Witam. Mam taki problem z silnikiem, że jak zimny to elegancko chodzi wszystko fajnie lecz jak dostaje już swoją temperaturę to traci moc. Silnik jest to 2.0L w Accordzie VI. Mechanik mówi, że może wymieniać różne przyczyny ale bez kompa jest bez sensu robić cokolwiek. Tak więc może znać ktoś przyczynę? Lub kogoś z kompem do tego modelu żeby podłączyć w obrębie Ustka- Słupsk? Jedyne co udało mi się wykluczyć to EGR. I tak dodatkowo jeszcze żeby nie zakładać nowego tematu bo bez sensu. Zna ktoś jakiegoś dobrego elektryka? Nie chodzi mi prędkościomierz... Czujniki mam wymienione i wiadomo, że to nie one tylko to coś na kablach musi być źle zrobione.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:35, 20.10.2016
#2
Napisano 11:57, 20.10.2016
nie masz przypadkiem za ciasno zaworów? po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i moga robić się podparte
w sprawie prędkościomierza, jesli nie działa ci VSS (czujnik prędkości), nie zapnie ci sie vtec czym zostaniesz zakomunikowany na desce poprzez lampe check engine
w przypadku jeśli vtec działa a na desce checka nie ma to VSS jest ok a problem prawdopodobnie tkwi w samych zegarach
nie napisałeś wogóle czy masz jakiekolwiek błędy? (na forum masz instrukcje jak je odczytywać)
jedyna osobe najbliżej ciebie jaka znam a sprawnie poradziłaby sobie bezproblemowo z tego typu problemami do Sheiva z Gdyni jednak jest to spory kawałek zeby dojechać (czasami warto
#3
Napisano 12:14, 20.10.2016
Check Engine mi się świeci. Problem w tym, że już znalazłem jak się to sprawdza ale dalej nie potrafię tego zrobić ^^. Do Gdyni powiadasz no może może w wolnym czasie uda mi się Silnik mam po remoncie ale właśnie dzwoniłem do mechanika i mówi, że warto spróbować wyregulować je ponownie. I chyba nie dokładnie napisałem, ale VSS jest sprawny i V-tec się załącza bo słychać to ale w sumie chyba tylko na zimnym. Na Ciepłym silniku głowy nie dam se uciąć bo samochód jest tak słaby, że tego nie czuć. Tam patrzyliśmy na kable i mechanik mówił, że ktoś przy tym już majstrował i musi coś być źle zrobione. Same zegary powinny być sprawne ponieważ mam też 2 komplet i przekładałem i dalej dupa. I właśnie najgorsze jest to, że nie mam gdzie podpiąć tego auta do kompa i sprawdzić o co mu chodzi...
#4
Napisano 13:09, 20.10.2016
nie masz przypadkiem za ciasno zaworów? po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i moga robić się podparte
w sprawie prędkościomierza, jesli nie działa ci VSS (czujnik prędkości), nie zapnie ci sie vtec czym zostaniesz zakomunikowany na desce poprzez lampe check engine
w przypadku jeśli vtec działa a na desce checka nie ma to VSS jest ok a problem prawdopodobnie tkwi w samych zegarach
nie napisałeś wogóle czy masz jakiekolwiek błędy? (na forum masz instrukcje jak je odczytywać)
jedyna osobe najbliżej ciebie jaka znam a sprawnie poradziłaby sobie bezproblemowo z tego typu problemami do Sheiva z Gdyni jednak jest to spory kawałek zeby dojechać (czasami warto
była już o tym mowa luz po rozgrzaniu sie zwiększa
Zmien kolego mechanika, bo nie zna sie na niczym. Z kompem to ci nic nie powie skoro nie ma checka.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 13:24, 20.10.2016
Seth ale napisałem, że świeci mi się check tyle, że nie ma kompa żeby sprawdzić co dokładnie tam się dzieje. A nie wydaje mi się żeby chciał on kupować program specjalnie dla 1 auta... Po prostu ma inny program gdzie mojej Hondy tam nie ma i tyle... I w sumie nie wniosłeś kompletnie nic tym postem...
#6
Napisano 13:31, 20.10.2016
Użytkownik pegal edytował ten post 13:33, 20.10.2016
#7
Napisano 13:37, 20.10.2016
owszem w towim mniemaniu nie wnioslem. Bo dalej pojedziesz do tego "naprawiacza" i dalej bedziesz twierdzil ze to fachowiec
jakby wiedzial i sie znal to by ci to sprawdzil w 5 minut
Moim celem właśnie jest wyleczenie społeczeństwa z takich mechaników, co jak widze z góry jest skazane na porażke
Ale proszę ,żeby nie było ,że taki jestem mało wnoszący i się nie znam to przeczytaj uważnie i sam w 5 minut sprawdzisz jaki masz błąd nie płacąc za to nic
http://accord6gen.cb...Samodiagnostyka ECU
Użytkownik Seth edytował ten post 13:37, 20.10.2016
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 13:47, 20.10.2016
Wiesz powiem inaczej. Każdy mocny ale jak co do czego to każdy rozkłada ręce. Byłem u wielu osób z prostymi niby sprawami i każdy mi rozłożył ręce... Ten jeden zaczął coś robić. Teraz mi auto nie dymi i nie jara oleju to już jest sporo. Jest na tyle też uczciwy, że jak czegoś nie wie nie umie to się po prostu przyznaje. Jak między innymi właśnie w tej sprawie. Sam z siebie mi powiedział żebym poszperał w necie popytał ludzi co gdzie co i jak i z czym się je.
#9
Napisano 14:00, 20.10.2016
Jesteś ślepy , Seth podał Ci link jak sprawdzić błąd samemu , jak nie umiesz to może ten "pseudo mechanik" to ogarnie.
#11
Napisano 14:44, 20.10.2016
#12
Napisano 14:55, 20.10.2016
Felix ale czego nie umiesz. Napisz co stanowi problem to ci powiemy co robisz zle albo co nalezy zrobic inaczej? Nie mozesz znalesc wtyczki dwupinowej?
Nie wiesz jak zworke zrobic? nie wiesz jak odczytac bledy?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 15:01, 20.10.2016
Użytkownik Feliks edytował ten post 15:13, 20.10.2016
#14
Napisano 15:34, 20.10.2016
była już o tym mowa luz po rozgrzaniu sie zwiększa
Zmien kolego mechanika, bo nie zna sie na niczym. Z kompem to ci nic nie powie skoro nie ma checka.
jak się zwiększa? skoro się zmniejsza i przestają zawory klepać na ciepłym
#15
Napisano 15:49, 20.10.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych