Pegal jest dokładnie jak piszesz, tylko że ja pisząc że chodzi na 12v ominąłem kwestie uchylenia tych 4rech bo one wychylają się tyle żeby tylko się nie grzały prawie nic, tj 1% uchylenia, więc napisałem na 12v żeby ktoś nie pomyślał że chodzi na 16v bo te też pracują. Mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi. Wy czujecie tam jakiegoś kopa przy ponad 4k obr bo się kanały w ssaku otwierają u mnie w coupe kolektor tego nie ma i silnik ciągnie od dołu jednostajnie i dół wcale taki słaby nie jest. Kumpel kiedyś stroił takiego sedana i ustawił mu vtec i IAB od tych samych obrotów to tak mu się agresywnie vtec włączał jak w B serii, dół słaby i nagle bach combo powietrza do 4k ekonomia nawet z pełnym gazem a góra mocna, co kto lubi, ja będę zmieniać żeby był od obciążenia vtec czyli tak jak seria ma 3800 to zrobię tak jak miałem w civiku od 5500 dla ekonomi. Pegal jak to piszesz wciskanie w fotel od 5k, ja to nic nie czuje żeby coś wciskało za mało niuta za duża masa, jedzie bo jedzie i tyle.
Użytkownik CiviT edytował ten post 14:05, 21.11.2014