Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 15:25, 24.03.2015
Pewnie, że mechanik powinien na wszelki wypadek sprawdzić owal ale F-seria jest naprawdę wytrzymała i pije olej tylko przez zapieczone pierścienie olejowe a kompresja i moc silnika są OK.
Nowe pierścienie muszą się zawsze jeszcze ułożyć w tulejach to tuleje mogą być delikatnie zużyte w pewnej tolerancji określonej w manualu (w praktyce jak jeszcze sprzedawałem części to nie słyszałem żeby komuś w F-serii "nie przyjęły" się nominalne pierścienie a za to w H22 było już kilka przypadków).
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 09:31, 29.03.2015
autko odpaliło od pierwszego strzała (aż mechanik sam był w szoku) tak jakby nic przy nim ne było robione przy okazji gość wyczyścił mi EGR plate i było zawalone po całości, praktycznie zero przelotu....... za 1000km zmiana oleju z filtrem na 5w40 i zostaje mi śmigać przez najbliższe 5 lat
w wielkim skrócie - MISJA ZAKOŃCZONA PEŁNYM POWODZENIEM
Użytkownik klev edytował ten post 09:32, 29.03.2015
Napisano 12:18, 13.04.2015
Napisano 12:23, 13.04.2015
Czy jest konieczność wymiany panewek, czy można same pierścienie z kompletem uszczelnień?
ja osobiscie stwierdziłem że jak juz mam silnik otwarty to 100zł mnie nie zbawi a mam pewność..... do tego moje panewki nie wygladały już jak nowe w ocenie mechanika i mówił ze fajnie ze je zmieniłem.
Napisano 12:25, 13.04.2015
Po kilkunastu latach panewki korbowodowe będą nosić już ślady zużycia i nie ma sensu ryzykować, że za jakiś czas, któraś panewka zastuka i porysuje wał (komplet korbowodowych kosztuje ok.100 zł).
Za to panewki główne są zazwyczaj w bardzo dobrym stanie o ile tylko ktoś dbał o wymiany i poziom oleju.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 12:43, 13.04.2015
Użytkownik dlubson edytował ten post 12:01, 14.04.2015
Napisano 13:21, 15.04.2015
1 - komplet uszczelek
2 - pierscienie konkretne (OEM od Pejota najlepiej)
3 - panewki korbowodowe
4 - pełna regeneracja głowicy
Po złożeniu zalać półsyntetykiem 10W40, 1000km latac tylko na benzynie (bez LPG) zeby sie ładnie pierścionki dotarły, a po jakichś 2000km zmiana oleju na pełen syntetyk 5W40.
Mi przy okazji wyszła miska do zmiany (przerdzewiała) i osłony przegubów wewnętrznych..... no i czyszczenie konkretne EGRa i EGR Plate przy okazji rozbiórki silnika
myśle ze na następne 200.000km będziesz miał totalny spokój z silnikiem (ja tak zakładam w swoim)
Pozdro i powodzenia
Użytkownik klev edytował ten post 13:28, 15.04.2015
Napisano 17:44, 15.04.2015
A czy ktoś wymieniał szpilki podczas remontu
Czy według Was jest to konieczne
Napisano 05:42, 16.04.2015
Napisano 10:20, 16.04.2015
szpilek ani śrub korbowodów nie zmieniałem (nowe szpilki ponad 300zł a wiem ze manual mechanika zalecał zmienić) a wału nie szlifowałem bo nie było konieczności
Napisano 14:24, 16.04.2015
Czy przy wymianie panewek nie będzie potrzebny lekki szlif wału? Bo rozumiem, że mam zakładać nominalne.
Wał szlifuje się dopiero jak zastuka panewka i zarysuje czop wału.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 17:18, 16.04.2015
Manual nie był od Hondy chyba - esm zaleca wymianę szpilek po pomiarze (rozdział 6-B-30).
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 17:22, 16.04.2015
Napisano 18:10, 19.04.2015
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych