Witam, problem jest taki ze samochod ktory posiadam a mianowicie Honda Accord VI 2.0 vtec 147km 1999r. zrobil sie Bardzo słaby, na jałowym Biegu obroty silnika wahaja sie w przedziale od 200 do 500 obrotow,przy przegazówce idzie max do 4000 obrotow,przy niskich obrotach na jalowym biegu swieca sie kontrolki Cisnienia oleju oraz check engine, jakies 2 miesiące temu silnik wyzar mi olej uzupełnilem braki jakies 4l i jezdzilem dalej poniewaz mechanik stwierdzil ze nic sie nie dzieje, dzisiaj zauwazlem znow bardzo duzy brak oleju oraz plame pod silnikiem.. wspomne jeszcze ze samochod od dłuższego czasu byl wyraznie słabszy a teraz jest juz masakra.. czy mam prawdopodobnie zatarty silnik ? czy jest jakis ratunek? jaki jest ewentualny przyblizony koszt naprawy ? Prosze o pomoc..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak mocy,Swieci sie kontrolka Cisnienia oleju oraz check engine
#1
Napisano 16:13, 29.12.2015
#2
Napisano 16:32, 29.12.2015
Pierwsze to pomiar cisnienia oleju i cisnienia na topkach , pewnie sie juz konczy zywot silnika
#3
Napisano 16:39, 29.12.2015
Pierwsze to pomiar cisnienia oleju i cisnienia na topkach , pewnie sie juz konczy zywot silnika
jeżeli okoże sie ze masz racje to co radzisz? remont czy inny silnik w ktorym nie wiadomo co siedzi? orientujesz sie ile moze kosztowac remont tak okolo?
#4
Napisano 16:45, 29.12.2015
remont silnika to nie maly wydatek (nie opłacalne ) za sama głowice to koło tysiaka wyjdzie z uszczelkami . Jezeli bedzie słabo z pomiarem to słupek kupic osprzet przełozyc
#5
Napisano 16:49, 29.12.2015
Należy wykonać samodiadnostykę . Na forum jest opisane jak to się robi .
4 litry oleju to bardzo dużo oleju ale na jak dużym przejechanym dystansie ?
Mechanik stwierdził ,że nic się nie dzieje ale 4 litry to musi już konkret nieszczelność .
. Jezeli bedzie słabo z pomiarem to słupek kupic osprzet przełozyc
Tylko Panie znajdź dziś zdrowy słupek . Ja jestem za remontem , mimo wszystko , że koszty mogą sięgnąć 2500 zł to tak myślę max.
#6
Napisano 16:59, 29.12.2015
Należy wykonać samodiadnostykę . Na forum jest opisane jak to się robi .
4 litry oleju to bardzo dużo oleju ale na jak dużym przejechanym dystansie ?
Mechanik stwierdził ,że nic się nie dzieje ale 4 litry to musi już konkret nieszczelność .
na dystansie okolo 4000 km, chociaz moglo byc jeszcze szybciej bo sprawdzalem stan raz na jakis czas i bylo ok az tu nagle suchy bagnet..
#7
Napisano 17:09, 29.12.2015
Zrób samo diagnostykę zlokalizuj wyciek i przede wszystkim cisnienie jak sprawdzisz to pisz czego sie dowiedziałes bedziesz wiedział w czym problem moze to tylko jakis simer puszcza
#8
Napisano 22:47, 29.12.2015
A co to sÄ… topki?Pierwsze to pomiar cisnienia oleju i cisnienia na topkach , pewnie sie juz konczy zywot silnika
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 22:58, 29.12.2015
Jak musiałeś uzupełnić aż 4 l oleju na raz to pewnie silnik zatarłeś,jak jeździłeś z takim niedoborem oleju.I jeszcze co do sprawdzania stanu oleju,to ja sprawdzam po każdym tankowaniu a nie raz na jakiś czas.
#10
Napisano 23:06, 29.12.2015
#11
Napisano 12:17, 30.12.2015
Do tego silnika łącznie z filtrem wchodzi 4,6 L oleju to jeżeli dolałeś 4 L to silnik pracował na sucho i jest zatarty a przez uszkodzone panewki nie ma odpowiedniego ciśnienia oleju.
Wał na pewno do wymiany na inny używany lub do szlifu, nie wiadomo jaki jest stan tłoków i cylindrów, można zdjąć głowicę i wyciągnąć tłoki żeby zobaczyć czy da się jeszcze uratować ten silnik.
Bez problemu kupisz używane części, wał czy po prostu cały słupek silnika ale jeżeli zrobisz sobie remont to silnik jeszcze długo posłuży a używany kilkunastoletni motor na 90% będzie pić olej i za niedługo będzie do remontu.
http://www.accordklu...d-vi/?hl=remont
Happy Owner Never Drives Anything else.
#12
Napisano 18:48, 30.12.2015
dzieki za podpowiedzi.. w weekend wjade na kanał i zobacze gdzie dokładnie cieknie.. dam znac co ustaliłem. w pn jestem umowiony z mechanikiem,dam znac co mi powiedzial..
#13
Napisano 14:25, 05.01.2016
witam,jak obiecalem po wizycie u mechanika okazalo sie ze olej cieknie z jakiegos zimera w okolicy rozrządu.. wczesniej mechanik nalał oleju i przejechal sie jakies 4km (na tyle starczyło oleju poprzez wyciek w okolucy rozrządu jak wspomialem wczesniej) stwierdzając ze silnk jest wporzadku. ze ma siłe,pracuje równo i cicho...opisuje ta sytuacje zeby sie was doradzic, obawiam sie ze trafiłem na jakiegos papudraka.. tak jk wspominaliscie powinien sprawdzic cisnienie oleju i cisnienie na tłokach..moze sprawdzi jak zrobi zimmer.. troche mnie zdziwilo ze z silnikiem jest ponoc wszystko ok.. co wy o tym sądzicie..
#14
Napisano 17:32, 05.01.2016
Jezeli juz sie bierze za wymiane tych uszczelnien to niech zmieni wszystkie i przydało by sie rozrzad wymianic no chyba ze wymieniałes krótko przed tym wyciekiem.Z cisnieniem to masz racje mógł to zrobic byłbyś pewny ze wszystko jest ok
#15
Napisano 22:13, 05.01.2016
troche mnie zdziwilo ze z silnikiem jest ponoc wszystko ok.. co wy o tym sÄ…dzicie..
Rzeczywiście mógł się wysunąć simmering wałka balansowego (w wątku powyżej innego kolegę spotkało to samo), którego praktycznie nikt nie wymienia przy okazji rozrządu i później można zatrzeć silnik.
Warto spróbować wymienić komplet simmeringów + przynajmniej paski i pojeździć, jeżeli nie będzie żadnych stuków lub innych negatywnych objawów to będziesz niezłym szczęściarzem
Happy Owner Never Drives Anything else.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak mocy, cisnienie oleju, check engine, niskie obroty silnika
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
RozwiÄ…zany
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych