XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:22, 26.06.2017
Posiadam accorda vi 2.0 vtec przedlift (f20b6) ogólnie jest ok i wiem że pakowanie kasy w ten silnik nie ma sensu ale jednak jestem uparty:)i czuję że można go poprawić mam zamiar zmienić dolot wydech oraz przepustnice plus filtr na odmę i zmiana skrzyni biegów.z dolotem i wydechem sobie jakoś poradzę chociaż jestem ciekaw co proponujecie oczywiście z wydechu kat wyleci i zwiększę średnicę a właśnie jaki kolektor wydechowy polecacie? ale nie chce używać adapterów itp co do dolotu to bez stożka problem to skrzynia marzy mi się 6biegowa ale to chyba nie realne więc jaką?po liftową? A może od prelude?Może z nowszej/starszej generacji tylko która pasuje? Co do przepustnicy to też jaka? z h23? A może inna była by lepsza? Usunąć podgrzewanie przepustnicy spoko tylko czy zimą to nie problem? No i ostatnie komputer wymienić go ? Czy poprostu wgrać mapę inną i go wystroić?Proszę o pomoc bo średnio się na tym znam na tym forum dużo się dowiedziałem DZIĘKUJE ale potrzebuje konkretów poza tym z takich drobnych spraw co jeszcze? Dodam że zmieniam chamulce i usztywniam nieco zawieszenie a i nie mam zamiaru robić z tego auta rajdówki chce go poprawić no i poprostu coś zrobić obiecuje że będę wszystko wrzucał i opisywał
Pozdrawiam
#2
Napisano 09:33, 26.06.2017
Jak chcesz odczuć lepsze przyspieszenie - pakuj skrzynię U2L4 albo - jeśli masz kasę - U2Q7. Są jeszcze krótsze, ale to już raczej nie sprawdzi się na co dzień. Będzie niewygodnie. Przy okazji możesz odchudzić koło zamachowe u Otoczaka (choć ja osobiście jakoś nie przepadam za tym modem). 6 biegowa nie występowała w VI genie, więc nie ma szans.
Komputer musisz zmienić jeśli chcesz stroić - ze swoim nic nie zrobisz. Najlepiej P28 lub P30.
Kolektor wydechowy - wystarczy kupić jakiegoś chińczyka 4-2-1 i już poczujesz poprawę. Do tego de-cat lub cały układ wydechowy nowy.
W kwestii dolotu - zależy w jakich przedziałach chcesz miec przyrosty. Ale najsensowniej mieć odgrodzony short z doprowadzeniem powietrza ze zderzaka.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 09:33, 26.06.2017
#3
Napisano 09:40, 26.06.2017
Jak chcesz odczuć lepsze przyspieszenie - pakuj skrzynię U2L4 albo - jeśli masz kasę - U2Q7. Są jeszcze krótsze, ale to już raczej nie sprawdzi się na co dzień. Będzie niewygodnie. Przy okazji możesz odchudzić koło zamachowe u Otoczaka (choć ja osobiście jakoś nie przepadam za tym modem). 6 biegowa nie występowała w VI genie, więc nie ma szans.
Komputer musisz zmienić jeśli chcesz stroić - ze swoim nic nie zrobisz. Najlepiej P28 lub P30.
Kolektor wydechowy - wystarczy kupić jakiegoś chińczyka 4-2-1 i już poczujesz poprawę. Do tego de-cat lub cały układ wydechowy nowy.
W kwestii dolotu - zależy w jakich przedziałach chcesz miec przyrosty. Ale najsensowniej mieć odgrodzony short z doprowadzeniem powietrza ze zderzaka.
I tak kosztem +-3 tysięcy ugrasz na F20 w porywach 10-15km ? Może nawet nie, a będzie wiązka trochę do przerobienia, przejściówka na obd1 jak chcesz p28.
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#4
Napisano 09:43, 26.06.2017
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
#5
Napisano 11:27, 26.06.2017
Ps o co chodzi z tym zaworem vtec? Większy mniejszy a co to za różnica?
Chce zrobić to auto też i wizualnie i spróbuję wbić się do was na zlot o ile mnie wpuście generalnie Accord bardzo fajne auto dlatego chcę mieć swoje 5groszy w tym aucie
#6
Napisano 11:38, 26.06.2017
czy ta skrzynia podana wyżej nie ograniczy prędkości maksymalnej?
Pytanie należy zacząć od tego - czego oczekujesz od tego samochodu? Jeśli chcesz być "najszybszy w mieście" to w/w mody na pewno Ci tego nie dadzą Accord sam w sobie lekki nie jest, silniki poza H22 szału nie robią...
Wg mnie pytanie o ograniczenie prędkości maksymalnej jest tutaj bez sensu... po pierwsze - ile razy w życiu osiągniesz tę barierę? Chyba, że dziennie ciśniesz A4 na max możliwości samochodu. Kwestia druga - przy możliwościach rozwojowych tego motoru - szukanie i większej prędkości maksymalnej i lepszej zbiórki - jest trochę bez sensu przy N/A. Krótsza skrzynia to zazwyczaj mniejsza prędkość max, ale szybsza zbiórka, chyba że przy tym zrobisz moda i wrzucisz dłuższy 4 i/lub piąty bieg - ale tutaj znowu przy tej mocy to trochę sztuka dla sztuki.
Jeśli szukasz jednak podniesienia mocy w jakimś mocniej odczuwalnym stopniu - postaw od razu na turbo/kompresor. Szykuj się na ok 10k PLN przynajmniej - ale odczujesz to.
Jeśli chcesz po prostu pogrzebać, pouczyć się i ugrać kilka koni + ogrom przyjemności = zrób dolot, wydech, zmień skrzynię, odchudź koło i dobrze wyreguluj zawory + ew. strojenie aby to wszystko wykorzystać w 100%.
Opcja 3 - swap na H22.... coraz tańszy, coraz popularniejszy... i coraz trudniej dostępny w przyzwoitym stanie
A tak zupełnie abstra*cenzura*ąc - zacznij od dobrego hamulca i zawieszenia da Ci to o wiele więcej przyjemności.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 11:40, 26.06.2017
#7
Napisano 11:48, 26.06.2017
Wszystkim tłumacze że budżetowo Fserie można poprawić kompletnym dolotem i wydechem z TypeR.
Do tego kolektor Ssący z H23 non vtec. Skrzynia jak już wcześniej zostalo napisane z polifta U2L4.
Odłączenie wałków balansowych. Chiński kolektor wydechowy i finalne strojenie.
#8
Napisano 13:10, 26.06.2017
Pozdrawiam
#9
Napisano 19:26, 27.06.2017
Dołożę parę pytań
Czy wymiana wtrysków lub/i zaworów wchodzi w grę? Ma to sens? Poza tym interesuje mnie ten zawór vtec;) wiem a raczej wyczytałem na forum że w polifcie jest on większy co to zmienia i czy jego modyfikacja lub wymiana jest możliwa? Czy zamiast stożka nie lepiej dać dolot z wersji r i filtr sportowy?
I tak dodatkowo to wnerwia mnie gdy jadę do mechanika bo chce wymienić np amortyzatory i on pyta co to za auto gdy mówię że honda to się głupio uśmiecha jeden do drugiego dlaczego te auta mają taką opinię? uważam że to dobra marka a z braniem oleju to akurat niemieckie auta też go lubią CHORE
Pozdro
#10
Napisano 19:53, 27.06.2017
Żeby wymienić wtryski, musisz stroić.... poza tym wymiana wtrysków nie ma sensu jeśli modyfikacje będą lekkie.... z zaworami to samo... po co chcesz je wymieniać, skoro mody planujesz lekkie? Zawór VTEC większy w polifcie? To te same silniki.
Co do dolotu - Sysunia napisał Ci wyżej - zmień cały układ dolotowy na ten z TypeR'a i bedziesz zadowolony. Możesz wrzucić wkładkę sportową - zawsze jakiś plusik.
A co do mechaników - nie wiem o co Ci chodzi może robią tęgie miny, bo wiedzą, że w Japońcach awarie są stosunkowo rzadkie.
#11
Napisano 22:33, 29.06.2017
Co myślicie o tym
https://sprzedajemy....ea9f-nr46558142
Chodzi mi o kolektor dolotowy i wydechowy tylko czy opłaca się brać kolektor ssąc bez wtrysków i motylków? chociaż tam sprzedający twierdzi że może skompletować ten z h23 na gratach z h22
będzie to do mnie pasowało myślicie że pokusić się i kupić go?
#12
Napisano 14:20, 01.07.2017
https://sprzedajemy....ea9f-nr46558142
kupił bym ten kolektor wydechowy tylko czy on podejdzie? jak rozwiązać problem z sonda lambdą a poza tym to czy podczepię to pod oryginalny wydech?
#13
Napisano 20:39, 02.07.2017
Bierz taki kolektor:
http://mtuning.pl/Ko...-02-4cyl,p,2328
To jeden z najsensowniejszych modów w Fserii. Ma dużo większy przekrój kanałów.
Użytkownik gosebus edytował ten post 10:55, 03.07.2017
#14
Napisano 14:51, 06.07.2017
Link działa dzięki
#15
Napisano 18:41, 22.07.2017
Witam
Dawno się nie odzywałem przepraszam no cóż praca....
założyłem dolot od wersji R i generalnie to niby jest ok ale auto zaczęło pluć olejem z wydechu powyżej 2,5 tyś obrotów poza tym gdy zgasi się silnik to słychać taki dźwięk jak by tarcie metalu ktoś wie co się stało? do montażu musiałem wyjąć wtyczkę od map sensor jeśli to ma znaczenie co zrobić? generalnie to silnik jest w bardzo dobrym stanie i przed wymianą dolotu nie było problemu więc znowu proszę was o pomoc
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych