Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w silniku

VII stuki silnik 2.0 vtec k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#16 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:22, 05.06.2017

Podmien sobie slupek na k20z2 z polifta. Przerzucasz osprzet caly ze swojego i gra muzyka 😉 Nowszy silnik i pasuje wszystko jakta lala 😜
  • 0

#17 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 05.06.2017

Dołączam się do tematu... U mnie stuka jak sprawdzałem na elm32 przy 50 stopniach. To temp kiedy wylancza się ssanie.
O to link do filmu

  • 0

#18 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:49, 05.06.2017

Po czym zaczęło tak szukać ?
  • 0

#19 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 05.06.2017

Kupiłem właśnie nie dawno Hondę że skończonym sprzęgłem więc umówiłem się z mechanikiem na wymianę : sprzęgła, świec, oleju, filtrów (oprócz paliwa) oraz regulacji zaworów. Po odebraniu samochodu od mechanika tak jak by ten dzięki się powiększył więc dałem na poprawkę. Ale efektów brak.
Zakupiłem dokładny szczeliniomierz i ustawiłem sam, po odpaleniu myślałem że bardzo dobrze ustawiłem bo nic na zimnym silniku nie było słychać, do czasu gdy się przejechałem i silnik się rozgrzał.
  • 0

#20 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:53, 05.06.2017

Sprawdziłes dokładnie krzywki na walkach rozrządu czy przypadkiem nie są wytarte, takie wrzery na powierzchni styku z rolką popychacza ? Jakie swiece zalozyl Mechanik może którąś nie doskrecona, jaki olej zalał ?
https://www.google.p...RZBYeorGcdXn-M:

Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:07, 05.06.2017

  • 0

#21 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 05.06.2017

Zadałeś te konkretne pytania na które znałem odpowiedzi, ale dla pewności przeszedłem do samochodu po kartkę i okazało się że filtr paliwa wymienił.... A niby w internecie jest w baku, a nie gdzieś w kabinie chyba że go tak ciężko znaleźć..., A co do świec, miały być wymienione a jednak nie sa
Wyjmowałem świece byly zakopcone, ale wyglądały zewnacz jak nowe,nie wchodziłem w szczegóły bo miały być niby wymienione ale firma to na pewno NGK.
Zastanawia mnie czemu na sondzie lambda mam napięcie ponad 1.5v oraz mam jedną inna cewkę zapłonowa. Jak sprawdzałem to miala inna przewodność omów niż orginalne
https://zapodaj.net/...e97f64fd66e.jpg
są czesci
  • 0

#22 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2289 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:01, 05.06.2017

Wahacz cienizna, sworzen również co hurtownia miała, łączniki podobnie. Olej szkoda gadać 10w40 ?! Na takim auto 20lat temu jeździły 😁
Filtr paliwa z doopy numery lub na kasę Cię tylko zrobił bo ten nie pasuje.

Użytkownik Sacrum edytował ten post 20:04, 05.06.2017

  • 0

#23 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:04, 05.06.2017

Serwis masakra...

Śmieciowe części i na dodatek kijowy olej. Co to za majster robił ???


  • 0

#24 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 05.06.2017

taka Honda jak moja to na jakim oleju powinna chodzić?
Może to powoduje stuki dziwne...
Niby renomowany majster... Teraz na pewno tam już nie pojade
  • 0

#25 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 05.06.2017

Pomijając elementy zawieszenia bo od nich silnik nie stuka. Olej powinien być od 0w20 do 5w40. Cewka byc może nie daje dobrej iskry i nie pali dobrze na ten cylinder i stąd stuki no i olej też może mieć wpływ. Świece jeśli NGK to może dobre założył, na ceramicznej części powinno być oznaczenie świec.
  • 0

#26 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 05.06.2017

Tak ale ten 0w20 jest zadki olej.. na pewno długi czas jeździli nim na 10w40 czy po zmianie nie zacznie z niego lecieć bo na dziś jest calutku suchy. No i przy zmianie przydało by się zrobić płukanki nie?
A co do cewki 3 są orginalne firmy TEC i ma przewodność ok 1200 om, a na tej czwartej nie pamietam firmy ale miała ok 950 om.
Była też stara cewka w bagażniku sprawdziłem przewodność miała też ok 1200, ale jak założyłem to nie palił już na jeden gar.
I te cewki tak dziwnie śmierdzą jak by były przepalone.

Co do powyższego postu walki rozrządu mam bez żadnych wżerów
Filtr paliwa gdzie jest tak w 100% niby jak widac ten co mi zamontowali to jest poza bakem, a w internecie jest niby w baku
  • 0

#27 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:35, 05.06.2017

Co do oleju wystarczy że zalejesz jakiś dobry 5w30. Spróbuj podmienić cewki miejscami zobaczysz czy zmieni się lokalizacja dźwięku.

Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:36, 05.06.2017

  • 0

#28 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2289 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:40, 05.06.2017

Filtr paliwa w baku jest, innego nie ma. Jest całkowicie inny niż ten co masz na rozpisce. Cewki można oryginalne używane, rzadko padaja. Lepiej OEM używany niż zamiennik podłej jakości.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#29 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 05.06.2017

To cewki z czasem kupię z allegro bo to groszowe sprawy, a co do filtra to mnie widać w h.... zrobili naciągnęli tylko na ok 100 zl
  • 0

#30 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:17, 05.06.2017

Ja bym niewytrzymał i tam podjechał ...bezczelnie spytał gdzie jest ten filtr paliwa w tym samochodzie ? Skoro wymienili...

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:19, 05.06.2017

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq