XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:47, 25.08.2016
#2
Napisano 20:28, 25.08.2016
Polecam lekturę kilku wątków na forum Prelude np. Posnaniaka, tam chłopaki mocno dłubią H-serię i skrzynie również.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 20:48, 25.08.2016
#4
Napisano 14:05, 26.08.2016
Tak, kilka osób na PTP montowało nawet większe przełożenia Mfactory niż 4.61.
Inwestycja w mocne wałki Stage2/3 nie kończy się na zakupie i montażu wałków/sprężynek/talerzyków itd., żeby uzyskać dobry wynik trzeba mieć do kompletu naprawdę dobry wydech np. kolektor wydechowy Tr-Y lub podobny i przelot z nierdzewki 2,5 cala, tak więc łączny koszt zabawy to jest dobrych kilka tysi
Użytkownik Pejot edytował ten post 14:13, 26.08.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 14:25, 26.08.2016
#6
Napisano 20:19, 26.08.2016
Seryjny kolektor wydechowy A7 będzie na pewno za słaby a wydech też jest taki sobie.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 20:49, 26.08.2016
#8
Napisano 17:36, 29.08.2016
Rób skrzynię. Dużo lepszy stosunek wydanych pieniędzy do odczuwalnej poprawy. Dorzuć musowo długą piątkę i będzie git. Mod z wałkami to studnia bez dna a do tego duże ryzyko że coś pójdzie nie tak. Co nie zmienia faktu że mało jest dłubanych na 250+ H22A7
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#9
Napisano 19:17, 29.08.2016
#10
Napisano 17:36, 31.08.2016
Za 600$ możesz już kupić Fd 4,64, które w cywilu będzie spisywało się bardzo ok. To jest najlepiej wydany pieniądz. Szpere możesz poszukać OEMową - kompletne U2Q7 skrzynie masz za 1900pln.
Za cenę 476$ kupisz komplet sprężynek i tależyków supertecha i dokładając 680$ masz walki skunk2 pro2. Brakuje Ci jeszcze kółek i mnóstwa gratów które są niezbędne.
Teraz najważniejsze.
Nie wykorzystasz potencjału pro2 na kompresji 11:1.
Nie wykorzystasz potencjału pro2 bez obróbki głowicy.
Okaże się że po zapakowaniu blisko 1300$ na graty (wałki, springi, telaże, kółka) brakuje Ci części na remont głowicy - bo zazwyczaj ta już jest w stanie czekającym na odświeżenie. Dolicz prowadnice, uszczelniacze (wszelkie, tj wałki, zawory), dolicz ceny uszczelki pod głowicę. Na końcu robocizna.
Masz pięknie przyszykowaną głowicę. Czas pomyśleć o dole silnika.
Na pierwszy rzut leci poprawa kompresji - pomiar owalizacji cylindrów - jest ok. Zakładasz nowe pierścienie, Robisz inspekcję panewek, śrób stopek korowodów, szpilek głowicy i "spinki" wału - jest ok. Uszczelniasz i składasz...... ale ciągle masz sprężanie tylko 11:1.
Wydałeś naprawdę worek siana...i wiesz, że wyremontowałeś sobie silnik....ale przy odrobinie szczęścia przekroczysz 240KM.
Możesz kombinować z podbijanie kompresji. Ale tutaj okazuje się że koszt zrobienie z 11:1 choćby 11,5:1 to koszt szpery i Fd Tłoki mahle gold 530$ + obróbka cylindrów 1600pln + "opłaty dodatkowe"
W połowie drogi stwierdzisz, że to będą najdroższe konie o jakich słyszałeś w hondzie
Ale warto. Powiem tylko że przy bardzo dobrze zaplanowanej operacji, gdzie wszystko jest kompleksowo dobrane (bo tutaj często leży powód niepowodzeń) i złożone można uzyskać z gratów aftermarketowych (nie mówię tutaj o JUNie, ale o skunk2-supertech-mahle-itp) wartości powyżej 280KM, na nadwymiarze 87,5mm.
Zabieg taki okupiony jest ogromną kwotą sięgająca w realu 15-20kpln.
Przykre....ale prawdziwe.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#11
Napisano 17:54, 31.08.2016
Co do silnika to wszystko jest zrobione oprócz obrobienia głowicy tj poprawa fabryki i tłokow doprężających.
Nie chce zbytnio wysilać silnika, oby służył bezawaryjnie jak najdłużej. Okolice 240 KM i skrzynia z FD 4.61 by mi w zupełności wystarczyły. A tak się zastanawiam czy przy 5.1 da się używać auta na codzień?
#12
Napisano 18:56, 31.08.2016
Bazując na informacjach od chłopaków z UK pasuje.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#13
Napisano 20:01, 31.08.2016
#14
Napisano 07:18, 01.09.2016
M2B4 to szpera płytkowa - szału to nie robi. Myślę, że U2Q7 to najlepsza/najrozsądniejsza opcja.
#15
Napisano 08:33, 01.09.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Zmiana U2Q7
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych