Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przy skręcaniu kierownica piszczy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Accordman

Accordman
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Racibórz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 07.02.2014

Witam, nie jest to częste ale czasami się pojawia i mnie nieźle drażni, przy lekkim skręcie wydobywa się pisk (piiiii). Ktoś już miał taki problem ?


  • 0

#2 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:24, 07.02.2014

pasek może za mocnoc naciągniety. Może pompa wspomagania sie kończy. Płyn jest na odpowiednim poziomie?


  • 0

#3 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:21, 08.02.2014

jak płyn ma stan oki,i pasek naciągnięty(warto go popsikać naprzykład sprayem do czyszczenie tapicerki jak się uspokoi to pasek albo luźny albo badziew bo sztywnieje )jak nie pomoże  to niestety pompa się odzywa ,częste w tym modelu:(


jak płyn ma stan oki,i pasek naciągnięty(warto go popsikać naprzykład sprayem do czyszczenie tapicerki jak się uspokoi to pasek albo luźny albo baziew   bo sztywnieje )jak nie pomoże  to niestety pompa się odzywa ,częste w tym modelu:(

plakiem :) przypomniało mi się albo silikonem w spayu:)


Użytkownik krzepa_s edytował ten post 00:22, 08.02.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq