XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:01, 03.12.2011
mam pytanie związane z ogrzewanie...
ustawiam sobie temperaturę na 19... leci ciepłe.... jak daje 22 takie samo... jak robię 32 takie samo czyli bardzo ciepłe...
jak daje 18 to leci zimne...
nie idzie ustawić żeby leciało letnie powietrze z nawiewów?
pozdro.
#2
Napisano 18:45, 03.12.2011
#3
Napisano 19:49, 03.12.2011
U mnie w instrukcji wyczytałem o ogrzewaniu gazowym, tzn. klima ogrzewa powietrze jak na zewnątrz jest poniżej 3 stopni. Macie jakieś wrażenia związane z taką funkcją?
#4
Napisano 01:13, 04.12.2011
Generalna zasada jest taka, że sterowniki dąży jak najszybciej do zadanej temperatury. Czyli dla grzania mamy tak, że rzyga gorącym powietrzem, aż uzyska zadaną temperaturę. Przy temperaturze zewnętrznej 5st uzyskuje się po 15-20 minutach jazdy. Ja mam czujnik termometru przy czujniku temp. powietrza dla klimy (w rurce). Kiedy osiągnie zadaną temp. daje letnie powietrze, temp i tak rośnie więc trzeba schłodzić i daje zimnym.
W zimie to już w ogóle można zapomnieć o letnim powietrzu, ale gorące albo zimne. Dobicie do zadanej temp. np. 20st (widzianej przez sterownik, my i tak czujemy 30st) to 30 minut. Nawet jak dojdzie to grzeje mocniej, bo na zewnątrz jest przecież -10st.
Sprawdzałem jak ma się nastawiona temp. do ustawienia przepustnicy mieszającej powietrze ciepłe i zimne. Przy 24st daje tylko gorące powietrze (otwarcie na full). Ustawianie więcej nie ma sensu.
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 01:49, 04.12.2011
#6
Napisano 08:40, 04.12.2011
czyli ten typ tak ma i trzeba się przyzwyczaić.. choć wczoraj było na zewnątrz +7 i po właśnie 20min jazdy zaczęło lecieć letnie więc coś w tym jest co pisze pablo.see.
ps. punkciki poleciały
#7
Napisano 13:16, 28.11.2012
jest wręcz denerwujące nawet jak jest w trybie full auto, związku z tym czy ktoś próbował coś zmieniać w sterowniku ? bo domyślam się ze czujnik odpowiedzialny za regulacje temp. jest to ten przy kierownicy i ze by go oszukać może warto doczepić rezystor równolegle parę kohm aby sterownik myślał ze jest cieplej wtedy nie będzie tak bardzo grzał ?W zimie to już w ogóle można zapomnieć o letnim powietrzu, ale gorące albo zimne.
[ Dodano: 2012-11-28, 13:21 ]
Czy w trybie manual można tak wyregulować temp. jak w manualu bo jak obserwuje to nie ma pośredniego położenia jak jest chłodno na dworze, czy idzie wyłączyć z wyświetlacza tryb "auto" bo on cały czas jest widoczny.
#8
Napisano 17:10, 28.11.2012
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 17:23, 28.11.2012
u mnie klimka działa super, ja jestem zadowolony.
W upały chłodno a w mrozy ciepło - klimka na AUTO i temperaturka 20-22 st
#10
Napisano 21:45, 28.11.2012
Generalnie jak ci za gorąco uchyl okno lub szyber, bo chyba opcji "auto" nie da się wyłączyć, niestety.
Aby dodać film z youtube należy wpisać [*media*]XXX[*/media*] (bez gwiazdek), gdzie XXX to adres filmu.
Moja Hondzia: http://www.accordklu...der=asc&start=0
#11
Napisano 21:59, 28.11.2012
Kombinowanie z rezystorem nie ma sensu bo zakłócimy to co jest dobrze wyregulowane. No chyba, że padł Ci czujnik ale to bardzo mało prawdopodobne. Zresztą to zawsze możesz sprawdzić robiąc test.
Mnie zastanawia jedno, bo klimatronik w chłodniejsze dni gdy działa w trybie FULLAUTO wieje cieplejszym powietrzem w nogi a chłodniejszym z górnych nawiewów. Z tego co pamiętam w manualu tak się nie dzieje, powietrze ma tę samą temperaturę z każdego nawiewu.
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#12
Napisano 22:24, 28.11.2012
powietrze ma tę samą temperaturę z każdego nawiewu.
I u mnie tak jest, bez znaczenia, który tryb ustawię. Klima na full auto głośno szumi, ja tam zawsze ustawiam sobie max 3 stopień siły nadmuchu na a/c off i temp 22-23 stopnie, jak się zagrzeje daje mu 20 i potem już nic nie ruszam. Sposób z włączoną klimą jest chyba najlepszy tak jak piszesz, ale mnie osobiście on nie służy. Raz, że powietrze jest strasznie suche a dwa, że wysychają mi szkła kontaktowe.
Aby dodać film z youtube należy wpisać [*media*]XXX[*/media*] (bez gwiazdek), gdzie XXX to adres filmu.
Moja Hondzia: http://www.accordklu...der=asc&start=0
#13
Napisano 00:41, 29.11.2012
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 07:29, 29.11.2012
zgadzam sie z tym 100% a powinno oprócz tego zredukować cieple powietrze.Poza tym w trybie full auto, sterownik nie obniża temperatury dmuchanego powietrza a raczej redukuje prędkość dmuchawy.
te rozwiązanie chyba będzie gorsze bo będziesz miał stalą temp. wskazywaną a z połączeniem równoległym dochodzi zmienna charakterystyka czujnika.Zamiast czujnika dać rezystor o wartości jakby była temp. powiedzmy 15°C i mamy sterowanie manualne zamiast auto.
[ Dodano: 2012-11-29, 07:31 ]
Piszecie niektórzy ze tryb fullauto działa wam zajebiście ja w tym trybie bym musiał na krotki rękaw jeździć albo tak jak ktoś pisał uchylonym oknem i szyberdachem.
#15
Napisano 09:07, 29.11.2012
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych