrzyj pod korek wlewu oleju co tam się dzieje, jak nie ma jakiejś dziwnej mazi na korku to uszczelkę można minimalnie wykluczyć. ja stawiam na EGR Plate, ale póki wszystkiego nie poczyścisz, to można strzelać jak do kaczek nawet sprzęgło by się mogło załapać do poszarpywania
#15
Napisano 07:11, 12.10.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 07:15, 12.10.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych