witam wszystkich. jestem szczesliwym posiadaczem accorda type-s , od jakiegos czasu zastanawiam sie na podniesieniem mocy i momentu do granicy wersji euro r czyli 220 kM, jakie modyfikacje pozwolilyby mi to osiagnac? firmy typu v-tech proponuja przyrost 16 kM poprzez zmiane oprogramowania za 2000 pln. czy da sie wycziagnac wiecej poprze tunning ecu? a i znalazlem jedno cudo na angielskiej stronce tuningowej
http://www.sinspeed....oduct_info.html
z opisu wynika ze caly bajer polego na oszukaniu ecu i podaniu mu innej temperatury powietrza od rzeczywistej, twierdza ze to daje nawet 25 kM, jezeli to prawda to za ta kase nie ma sie co zastanawiac !
prosze o jakies wskaziwki i opinie
pozdrawiam.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:33, 09.08.2009
#2
Napisano 09:22, 09.08.2009
#3
Napisano 10:22, 09.08.2009
Nie ma co nawet się zastanawiać, tyko olać ciepłym moczem. Zrobię to samo za pomocą rezystora o wartości 10gr. To jest poprostu zalewanie silnika benzyną. Zapłacisz za ten tuning podwójnie, jak katalizator będziesz musiał wymienić.z opisu wynika ze caly bajer polego na oszukaniu ecu i podaniu mu innej temperatury powietrza od rzeczywistej, twierdza ze to daje nawet 25 kM, jezeli to prawda to za ta kase nie ma sie co zastanawiac !
Lepiej sprężarkę od jackson racing i będzie zabawa.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 11:06, 09.08.2009
Lepiej sprężarkę od jackson racing i będzie zabawa.
To juz powazna kwota, poza tym ile K24 wytrzyma bez zakucia?
#5
Napisano 11:16, 09.08.2009
Takie moce ma bez żadnych przeróbek ma wytrzymać motor z coupety 3.0 V6 na zestawie Comptech`a.
#6
Napisano 11:29, 09.08.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:40, 09.08.2009
#9
Napisano 13:44, 09.08.2009
oraz ten http://www.accordklu...opic.php?t=1304
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:44, 09.08.2009
a jaki dolot bylby najlepszy do mojego k24?
poszukaj coś dedykowanego do Acury TSX - to to samo auto, będzie pasować, a wybór jest spory. Na tej stronie do której podałem Ci link (E-P) jest gdzieś w historii modyfikacja takiego accorda - zobacz co oni tam zamontowali.
#11
Napisano 13:52, 09.08.2009
Na tej stronie do której podałem Ci link (E-P) jest gdzieś w historii modyfikacja takiego accorda - zobacz co oni tam zamontowali.
Z tego ci mi wiadomo, to jest wlasnie auto z drugiego linka, ktory podalem
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:01, 09.08.2009
#13
Napisano 20:51, 09.08.2009
Nalezy pamietac że przy zwiekszaniu mocy auto zaczyna inacze sie zachowywać, inaczej reagować na depnięcie gazu i trzeba sie uczyc auta od nowa ( nie mówie tu o przyroście np: 5 KM tylko o wartościach rzędu 30-40 i wiecej KM ). Wiec zaczynajac wymyślanie ile to ja bym chciał miec koni pod maską nauczmy sie tego co mamy zeby móc przejść na nastepny poziom i żeby to nasze podnoszenie mocy mogłobyć dla nas bezpieczne i zebyśmy w przyszłości umieli z tego korzystac bo tuningowanie tylko po to zeby komus sie pochwalić ze mam tyle i tyle KM, moim zdaniem, mija się z celem.
Musisz pamietac ze silniki sa ustawiane najbardziej optymalnie pomiedzy mocą a ekonomia ale maja tez pewna rezerwę, do której to mozna podciagac moc np: elektronicznie na seryjnych gratach. V-Tech oferuje Ci 16KM? Widocznie to jest wartóśc przy któej nie trzeba isc o krok dalej czyli zaczynać wymieniac dolot, układ wydechowy, wydajniejsze wtryski, pompy paliwa itd. Pamietaj tez że przy powazniejszych modach, jedna zmiana wymusza nastepną.
#14
Napisano 22:21, 09.08.2009
kupno głowicy od K20A z CTR
było już o tym, to chyba najlepszy sposób, a do tego wciąż [H] OEM
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:37, 10.08.2009
A ja podziele sie z Wami pewna refleksja na temat tej całej walki o wiekszą moc silnika. Ludzie zawsze staraja się zeby mieć więcej koni, mieć mocniejszy silnik, ciekawszy wykres z hamowni. Tylko zaczynając zabawy z podnoszeniem mocy macie na tyle ogarnięte fury żeby "grać dalej"? Ogarnięte - mam tu na myśli umiejętność wykorzystania mocy, która mamy obecnie pod maską. Część wypadków ( nie podam ile % ale nie jest to mały % ) bierze sie własnie z braku umiejetności zawładnięcia nad tym co obecnie mamy pod maską.
Nalezy pamietac że przy zwiekszaniu mocy auto zaczyna inacze sie zachowywać, inaczej reagować na depnięcie gazu i trzeba sie uczyc auta od nowa ( nie mówie tu o przyroście np: 5 KM tylko o wartościach rzędu 30-40 i wiecej KM ). Wiec zaczynajac wymyślanie ile to ja bym chciał miec koni pod maską nauczmy sie tego co mamy zeby móc przejść na nastepny poziom i żeby to nasze podnoszenie mocy mogłobyć dla nas bezpieczne i zebyśmy w przyszłości umieli z tego korzystac bo tuningowanie tylko po to zeby komus sie pochwalić ze mam tyle i tyle KM, moim zdaniem, mija się z celem.
Musisz pamietac ze silniki sa ustawiane najbardziej optymalnie pomiedzy mocą a ekonomia ale maja tez pewna rezerwę, do której to mozna podciagac moc np: elektronicznie na seryjnych gratach. V-Tech oferuje Ci 16KM? Widocznie to jest wartóśc przy któej nie trzeba isc o krok dalej czyli zaczynać wymieniac dolot, układ wydechowy, wydajniejsze wtryski, pompy paliwa itd. Pamietaj tez że przy powazniejszych modach, jedna zmiana wymusza nastepną.
troszke cie ponioslo z tymi 30-40 kM osobiscie przed accordem mialem audi a6 1.9 tdi 130 kM po chipie miala 174 kM czyli o 44 kM więcej , faktycznie czułem różnice w przyspieszaniu ,dynamice itd. w prowadzeniu auto nic sie nie zmieniło wiec myśle ze dopiero ok 100 kM więcej powoduje różnice w prowadzeniu i wymusza zmiany poszczególnych podzespolów takich jak zawieszenie ,hamulce itd
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 Mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 Jan 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 Nov 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 Apr 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 Mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych