Witam
Jestem po remoncie silnika H22A7 przejechane z 800 km, po tym czasie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju od razu z rana jak zapalałem auto i nie chciała zgasnąć więc diagnoza taka, że padł czujnik ciśnienia oleju, ponieważ olej świeżo zalany i prawie max stan ( sprawdzałem przed odpalaniem auta ) oczywiście jak koledzy piszą, że to panewki to ja odrzuciłem panewki ponieważ założone nowe ...
Po zaprowadzeniu do warsztatu nagle czujnik zgasł, ale później się zapalił więc postanowione- kupić nowy czujnik ponieważ lekko niby przeciekał. Po założeniu nowego czujnika (zamiennik) kontrolka po chwili zgasła i myślałem ze będzie dobrze ale zauważyłem ze na wolnych obrotach lekko pszcz i po odpaleniu też nie zawsze od razu gaśnie
Moje pytanie co może być przyczyną? Już zrobiłem ze 100 km tak i wszystko niby ok ale nie daje mi to spokoju...
Jakie oryginalny czujnik w H22A7 powinien mieć ciśnienie na masie bo ten co założyłem jest koloru czerwonego i ma 0,4 bara a stary jest koloru czarnego i ma niby taki opis P.25 Pomocy
W katalogu inter carsu są trzy rodzaje zamienników z różnymi kolorami biały, czerwony, czarny i ten czarny w opisie ma ze ciśnienie złącza 0,3bara
Dodam ze olej na razie na dotarcie 10W40 a filtr powiem wam szczerze, że nie wiem. Przed tym remontem z pół roku temu robiłem pierwszy remont i przejechałem z 10 tyś km i wszystko było ok, nawet na chwile czujnik się nie zapalił