Po raz kolejny padł hamulec ręczny w mojej hondzie. Tym razem tak drastycznie, ze jak się go zaciągnie i zluzuje to trzeba młotkiem uderzyć parę razy w dźwignie od ręcznego przy zaciskach żeby klocki puściły. Zastanawiam się nad wysłaniem zacisków do regeneracji, pomoże to na dłuższą metę? Bo pół roku temu sam je rozbierałem, czyściłem śruby pływające i cylinderek (swoją drogą koszmarna robota) no i pomogła tylko chwilowo. Jest tu jakiś sprawdzony zakład przez forumowiczów? Bo nie chciałbym, żeby mi przysłali z powrotem tylko pomalowane zaciski i tyle. Za 2 tygodnie mam przegląd na stacji kontroli, także trochę pilna sprawa
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regeneracja tylnych zacisków
#1
Napisano 09:33, 29.08.2014
#2
Napisano 13:31, 29.08.2014
Slimakowy mechanizm ręcznego obejrzeć.
Sprawdzić linkę może zatarta.
Kupić pełny zestaw naprawczy czyli z tloczkiem. Smar do tloczkow tez.
Szczypce długie do segerow warto mieć...ja dałem rade bez, imadlo i cienkie srubokrety- pomeczylem się trochę, nie polecam ale jak nie ma innego wyjścia to co zrobić
Wysłany z Tapatalk
#3
Napisano 13:39, 29.08.2014
Daj to profesjonaliście, szczerze polecam Kolegę Wolek
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#4
Napisano 14:36, 29.08.2014
hi,
z doswiadczenie moge powiedziec i jak sam zauwazyles szkoda czasu na reperacje.
nie zyjemy w czasach komuny i mozna wszystko tak jak np. nowe zaciski w i-necie kupic.
z tego co wiem dzwignia przy zaciskach ma lozyskio igielkowe.
jesli ono zardzewieje to sie dzwignia = krzywka blokuje.
zeby sie do lozyska dobrac trzeba rozebrac zacisk na czynniki piersze.
przy tym potrzebujesz specjalny przyrzad zeby wymontowc ze srodka zacisku sprezyne, kolnierz, itd. albo sie pomeczyc.
do tego potrzebujesz nowe lozysko i nowe uszczelki.
twoje zaciski maja juz swoje lata i tlok jat tez zuzyty.
zwykle i on tzn jego powierzchnia zaczyna w tym czasie rdzewiec.
zestaw naprawczy tez kosztuje.
uwazam ze lepiej jest kupic 2 nowe albo zregenerowane zaciski (eBay, alegro), wymienic i masz znowu 10 lat spokoju z tylem.
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:38, 29.08.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#5
Napisano 17:10, 29.08.2014
zestaw naprawczy D4846C na allegro od 46zł z dostawą
trzeba przekalkulować co się komu opłaca i na ile sam jest w stanie sobie poradzić z regeneracją
#6
Napisano 17:30, 29.08.2014
zacisk hamulcowy tył HONDA ACCORD VII VI tylny PROFESJONALNIE ZREGENEROWANE za 150 zl na allegro.
trzeba przekalkulować co się komu opłaca i na ile sam jest w stanie sobie poradzić z regeneracją
ps.: @Sacrum, jak juz to robiles to czy jest z tylu tam gdzie jest dzwignia jest tez lozyskio igielkowe?
bo w innych jest. na obrazkach slabo widac do CG.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:32, 29.08.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#7
Napisano 19:01, 29.08.2014
Nie polecam Allegro, w innych tematach Koledzy bardzo narzekali na jakość regeneracji mechanizmu, nie wspominając o farbkach , jakie użyli do pomalowania. We własnym zakresie można jeśli są wszystkie odpowiednie narzędzia. Np. szczypce Segera tez muszą być odpowiednie (z długimi końcówkami)
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#8
Napisano 19:04, 29.08.2014
Nie pamiętam czy jest, ja nie zauważyłem.
Chcesz mieć dobrze zrób to sam.
Wysłany z Tapatalk
#9
Napisano 19:15, 29.08.2014
Nic nie piszą o kaucji i to jest podejrzane. Za zregenerowany chcą 150,- i to jest podejrzane ale przed zakupem chcą żebyś zdzwonił i tu jest haczyk.
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#10
Napisano 19:16, 29.08.2014
Tak jak pisałem w pierwszym poście, robiłem już sam częściowo regeneracje i z mizernym skutkiem. Wole raz zapłacić i mieć spokój na kilka lat, niż co kilka miesięcy poświęcać na to 2 dni. Dlatego pytanie do forumowiczów: czy polecicie jakiś konkretny zakład regenerujący zaciski? Ewentualnie czy Kolega Wolek też się tym zajmuje?
#11
Napisano 19:40, 29.08.2014
hej,
jaki haczyk?
jak swoje przed latami zmienialem tez placilem kaucje.
jak zmienilem wyslalem stare zaciski do sprzedawcy i dostalem kaucje z powrotem, bez problemu.
mam wrazenie ze wiecej sie boicie jak to warte.
macie stracha?
ps.: @Zaszczyk
jak chcesz miec prawdziwy spokuj to kup nowe.
niestety kosztuja duzo drozej i z regoly na eBay. (np. niemieckim)
tych zaciskow jest bez liku w niemczech i w usa.
ja przed latami kupilem nowe.
ale jak kto chce.
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:42, 29.08.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#12
Napisano 21:00, 29.08.2014
Nic nie piszą o kaucji i to jest podejrzane. Za zregenerowany chcą 150,- i to jest podejrzane ale przed zakupem chcą żebyś zdzwonił i tu jest haczyk.
Chyba myślisz o tej samej aukcji którą ja obserwowałem - nie piszą o kaucji, ale jak chcesz z malowaniem to nawet kaucji nie wezmą tylko musisz wysłać swoje, ocenią stan, jak się da zregenerują, pomalują za dodatkowe 25 zł i odeślą - czas realizacji ok. 4 dni roboczych - taką dostałem odpowiedź.
Nowe to wydatek kilka razy wyższy, nie pomalowane w kolor i komplet na przód i tył to już 1/10 wartości samochodu...
K.
Moja ES-ka
http://www.accordklu...pic.php?t=44539
#13
Napisano 22:15, 29.08.2014
..nie sadze ze jest to ta sama aukcja.
ta co mialem np. na mysli to ta : http://allegro.pl/za...4544407910.html
nie ma tu mowy o malowaniu, bo jest to calkiem zbedne.
masz tu tez - 12 miesięcy pisemnej gwarancji - co jest minimum w eu.
funkcjonuje prosto, dla tego niska cena.
oni biora stare zaciski regeneruja i sprzedaja.
zeby interes szedl biora od kupca stare zaciski i je regenruja.
tak samo to funkcjonuje na zachodzie i nikt nie placze.
ta samo kupilem moje zaciski w niemczech (bremssattel) na przod i tyl.
przedm kupnem prosze spytac, co i jak i czy na pewno pasuje.
nowych jest w niemczech na peczki ale duzo drozsze no ale nowe jest nowe. = lepsze.
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:24, 29.08.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#14
Napisano 22:51, 29.08.2014
Wszyscy Panowie macie rację, niech każdy robi co uważa za najrozsądniejsze dla siebie. Ja za żadne chiny nie zamieniłbym się na czyjeś zaciski, swoje znam jak swoją starą .
Kupić nowe, w skrajnej ostateczności.
Jak trzeba wszystko wyjmować z cylinderka, to bez odpowiednich narzędzi ...... jak pisałem wyżej.
Są specjaliści na naszym forum i tym zawierzajcie.
Do kolegi Wołek wystarczy wysłać PW
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#15
Napisano 11:12, 30.08.2014
moje przykladowe porownanie cen:
jezeli chodzi o szukanie zaciskow na allegro to jest bardzo malo.
moj faworyt to ze jestem Marek polecam sklep w Markach ale placi sie w złoty.:
http://allegro.pl/za...4544407910.html
prawie wszedzie biora w sklepach kaucje (po niemiecku Pfand)
np. eBay niemieckie (+ - 80eur):
http://www.ebay.de/d...&_ipg=200&rt=nc
np.: w niemczech suchmaschine, wpisz nr. zacisku (od 61 eur):
http://www.daparto.d...CFVMRtAod7BoAiQ
np.: sklep internetowy (62eur):
http://profiteile.de...3012S1AE01&sc=a
czesci orginalne hondy w angli:
http://www.lingshond...des=43013S1AE01
honda nr. zaciskow, zaciski orginalne nie takie strasznie drogie (dochodzi przesylka):
43012S1AE01 = 43012-SEA-E01 prawy €154.86
43013S1AE01 = 43013-SEA-E01 lewy €155.40
nr. czesci zaciskow tylnych na ruskiej stronie:
http://www.hondaworl...910_category_4/
http://www.hondaworl...910_category_4/
tak wiec uwazam ze cena 150 zl (= 35eur) za zregenerowane jest OK.
jakosci nie znam wiec trzeba popytac ludzi co tam juz kupowali.
ale jak by nie patrzec w cenie nowych ma sie prawie 3 zregenerowane zaciski.
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:30, 30.08.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, hamulce, zaciski, regeneracja
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych