Najlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź maxi.serwis , 13:15, 20.05.2016
A jak wygląda szkot przy uszkodzonym tłoku ? (nadpalonym na krawędzi) z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Wiadomo że pierścienie i uszczelka do wymiany.
Przejdź do postuNapisano 05:21, 20.04.2015
Napisano 10:39, 20.04.2015
Napisano 11:00, 20.04.2015
Napisano 11:31, 20.04.2015
Napisano 14:10, 20.04.2015
jak dla mnie bez sensu gmatwanie ... 10 KM i tak raczje nie odczujesz a koszt głowicy, i reszty to jak nic z 2500 zrobi ci sie 3500 zł..... jak nie lepiej. jak chcesz pociskac to sprzedaj accorda z silnikiem F a kup z H (plus pewnie też remont hehe)
Napisano 15:48, 20.04.2015
Napisano 13:57, 21.04.2015
skoro tak uważasz... mimo ze wszyscy ci piszą ze główne w serii F są praktycznie niezniszczalne i nie ma potrzeby wyciągać całego silnika więc zrobisz jak zechcesz tylko czy bedzie to sie wszystko kalkulowało w aucie za 10K ? ja swojego kupiłem za 10K + włożyłem w remont 2,5K i mam pewne auto za 12,5 tysiąca.
jak mechanik ci chce zrobić full serwis z wywalaniem pieca itp to szykuj sie na jakieś 4K, jemu to na pewno na ręke. To ja mając wywalić taka kase to bym dozbierał tysiaka i zmienił na H serie Bo tyle w F18 czy F20 to bez sensu inwestować.
rób remont po kosztach jak ja, byle oleju nie pił i jeździj aż sie auto rozsypie za łaaaaaaaadnych pare lat a wtedy wymień sobie na type R
Użytkownik klev edytował ten post 13:58, 21.04.2015
Napisano 14:44, 21.04.2015
Napisano 09:55, 22.04.2015
wow. jak za tyle ci zrobią regeneracje głowicy to pogratulować ja dałem 650 i też uważam ze to było tanio. nie zapominaj o oleju (a nawet dwóch bo po 1000km zmiana na syntetyk), płynie chłodniczym, najlepiej też świecach i na bank coś wyjdzie jeszcze.... mi sie połamał czujnik stukowy spalania. Przy okazji przeczyść KONIECZNIE przepustnice, EGR i EGR plate.
Trzymam kciuki że sie uda
Użytkownik klev edytował ten post 09:56, 22.04.2015
Napisano 11:38, 22.04.2015
Użytkownik dlubson edytował ten post 11:46, 22.04.2015
Napisano 14:21, 22.04.2015
no to tak jak mi 1000 czy 1500 jeden grzyb. ja bede lał motula.
Napisano 08:42, 27.05.2015
Napisano 19:02, 28.05.2015
Odpowiem za siebie ja zrobiłem jakieś 600km i dolałem z 200ml bo ubyło, lałem jeszcze 10w40 na docieraniu (majster mówi ze to normalne bo pierscienie też musiały sie dotrzeć) po 1500km zmieniłem olej i filtr Motul 5w40 x-clean i od wtedy ZERO ubytków a już 1000 przejechałem (przed remontem na 1000km brała 1l !)
Tak jak stan między kropkami zalałem z majsterm na 2/3 tak ma do tej pory
Użytkownik klev edytował ten post 19:02, 28.05.2015
Napisano 20:09, 09.04.2016
Odgrzebie trochę temat.
Czy pod miskę olejową idzie także uszczelka ?
Mam takie problem że robiłem tylko górę silnika bo strzelił rozrząd i po remoncie zaczął brać więcej oleju czego w sumie można było się spodziewać.
Przed robieniem góry pobór był w granicach 1250ml na 10 000km a teraz mamy 1240ml na 6500 km.
Co sądzicie o takim poborze?
Robić remont ?
Użytkownik Duszek edytował ten post 20:11, 09.04.2016
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych