XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:32, 20.04.2014
Jakieś pomysły dlaczego tak jest?
#2
Napisano 16:27, 20.04.2014
Mam ten sam problem, i również nie potrafię sobie z nim poradzić. Chętnie poczytam jakieś podpowiedzi.
#3
Napisano 11:50, 21.04.2014
wygląda na źle dobraną sondę (dedykowane ale nie OEM niestety tak mogą mieć). Po odpięciu sondy silnik pracował pewnie w trybie awaryjnym (czyli zwiększona dawka paliwa) i przez to wydawało się, że jest ok. Spróbuj zamontować OEM używaną ale sprawną, zresetuj kompa i daj mu się jej (sondy) nauczyć
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#4
Napisano 11:55, 21.04.2014
tez mam zepsuta sonda (grzałke w niej dokladnie) i wlasnie zauwazylem wieksze spalanie w mojej hondzie przymierzam sie do kupna ale nie jestem zdecydowany na jaka
#5
Napisano 12:52, 21.04.2014
Czy szukać przyczyn w sondzie czy może być coś jeszcze innego?wygląda na źle dobraną sondę (dedykowane ale nie OEM niestety tak mogą mieć). Po odpięciu sondy silnik pracował pewnie w trybie awaryjnym (czyli zwiększona dawka paliwa) i przez to wydawało się, że jest ok. Spróbuj zamontować OEM używaną ale sprawną, zresetuj kompa i daj mu się jej (sondy) nauczyć
Check się nie świeci.
Użytkownik Adpf edytował ten post 13:34, 21.04.2014
#6
Napisano 19:04, 21.04.2014
ja zmieniłem na oem ale na oem pochodzący z automatu, ciekawi mnie czy to jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
#7
Napisano 19:22, 21.04.2014
sonda jest przypisana do silnika a nie do wyposażenia. niestety parametry muszą być dokładnie takie jak przewiduje fabryka. Wszelkie odstepstwa mogą skutkować nieprawidlową pracą silnika ale check wcale nie musi się zapalić
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#8
Napisano 19:39, 21.04.2014
w takim razie, czym na dłuższą mete może skutkować taki stan rzeczy? co się może uszkodzić?
#9
Napisano 11:15, 22.04.2014
źle dobrany skład mieszanki to wyższe spalanie, nierównomierna praca. W sumie to poza komfortem użytkowania to nic nie tracisz. Oczywiście w dłuższej perspektywie to może mieć wpływ na szybsze zuzycie pierścieni, tłoków, panewek ale bez przesady.
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#10
Napisano 17:55, 28.04.2014
Ja kupiłem na szrocie z identycznego silnika i przestało szarpać, a objawy miałem identyczne jak ty. Także warto poszukać jakiejś fabrycznej używki w okolicznych "salonach fiata"
#11
Napisano 18:07, 29.04.2014
Ja kupilem i wczoraj zalozylem zamiennik ngk:) pierwsza przejażdżka i roznica od razu, ale nie chcąc zapeszać to powstrzymam sie z zachwytami i gdzieś za tydzień napisze czy rozwiązalo to mój problem
No i mogę chyba już śmiało napisać, że mój problem został rozwiązany auto jeździ dużo żwawiej niż wcześniej, nie szarpie, nawet na biegu jałowym chodzi równiutko i silnik nie trzęsie się jak galareta tylko ładnie równiutko pracuje. U mnie pomogło dopiero kupienie zamiennika nowego NGK. Wcześniej jeździłem na używce oryginalnej.
Uczucie kiedy odzyskuje się sprawność samochodu... bezcenne
Użytkownik wojti edytował ten post 23:39, 01.05.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych