XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:49, 07.10.2015
#2
Napisano 22:04, 07.10.2015
Mysle, ze............. daj sobie spokoj. Cwiczac wszystkie te dziwne wynalazki jak to podsumujesz bedziesz faktycznie mial cos nietypowego natomiast z efektem a i nakladem liczonym do tego efektu moze juz tak rozwo nie byc.
To fakt, ze ludzie glownie pakuja H22A. Jest to dosc wspoplmierny efekt do poniesionych kosztow i pewny. Kazdy wynalazek, kazde ingerowanie w bebechy moze roznie sie skonczyc.
Talib
#3
Napisano 18:52, 08.10.2015
#4
Napisano 20:25, 08.10.2015
takie franki w usa to norma. tylko tam pakują czapkę z h22 do bloku z f23 ( G23 o nazywają) ....... czym się w sumie tak dokładnie różni f20 od f23 ? ktoś wie?
Użytkownik krisss111 edytował ten post 20:28, 08.10.2015
#5
Napisano 07:01, 09.10.2015
F23 były produkowane w technologi ULEV i LEV tak mi sie kojarzy coś, ale może ktoś wie coś wiecej
Użytkownik Brytan91 edytował ten post 09:14, 09.10.2015
#6
Napisano 07:42, 09.10.2015
F23 ma inny wal, inne korby. Przez co jest inny skok tloka i wieksza pojemnosc. Stad cala seria F ma dokladnie ten sam blok a roznia sie bebechami. To samo jest w H serii. Roznica miedzy 23 a 22 jest w zasadzie ta sama. W ten sposob niewielkim nakladem buduja ten sam motor rozrozniajac je moca i pojemnoscia.
Talib
#7
Napisano 10:40, 09.10.2015
czy ktoś może obliczyć mi jaka jest moc szacowna takiej konstrukcji biorąc pod uwagę ,że będzie to latać do 8tysi max odcinka.
Nie zbudowałbyś niczego nowego bo istnieje już taki seryjny silnik F20B JDM (blok F20 85mm x skok 88mm + głowica H22, kompresja 11:1) i jeżeli ma wałki i przepustnicę H22A Type-S / H22A7 to wykręca 200KM a w słabszej wersji 180KM.
Ew. musiałbyś sobie jeszcze kupić na Ebay'u używane lub nowe tłoki F20B żeby mieć bezpieczną kompresję jak wyżej (można jeszcze tam dorwać pasujący do 6.gen'a komputer, po usunięciu immo odeszłoby strojenie
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 11:15, 09.10.2015
F23 ma inny wal, inne korby. Przez co jest inny skok tloka i wieksza pojemnosc. Stad cala seria F ma dokladnie ten sam blok a roznia sie bebechami. To samo jest w H serii. Roznica miedzy 23 a 22 jest w zasadzie ta sama. W ten sposob niewielkim nakladem buduja ten sam motor rozrozniajac je moca i pojemnoscia.
czyli głowa jest ta sama? a jak z wytrzymałością tych naszych f serii? bo może w jakiegoś ślimaka warto iść, tylko nie wiem czy jest do tych naszych silników możliwość dostania jakichś wytrzymalszych elementów? a może te fabryczne dadzą radę? wiem, że w stanach dmuchają te motory, ale ile one dadzą radę znieść? czy jest sens? bo może się to zaraz w.y.s.r.a
#9
Napisano 15:02, 09.10.2015
Możesz sobie poczytać o soft turbo w F20B3 w galerii kolegi Pawel_Aerodeck, to są bardzo podobne silniki z niską kompresją ok.9:1 tylko Ty masz głowicę VTEC (czyli lepszy flow) i teoretycznie powinieneś wykręcić lepszy wynik.
Oczywiście przed założeniem ślimaka pasowałoby wymienić pierścienie tłokowe i panewki żeby móc się pobawić w dmuchanie przez dłuższy czas ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 15:46, 09.10.2015
czyli głowa jest ta sama? a jak z wytrzymałością tych naszych f serii? bo może w jakiegoś ślimaka warto iść, tylko nie wiem czy jest do tych naszych silników możliwość dostania jakichś wytrzymalszych elementów? a może te fabryczne dadzą radę? wiem, że w stanach dmuchają te motory, ale ile one dadzą radę znieść? czy jest sens? bo może się to zaraz w.y.s.r.a
Walki sa inne. Ale z zasady calosc ta sama.
Minusem H serii jest brak stalowych tulei, jest FRM. Stad H seria to tak soft delikatny i max 0,6bar co by sie nie zatarlo. A i tak padnie dosc szybko.
F ma lepszy i bardziej trwaly dol. To te motory co sie mialy zaliczac do idiotoodpornych. Niska komrecha, blok "ala zakupy" i mozna sie lepiej bawic.
Talib
#11
Napisano 20:26, 09.10.2015
a co z nowszą generacją F serii czyli moim F20b7 bo o f20b5 jest masa wiadomości a o moim nic.... i czy ktoś wie jak z montarzem tej głowicy jest czy kanały olejowe się zgrywają czy trzeba dopasować delikatnie czy mocno rzeźbić a co do F20B JDM to były montowane tylko w acco VI EURO R lub też SIR od 97 d0 2001 i te mocniejsze nazywały się blue top wiem o tym ,że były ale tam wszystko było zgrywane od podstaw a we franku to trochę inaczej wychodzi u mnie jest CR 9.8-1 w serii a w innych np F22 jest 9.3
#12
Napisano 21:40, 09.10.2015
a taki filmik, apropo kanałów i franka g23
Użytkownik krisss111 edytował ten post 16:29, 10.10.2015
#13
Napisano 07:21, 10.10.2015
a co z nowszą generacją F serii czyli moim F20b7 bo o f20b5 jest masa wiadomości a o moim nic....
Słupki F20B5/B6/B7 to są praktycznie takie same silniki, różnią się tylko ECU i kolektorami (Coupe mają tradycyjnie wydechowy 4-2-1 i ssący bez motyli).
Kompresja nie wyższa niż 10:1 nadaje się do założenia soft turbo, spokojnie można się pobawić jak ktoś ma wolne conajmniej 10 tysi na mody
Happy Owner Never Drives Anything else.
#14
Napisano 07:58, 10.10.2015
f23 ma słabszy dół niż f18 i f20 bo panewki są 4mm węższe czyli stopki korb też.
#15
Napisano 08:54, 10.10.2015
ooo i to są jakieś konkretne informacje..... dawajcie dalej
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych