Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie
VI

Koszty remontu F18B2 Accord VI

VI f18b2 remont

Najlepsza odpowied藕 maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016

A jak wygl膮da szkot przy uszkodzonym t艂oku ? (nadpalonym na kraw臋dzi) z jakimi kosztami trzeba si臋 liczy膰 ? Wiadomo 偶e pier艣cienie i uszczelka do wymiany.

Przejd藕 do postu


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
70 odpowiedzi w tym temacie

#1 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 23.03.2015

Witam

 

Jako 偶e w tym momencie robi臋 remont silnika F18B2 podziel臋 si臋 kosztami, 偶eby ka偶dy mia艂 jasno艣膰 ile taka akcja wyniesie.

 

No wi臋c tak:

 

1 - komplet uszczelek STONE (made in japan) od WO艁KA - 400z艂

2 - pier艣cienie OEM RIK'en od Pejota - 265z艂

3 - panewki korbowodowe ACL Duraglide od Pejota - 115z艂

4 - olej MOTUL 10W40 z filtrem oleju - 115z艂

5 - regeneracja g艂owicy (szlifowanie zawor贸w, docieranie zawor贸w, frezowanie gniazd, planowanie i mycie g艂owicy) - 665z艂

6 - znajomy mechanik (w zak艂adzie specjalizuj膮cym si臋 w hondach powiedzieli za sam膮 robocizn臋 1200-1500z艂) - 500z艂

 

Wi臋c podsumowuj膮c:

 

1650z艂 CZ臉艢CI + mechanik :)

 

(oczywi艣cie pro艣ciej mo偶na wymieni膰 silnik, ale to zn贸w kot w worku, a tak mam pewno艣膰 na bite 5 lat, wi臋c prosz臋 nie zaczyna膰 tu dyskusji ze lepiej wymieni膰 na drugi itp, od tego s膮 specjalne tematy)

 

ps. Wielkie dzi臋ki za wszelk膮 pomoc z doradztwem i cz臋艣ciami dla WO艁KA - rz膮dzisz mistrzu !


U偶ytkownik klev edytowa艂 ten post 14:54, 24.03.2015

  • 0

#2 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1,968 post贸w
  • Sk膮d:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:57, 23.03.2015

Je偶eli chodzi o uszczelki to tak precyzyjniej to w sk艂ad wchodz膮 :

-uszczelka g艂owicy

-uszczelka pokrywy zawor贸w

-uszczelniacze zaworowe

I jeszcze jakie艣 ? Ile oleju Ci 艂yka je艣li zdecydowa艂e艣 si臋 na remont ?


  • 0

#3 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 23.03.2015

jest to komplet (jedno opakowanie) uszczelek na ca艂膮 g贸r臋 silnika, czyli wszystko - zimmering na wa艂ek, uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod g艂owice, wydechowa, od kolektora, pokrywy, uszczelki 艣wiec, wsio wsio wsio i jeszcze kilka, tak zwany komplet. (s膮 tez bardziej powszechne i chwalone komplety elring'a w podobnej cenie ale ja koniecznie chcia艂em mie膰 "made in japan" do japo艅czyka :) )

 

pali艂 mi 1l/1000km wiec to sporo, nagaru by艂o mnustwo na t艂okach. do tego co chwile zawalony EGR i EGR Plate od brudnych spalin. wi臋c check si臋 zapala艂.... dzia艂a艂o to na nerwy, pomijaj膮c same dolewanie....


U偶ytkownik klev edytowa艂 ten post 20:11, 23.03.2015

  • 0

#4 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 post贸w
  • Sk膮d:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:36, 23.03.2015

Jak ju偶 robisz remont to czemu chcesz la膰 10w40? Tak w og贸le to w punkcie 4 mia艂 by膰 chyba olej i filtr oleju.


  • 0

#5 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2,815 post贸w
  • Sk膮d:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:42, 23.03.2015

Pewnie na docieranie taki olej tylko.. pozniej zapewne 5w40
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawd藕 Dzia艂y Regionalne.

#6 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:34, 24.03.2015

bo kupi艂em motula 6100 (niby redukuj膮cego spalanie oleju) i mi zosta艂 wiec go leje...... a motul to motul, 偶adne mobile si臋 nie umywaj膮....


  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:36, 24.03.2015

Pewnie na docieranie taki olej tylko.. pozniej zapewne 5w40

 

Dok艂adnie, docieranie 1000km na 10W40 a p贸藕niej ju偶 zaleje sobie syntetyk i pewnie to b臋dzie bdb Motul 8100 5W40 ;)

 

I rzeczywi艣cie naj艂atwiej dost臋pny (Intercars) i dobry jako艣ciowo jest komplet uszczelek na g贸r臋 Elringa a pier艣cienie/panewki mo偶na sobie kupi膰 na sklep.hipol.pl (najlepiej 偶eby mechanik si臋 do nich zapisa艂 to dadz膮 jeszcze ok.30% rabatu).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 24.03.2015

Dok艂adnie, docieranie 1000km na 10W40 a p贸藕niej ju偶 zaleje sobie syntetyk i pewnie to b臋dzie bdb Motul 8100 5W40 ;)

 

a czym si臋 r贸偶ni x-clean od x-cess ? kt贸ry lepiej kupi膰 do mojego F18 ?


  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:22, 24.03.2015

X-Clean jest bardziej do diesli z DPF'ami chocia偶 w benzyniaku mniej popio艂贸w w oleju te偶 pewnie dobrze wp艂ynie na czysto艣膰 EGR'a i katalizatora.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 24.03.2015

czyli ty kt贸ry by艣 kupi艂 ?


  • 0

#11 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:01, 24.03.2015

x-clean


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#12 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 24.03.2015

no i wszystko jasne :) Dzieki.


  • 0

#13 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 post贸w
  • Sk膮d:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:14, 24.03.2015

ale co to za remont jak nawet nie uwzgl臋dnia pomiar贸w i ewentualnych szlif贸w do艂u silnika? jak cylindry s膮 jajowate to 偶adna wymiana pier艣cieni nie pomo偶e, szkoda kasy moim zdaniem na takie co艣...


  • 0

#14 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 post贸w
  • Sk膮d:Ostr贸da
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 24.03.2015

najta艅szy skuteczny, jak by艣 poczyta艂 to by艣 wiedzia艂 ze silniki F maj膮 wad臋 fabryczn膮 kt贸ra polega na za s艂abym smarowaniu pier艣cieni i one w 90% przypadk贸w ulegaj膮 zapieczeniu i puszczaj膮 olej...... naj艂atwiej i najpewniej to kupi膰 nowe auto :)


  • 0

#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 post贸w
  • Sk膮d:Krak贸w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:34, 24.03.2015

ale co to za remont jak nawet nie uwzgl臋dnia pomiar贸w i ewentualnych szlif贸w do艂u silnika? jak cylindry s膮 jajowate to 偶adna wymiana pier艣cieni nie pomo偶e, szkoda kasy moim zdaniem na takie co艣...

 

Akurat w F-serii nie ma problem贸w ze zu偶yciem tulei cylindr贸w i wymiana zapieczonych pier艣cieni t艂okowych na nowe nominalne zamyka temat picia oleju.

 

Naczyta艂e艣 si臋 pewnie o remontach silnik贸w H22 gdzie d贸艂 silnika cz臋sto nadaje si臋 tylko na z艂om a nie do naprawy ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VI, f18b2, remont

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq