Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 17:37, 24.06.2016
Kolejne F18B2 przywrócone do życia. Wymienione pierścienie tłokowe, UPG Elring, uszczelki kolektorów, głowica obrobiona oraz powymieniane uszczelniacze. Panewki zostały stare, ponoć były w super stanie. Koszt całkowity 1750 zł. Warsztat Honda Team w Kokotowie koło Krakowa. Na razie po remoncie przejechałem 30 km i to co mogę powiedzieć, że bardzo wzrosła kultura pracy (silnik pracuje ciszej).
Były: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG, Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG, Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC , Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech
Napisano 17:44, 24.06.2016
Napisano 18:00, 24.06.2016
Nie ma co wywalać kasy na płukanki. Pierścienie podobno było całe w węglu! Ciężko je było wydłubać z tłoków.
Były: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG, Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG, Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC , Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech
Napisano 18:19, 24.06.2016
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Napisano 18:27, 24.06.2016
Koszt całkowity 1750 zł.
A u kogo robili obróbkę głowicy ?
Koszt pewnie ok.500-600 zł ?
Użytkownik Pejot edytował ten post 18:28, 24.06.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 18:28, 24.06.2016
Lexus GS 450h Mark IV <*> Honada Accord QP CG2 3.0
Napisano 19:34, 24.06.2016
NA u kogo robili obróbkę głowicy ?
Koszt pewnie ok.500-600 zł ?
Użytkownik sky83 edytował ten post 19:36, 24.06.2016
Były: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG, Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG, Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC , Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech
Napisano 20:44, 19.10.2016
Napisano 12:30, 29.11.2016
Robiąc remont swojego silnika owal cylindrów dochodził do 0.1mm. Poskładane na nominałach jest ok. przed remontem palił ponad 4l na 10 000 teraz około 300ml na 10 000
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
Napisano 12:09, 02.01.2018
Użytkownik 93karol edytował ten post 12:11, 02.01.2018
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych