Witam!!
Chciałbym się dowiedzieć jak jest z rdzą w Waszych VI? Szczególnie w zakamarkach. Powiem szczerze, że u mnie nie wyglądato najlepiej. Chodzi głównie o nadkola i i częsciwo spód auta!! Oczywiscie auto jest zabezpieczone w własnym zakresie. Tragedi nie ma ale zabezpiecznie antykorozyjne tego modelu jest słabe. A to nie jest dobry prognostyk na przyszłość. Auto nawet nie ma plastikowych nadkól z tylu!! A te z przodu są smieszne:)
Pozdrawiam!!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:02, 15.04.2013
#2
Napisano 15:13, 15.04.2013
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#3
Napisano 15:44, 15.04.2013
#4
Napisano 15:49, 15.04.2013
Dla porównania mam swoją poprzednią kabarynę - Mazde 6 - tam rdza wychodziła już w fabryce.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#5
Napisano 16:39, 15.04.2013
#6
Napisano 17:07, 15.04.2013
na etapie wydobywania i przetapiania już rudy siedziałMazde 6 - tam rdza wychodziła już w fabryce.
Pozdrawiam,
#7
Napisano 19:43, 15.04.2013
#8
Napisano 20:44, 15.04.2013
A to nie jest dobry prognostyk na przyszłość.
na jaką przyszłość? mówisz o 14 letnim aucie - takie auta nie mają już przyszłości
u mnie po zakupie byłą pełna konserwacja podwozia
rdzę która mnie martwi mam tylko w miejscu gdzie tylny zderzak łączy się ostatnim wkrętem z nadkolem,
a to też po jednej stronie - po drugiej czysto
ja uważam, że blacha w tym modelu na przyzwoitym poziomie jeśli się choć trochę o nią dba,
tzn. zabezpiecza chociaż raz w roku ubytki.
Ja robię przegląd dwa razy w roku, po lecie i po zimie. W miejscach po uszkodzeniach, które zostały
zabezpieczone nic się nie dzieje (na razie).
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 20:55, 15.04.2013
rdzę która mnie martwi mam tylko w miejscu gdzie tylny zderzak łączy się ostatnim wkrętem z nadkolem,
a to też po jednej stronie - po drugiej czysto
od wewnętrznej strony błotnika nie zacieka?
#10
Napisano 21:18, 15.04.2013
jeśli chodzi o stare to się zgodzę... obecnie...5-6 lat i ruda.To ja Ci powiem, że w niemcowni zawsze jeździło i nie mam tej rdzy.
W zeszłym miesiącu był rekordzista u nas. 5 miesięczna włoska konstrukcja i na zgrzewach dachu płynęła ruda.
Wracając do acco VI to już mają pare lat i jeśli ktoś nie poprawił fabrycznej konserwy to ma prawo wyłazić tu i tam. Na bieżąco zabezpieczać i tyle.
W tamtym tyg była u mnie VII z fabrycznym lakierem z pierwszych lat produkcji i na jednym nadkolu miała purchle. Jakby nie patrzeć pierwsze VII też już mają 10 lat...
Obniżenie kosztów produkcji do maksimum czymś musi skutkować. Blachy jak żyletki, niedomalowane zakamarki itd.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#11
Napisano 21:22, 15.04.2013
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#12
Napisano 11:12, 16.04.2013
#13
Napisano 21:41, 16.04.2013
dlatego nowa bmw w salonie kosztuje dwa razy tyle co accordWcześniej jeżdziłem E39 i tam zabezpiczenie profili i nadkól było o niebo lepsze.
E39 to solidnie wykończone auto. Ostatnio jeździłem zadbanym egzemplarzem z 1997roku. Po tylu latach we wnętrzu nic nie trzeszczy mimo przelotu ponad 300tyś.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#14
Napisano 10:33, 19.04.2013
#15
Napisano 07:47, 23.04.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, korozja, nadwozie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych