Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 21:13, 09.04.2016
No ale coś trzeba zrobić.
Myślałem zmienić olej ale teraz pytanie na jaki.
Myślałem o oleju Motul 10W40 Synergie+ 6100 ale nie wiem czy to dobry wybór.
Obecnie jeżdżę na Miller 5W50 XF Longlife
Użytkownik Duszek edytował ten post 21:13, 09.04.2016
Napisano 21:49, 09.04.2016
Napisano 18:11, 21.04.2016
Użytkownik 93karol edytował ten post 11:43, 30.04.2016
Napisano 18:28, 21.04.2016
Napisano 08:46, 26.04.2016
Witajcie ponownie
Wróciłem bo chcę znów zacząć przygodę z Hondą. Tym razem w bardziej przemyślany sposób.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc dopiszę tu bo nie znalazłem nic bardziej odpowiedniego.
Po raz drugi chcę kupić accord'a. Z tym, że teraz nie chcę już 1,8. Szukam wersji coupe w rozsądnej kasie najlepiej w automacie, a więc skoro automat to silnik pewnie 2.0 bo połączenie 3.0 z automatem na tym forum jest trochę "objechane" za trwałość skrzyń. Uważam więc, że rozsądnym kompromisem przy chęci posiadania ASB będzie 2.0.
Pytanie, czy macie jakieś magiczne sposoby by zweryfikować na szybko - bo podczas zakupu auta - prawdopodobieństwo nadmiernego zużycia oleju? Nie chcę tak jak 1,5 roku temu po miesiącu dolewać 1 litra na 1000km.
No i generalnie czy połączenie silnika 2.0 z ASB jest sensowne?
Pozdrawiam.
Przemek.
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Napisano 11:24, 26.04.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:25, 26.04.2016
Napisano 12:04, 26.04.2016
Dziękuję. To jedyna metoda, która da jakiś obraz sprawy? > gaz w podłogę z niskich obrotów?
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Napisano 12:13, 26.04.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:14, 26.04.2016
Napisano 12:18, 26.04.2016
No tak właśnie o tym piszę. Wysoki bieg niskie obroty i od dołu do góry...
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Napisano 11:33, 30.04.2016
Ja miałem pobór oleju na poziomie 300 ml na 1000 km. Jeździłem na zwykłym 10w40. Przeszedłem na valvoline maxlife 10w40. Pobor oleju jest na poziomie 200 ml na 1000 km. Pojezdze tak do planowanej wymiany i zaleje coś 5w40 ale wcześniej zrobię plukanke i zobaczymy. Osobiście polecam valvoline maxlife bo mi pomógł.
Myślisz że przejście na 10W40 w moim przypadku nie ma sensu ?
Napisano 20:30, 30.04.2016
Napisano 13:15, 20.05.2016 Najlepsza odpowiedź
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Napisano 18:04, 21.05.2016
Witajcie ponownie
Wróciłem bo chcę znów zacząć przygodę z Hondą. Tym razem w bardziej przemyślany sposób.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc dopiszę tu bo nie znalazłem nic bardziej odpowiedniego.
Po raz drugi chcę kupić accord'a. Z tym, że teraz nie chcę już 1,8. Szukam wersji coupe w rozsądnej kasie najlepiej w automacie, a więc skoro automat to silnik pewnie 2.0 bo połączenie 3.0 z automatem na tym forum jest trochę "objechane" za trwałość skrzyń. Uważam więc, że rozsądnym kompromisem przy chęci posiadania ASB będzie 2.0.
Pytanie, czy macie jakieś magiczne sposoby by zweryfikować na szybko - bo podczas zakupu auta - prawdopodobieństwo nadmiernego zużycia oleju? Nie chcę tak jak 1,5 roku temu po miesiącu dolewać 1 litra na 1000km.
No i generalnie czy połączenie silnika 2.0 z ASB jest sensowne?
Pozdrawiam.
Przemek.
Napisano 04:47, 23.05.2016
Dobrze prawisz, ale sens Twojej wypowiedzi się kończy na etapie zakupu auta od handlarza:(
On nie wie co było lane i jak często wymieniane.
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych