Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Koszty remontu F18B2 Accord VI

VI f18b2 remont

Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016

A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#46 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:16, 09.04.2016

Ja przy takim poborze bym nie robił remontu. Jak by ci brał 500 ml na 1000 km to wtedy pewnie tak.
  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#47 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 1013 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:13, 09.04.2016

No ale coś trzeba zrobić.

Myślałem zmienić olej ale teraz pytanie na jaki.

Myślałem o oleju Motul 10W40 Synergie+ 6100 ale nie wiem czy to dobry wybór.

Obecnie jeżdżę na Miller 5W50 XF Longlife


Użytkownik Duszek edytował ten post 21:13, 09.04.2016

  • 0

#48 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:49, 09.04.2016

Ja miałem pobór oleju na poziomie 300 ml na 1000 km. Jeździłem na zwykłym 10w40. Przeszedłem na valvoline maxlife 10w40. Pobor oleju jest na poziomie 200 ml na 1000 km. Pojezdze tak do planowanej wymiany i zaleje coś 5w40 ale wcześniej zrobię plukanke i zobaczymy. Osobiście polecam valvoline maxlife bo mi pomógł.
  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#49 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2245 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 21
Super

Napisano 18:11, 21.04.2016

Orientujecie sie jaki moze byc koszt remontu f23z5?? Rozni sie od f18b2?

U mnie na max life bylo gorzej niz na lotosie 10w40. Fatalny olej.

Użytkownik 93karol edytował ten post 11:43, 30.04.2016

  • 0

#50 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2382 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 52
Super

Napisano 18:28, 21.04.2016

Koszta podobne, części w większości takie same, lub minimalnie inne w podobnych cenach, robocizna kosztuje tyle samo...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#51 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 26.04.2016

Witajcie ponownie :)

Wróciłem bo chcę znów zacząć przygodę z Hondą. Tym razem w bardziej przemyślany sposób.

Nie chcę zakładać nowego tematu więc dopiszę tu bo nie znalazłem nic bardziej odpowiedniego.

 

Po raz drugi chcę kupić accord'a. Z tym, że teraz nie chcę już 1,8. Szukam wersji coupe w rozsądnej kasie najlepiej w automacie, a więc skoro automat to silnik pewnie 2.0 bo połączenie 3.0 z automatem na tym forum jest trochę "objechane" za trwałość skrzyń. Uważam więc, że rozsądnym kompromisem przy chęci posiadania ASB będzie 2.0.

 

Pytanie, czy macie jakieś magiczne sposoby by zweryfikować na szybko - bo podczas zakupu auta - prawdopodobieństwo nadmiernego zużycia oleju? Nie chcę tak jak 1,5 roku temu po miesiącu dolewać 1 litra na 1000km.

 

No i generalnie czy połączenie silnika 2.0 z ASB jest sensowne?

 

Pozdrawiam.

Przemek.


  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 


#52 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:24, 26.04.2016

Jazda próbna na dwa auta. Jadący z tyłu patrzy czy pod obciążeniem ,,dymi,, to da podgląd na stan silnika. Na wolnych obrotach może nie wyjść.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:25, 26.04.2016

  • 0

#53 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 26.04.2016

Dziękuję. To jedyna metoda, która da jakiś obraz sprawy? > gaz w podłogę z niskich obrotów?


  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 


#54 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:13, 26.04.2016

Kupujesz auto więc masz jazdę próbną. Przeciągnij go wyżej na biegach i będzie widać.Musisz go sprawdzić pod obciążeniem.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:14, 26.04.2016

  • 0

#55 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 26.04.2016

No tak właśnie o tym piszę. Wysoki bieg niskie obroty i od dołu do góry...


  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 


#56 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 1013 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:33, 30.04.2016

Ja miałem pobór oleju na poziomie 300 ml na 1000 km. Jeździłem na zwykłym 10w40. Przeszedłem na valvoline maxlife 10w40. Pobor oleju jest na poziomie 200 ml na 1000 km. Pojezdze tak do planowanej wymiany i zaleje coś 5w40 ale wcześniej zrobię plukanke i zobaczymy. Osobiście polecam valvoline maxlife bo mi pomógł.

 

Myślisz że przejście na 10W40 w moim przypadku nie ma sensu ?


  • 0

#57 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 30.04.2016

Polecam shela reisinga 10w60 ja na takim jezdze. Na 1000 km dynamicznej jazdy na LPG dolewam ok300 ml. Przebieg 25000 tys silnik nie grzebany oryginał LPG od roku. Wczesniej lalem shela 5w40 ubytki w okolicach 500ml na 1000 km.
  • 0

#58 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort + Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 20.05.2016   Najlepsza odpowiedź

A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.


  • 0

#59 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 255 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:04, 21.05.2016

Witajcie ponownie :)
Wróciłem bo chcę znów zacząć przygodę z Hondą. Tym razem w bardziej przemyślany sposób.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc dopiszę tu bo nie znalazłem nic bardziej odpowiedniego.
 
Po raz drugi chcę kupić accord'a. Z tym, że teraz nie chcę już 1,8. Szukam wersji coupe w rozsądnej kasie najlepiej w automacie, a więc skoro automat to silnik pewnie 2.0 bo połączenie 3.0 z automatem na tym forum jest trochę "objechane" za trwałość skrzyń. Uważam więc, że rozsądnym kompromisem przy chęci posiadania ASB będzie 2.0.
 
Pytanie, czy macie jakieś magiczne sposoby by zweryfikować na szybko - bo podczas zakupu auta - prawdopodobieństwo nadmiernego zużycia oleju? Nie chcę tak jak 1,5 roku temu po miesiącu dolewać 1 litra na 1000km.
 
No i generalnie czy połączenie silnika 2.0 z ASB jest sensowne?
 
Pozdrawiam.
Przemek.



Moze byc ciężko dojrzeć dym z wydechu. Zalezy od oleju i stanu silnika. Daj się wygadać właścicielowi jak dba o auto. Czy mówi szczegółowo o eksploatacji czy świadomie wybieram płyny. Tak poznasz czy to rzetelny człowiek czy "Janusz" najchętniej w ogóle lejacy tylko benzynę.

Warto zerknąć w dziurę pod korkiem wlewu oleju. Jak bedzie gnój na klawiaturze to co dopiero na pierścieniach. Lekki bursztyn moze byc ok.
Jeszcze swiece mozesz wykręcić i zobaczyć czy nie sa mokre od oleju lub bardzo mocno okopcone
Chyba bardziej psychologiem trzeba byc niż mechanikiem i wyczuć kiedy ktos kreci lub stara się cos ukryć.
  • 0

#60 polaff

polaff
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:3.0
  • Wersja:es
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:47, 23.05.2016

Dobrze prawisz, ale sens Twojej wypowiedzi się kończy na etapie zakupu auta od handlarza:(

On nie wie co było lane i jak często wymieniane. 


  • 0

Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, remont

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq