Witam. Umyłem silniczek krokowy, i tak sie zastanawiam czy czyms posmarować tą ruchoma częsc w srodku? bo wydaje mi się ze nie chodzi ona płynnie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 09:55, 07.10.2017
Osobiście używałem WD-40 i zawsze było ok.
#4
Napisano 22:51, 08.10.2017
Ja smarowałem.
Łożyska niestety nie są szczelne i po wypłukaniu oryginalnego smaru ośka chodzi jak by ktoś piasku nasypał.
Zalewałem IACV lekkim olejem maszynowym z niewielkim dodatkiem benzyny ekstrakcyjnej (czytałem o tym, a sam nie wpadłem na lepszy pomysł). Potem czekałem aż benzyna odparuje.
Wnętrze IACV (łącznie ze "skrzydełkiem") trzeba dokładnie wytrzeć, żeby nie łapał brudu.
Płynność obrotu można sprawdzić demontując ten czarny plastikowy dekiel i kręcąc ośką. Uwaga na delikatny element magnetyczny. Trzeba później bardzo dokładnie złożyć z powrotem bo wolne obroty wariują.
#5
Napisano 21:46, 12.10.2017
ja czyściłem płynem do czyszczenia gaźników nic nie trzeba było smarować
#6
Napisano 18:48, 13.10.2017
#7
Napisano 20:33, 15.10.2017
A jak sprawdzaliście, że nie trzeba smarować?
#8
Napisano 05:34, 16.10.2017
Wiec podsumowując czyszczenie krokowca było wykonane poprawnie i nie wymagało smarowania
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych