#16
Napisano 08:22, 05.06.2017
#17
Napisano 16:33, 05.06.2017
O to link do filmu
#18
Napisano 17:49, 05.06.2017
#19
Napisano 18:16, 05.06.2017
Zakupiłem dokładny szczeliniomierz i ustawiłem sam, po odpaleniu myślałem że bardzo dobrze ustawiłem bo nic na zimnym silniku nie było słychać, do czasu gdy się przejechałem i silnik się rozgrzał.
#20
Napisano 18:53, 05.06.2017
https://www.google.p...RZBYeorGcdXn-M:
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:07, 05.06.2017
#21
Napisano 19:52, 05.06.2017
Wyjmowałem świece byly zakopcone, ale wyglądały zewnacz jak nowe,nie wchodziłem w szczegóły bo miały być niby wymienione ale firma to na pewno NGK.
Zastanawia mnie czemu na sondzie lambda mam napięcie ponad 1.5v oraz mam jedną inna cewkę zapłonowa. Jak sprawdzałem to miala inna przewodność omów niż orginalne
https://zapodaj.net/...e97f64fd66e.jpg
są czesci
#22
Napisano 20:01, 05.06.2017
Filtr paliwa z doopy numery lub na kasę Cię tylko zrobił bo ten nie pasuje.
Użytkownik Sacrum edytował ten post 20:04, 05.06.2017
#23
Napisano 20:04, 05.06.2017
Serwis masakra...
Śmieciowe części i na dodatek kijowy olej. Co to za majster robił ?
#24
Napisano 20:07, 05.06.2017
Może to powoduje stuki dziwne...
Niby renomowany majster... Teraz na pewno tam już nie pojade
#25
Napisano 20:14, 05.06.2017
#26
Napisano 20:33, 05.06.2017
A co do cewki 3 są orginalne firmy TEC i ma przewodność ok 1200 om, a na tej czwartej nie pamietam firmy ale miała ok 950 om.
Była też stara cewka w bagażniku sprawdziłem przewodność miała też ok 1200, ale jak założyłem to nie palił już na jeden gar.
I te cewki tak dziwnie śmierdzą jak by były przepalone.
Co do powyższego postu walki rozrządu mam bez żadnych wżerów
Filtr paliwa gdzie jest tak w 100% niby jak widac ten co mi zamontowali to jest poza bakem, a w internecie jest niby w baku
#27
Napisano 20:35, 05.06.2017
Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:36, 05.06.2017
#28
Napisano 20:40, 05.06.2017
Wysłane z Tapatalk
#29
Napisano 20:48, 05.06.2017
#30
Napisano 21:17, 05.06.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:19, 05.06.2017
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych