Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 19:50, 23.03.2015
Witam
Jako że w tym momencie robię remont silnika F18B2 podzielę się kosztami, żeby każdy miał jasność ile taka akcja wyniesie.
No więc tak:
1 - komplet uszczelek STONE (made in japan) od WOŁKA - 400zł
2 - pierścienie OEM RIK'en od Pejota - 265zł
3 - panewki korbowodowe ACL Duraglide od Pejota - 115zł
4 - olej MOTUL 10W40 z filtrem oleju - 115zł
5 - regeneracja głowicy (szlifowanie zaworów, docieranie zaworów, frezowanie gniazd, planowanie i mycie głowicy) - 665zł
6 - znajomy mechanik (w zakładzie specjalizującym się w hondach powiedzieli za samą robociznę 1200-1500zł) - 500zł
Więc podsumowując:
1650zł CZĘŚCI + mechanik
(oczywiście prościej można wymienić silnik, ale to znów kot w worku, a tak mam pewność na bite 5 lat, więc proszę nie zaczynać tu dyskusji ze lepiej wymienić na drugi itp, od tego są specjalne tematy)
ps. Wielkie dzięki za wszelką pomoc z doradztwem i częściami dla WOŁKA - rządzisz mistrzu !
Użytkownik klev edytował ten post 14:54, 24.03.2015
Napisano 19:57, 23.03.2015
Jeżeli chodzi o uszczelki to tak precyzyjniej to w skład wchodzą :
-uszczelka głowicy
-uszczelka pokrywy zaworów
-uszczelniacze zaworowe
I jeszcze jakieś ? Ile oleju Ci łyka jeśli zdecydowałeś się na remont ?
Napisano 20:08, 23.03.2015
jest to komplet (jedno opakowanie) uszczelek na całą górę silnika, czyli wszystko - zimmering na wałek, uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowice, wydechowa, od kolektora, pokrywy, uszczelki świec, wsio wsio wsio i jeszcze kilka, tak zwany komplet. (są tez bardziej powszechne i chwalone komplety elring'a w podobnej cenie ale ja koniecznie chciałem mieć "made in japan" do japończyka )
palił mi 1l/1000km wiec to sporo, nagaru było mnustwo na tłokach. do tego co chwile zawalony EGR i EGR Plate od brudnych spalin. więc check się zapalał.... działało to na nerwy, pomijając same dolewanie....
Użytkownik klev edytował ten post 20:11, 23.03.2015
Napisano 21:36, 23.03.2015
Jak już robisz remont to czemu chcesz lać 10w40? Tak w ogóle to w punkcie 4 miał być chyba olej i filtr oleju.
Napisano 21:42, 23.03.2015
Napisano 07:34, 24.03.2015
bo kupiłem motula 6100 (niby redukującego spalanie oleju) i mi został wiec go leje...... a motul to motul, żadne mobile się nie umywają....
Napisano 08:36, 24.03.2015
Pewnie na docieranie taki olej tylko.. pozniej zapewne 5w40
Dokładnie, docieranie 1000km na 10W40 a później już zaleje sobie syntetyk i pewnie to będzie bdb Motul 8100 5W40
I rzeczywiście najłatwiej dostępny (Intercars) i dobry jakościowo jest komplet uszczelek na górę Elringa a pierścienie/panewki można sobie kupić na sklep.hipol.pl (najlepiej żeby mechanik się do nich zapisał to dadzą jeszcze ok.30% rabatu).
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 08:56, 24.03.2015
Dokładnie, docieranie 1000km na 10W40 a później już zaleje sobie syntetyk i pewnie to będzie bdb Motul 8100 5W40
a czym się różni x-clean od x-cess ? który lepiej kupić do mojego F18 ?
Napisano 09:22, 24.03.2015
X-Clean jest bardziej do diesli z DPF'ami chociaż w benzyniaku mniej popiołów w oleju też pewnie dobrze wpłynie na czystość EGR'a i katalizatora.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 09:56, 24.03.2015
czyli ty który byś kupił ?
Napisano 13:01, 24.03.2015
x-clean
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 13:12, 24.03.2015
no i wszystko jasne Dzieki.
Napisano 14:20, 24.03.2015
najtańszy skuteczny, jak byś poczytał to byś wiedział ze silniki F mają wadę fabryczną która polega na za słabym smarowaniu pierścieni i one w 90% przypadków ulegają zapieczeniu i puszczają olej...... najłatwiej i najpewniej to kupić nowe auto
Napisano 14:34, 24.03.2015
ale co to za remont jak nawet nie uwzględnia pomiarów i ewentualnych szlifów dołu silnika? jak cylindry są jajowate to żadna wymiana pierścieni nie pomoże, szkoda kasy moim zdaniem na takie coś...
Akurat w F-serii nie ma problemów ze zużyciem tulei cylindrów i wymiana zapieczonych pierścieni tłokowych na nowe nominalne zamyka temat picia oleju.
Naczytałeś się pewnie o remontach silników H22 gdzie dół silnika często nadaje się tylko na złom a nie do naprawy ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych