Seth dzięki za odpowiedz !
Czujnik już zamówiony, próbowałem już odkręcić czujnik i trzy śrubki udało mi się odkręcić, czwarta znajdująca się na osłonie tarczy ( końcowa część czujnika jest nią przykręcona ) ukręciła mi się...
W temacie dotyczącym VII znalazłem info, żeby w takiej sytuacji ją rozwiercić starając się wykonywać to niezbyt głęboko, czy taka sama rada ma zastosowanie do VI ? Czy jakoś inaczej radziliście sobie w tego typu sytuacji ?
Druga sprawa - co do kasowania błędu abs - znalazłem info i ew. proszę o sprostowanie bo widzałem kilka wersji, mianowicie:
kasowanie błędu abs:
1) zworę 5 pinową - złączyć spinaczem 3 i 5 pin czy 1 i 3 ? / druga wersja to 2 pinową zworę złączyć ( działa w przypadku check engine ale czy do kasowania abs będzie ok ? )
2) praca z zapłonem + pedałem hamulca - tu już wszystkie wersje które widziałem są jednakowe, tj.
a) wcisnąć hamulec, włączyć zapłon, jak zgaśnie kontrolka (ABS) puścić pedał hamulca, kiedy znowu się zapali wcisnąć hamulec, gdy lampka zgaśnie zwolnić pedał - po dwóch mignięciach błąd będzie skasowany.
Panowie i na koniec wyleję trochę żalu:
Acco kupiłem parę tyg temu, sprzedawca zapewniał mnie, że wszystko jest ok a tu taka akcja z ABS - kontaktowałem się z nim i dalej twierdzi, że podczas hamowania było i jest bicie na pedale w hondzie - zarzekał się kilka razy. Dzięki forum dowiedziałem się, że powinna świecić się kontrolka ABS na zapłonie - u mnie jej nie było... W sobotę rozebrałem Hanię, wyjąłem zegary, sprawdziłem diody - od ABS była oczywiście spalona - podejrzewam, że celowo została taka umieszczona - po wymianie z diodą od SRS Hania do mnie przemówiła i tak dowiedziałem się o błędzie nr 17.
Kurde mam nadzieję, że nie wszyscy Hondziarze są tacy...