#166
Napisano 21:27, 26.05.2018
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#167
Napisano 22:18, 26.05.2018
Koledzy jestem po wstępnych pomiarach spalania oleju w swoim accordzie. Otóż jestem chyba nieliczny u którego spalanie nie występuje w większej ilości. Jest to zapewne pokłosie spokojnego stylu jazdy, ale na siłę nie będę się zmuszał do jazdy 160 km/ h i więcej bo nigdy tego wcześniej nie robiłem jak i nie mam gdzie. Zrobiłem autem 4 tys, teraz jestem w Chorwacji dokąd jechałem mocno załadowanym autem i bardzo często było na liczniku 4 tys obrotów jak i prędkość w okolicy 140 km/h . Zalany jest amsoil 0w30 i nie ubyło ani grama. Zdarza się że korzystam z vtec ale stosunkowo mało kiedy . Wiem że mój sposób badania nie jest miarodajny ale jak wspomniałem wcześniej - nie będę się zmuszał do sporych prędkości. Nie uważam też że branie oleju to coś złego i sądzę że w granicy 2-3 setki na tysiąc jest normalnym zjawiskiem. Ogólnie jestem ucieszony, bo przed chwilą wyjąłem bagnet a tam full.
Skrzynia AT czy MT
#168
Napisano 06:16, 27.05.2018
#169
Napisano 07:21, 27.05.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#170
Napisano 09:08, 27.05.2018
W poszukiwaniu mocy...
#172
Napisano 09:51, 27.05.2018
W poszukiwaniu mocy...
#173
Napisano 10:03, 27.05.2018
Może ktoś uzasadnić w jaki sposób samochód z automatem mniej spala oliwy niż z manualem?
#174
Napisano 10:08, 27.05.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#175
Napisano 10:44, 27.05.2018
Zrobiłem małe zestawienie prędkości obrotowych w zależności od prędkości jazdy. Autostrada, tempomat (przekłamanie licznika pomijamy). Czy mógłby ktoś zrobić to samo dla VIII K24Z3 z automatem? Warunek - tempomat!
Chciałbym przeliczyć pewne procentowe różnice. Myślę, że mogą wyjść ciekawe wnioski i w pewnym sensie temat brania oleju będzie w większej części wyczerpany.
Dla 90km/h obcięło zdjęcie, ale jest 2.450 obr./min, chociaż ta prędkość raczej mało istotna w naszej analizie
Dorzucam za to pod spodem 180km/h.
Użytkownik wariat edytował ten post 10:46, 27.05.2018
#176
Napisano 10:57, 27.05.2018
Fakt troche urosły...W VII 2.4 manual przy 180km/h mam 4300 -4350obr/min
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#177
Napisano 11:13, 27.05.2018
Pisałem już wielokrotnie.. Niższe obroty, silnik mniej razy pałowany do czerwonego..
Nie kapuję. To jakie są obroty to już kwestia stylu jazdy - tak jakby na automacie nie dało się zakręcić silnika powyżej 4krpm....
#178
Napisano 11:17, 27.05.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#179
Napisano 11:17, 27.05.2018
Poczytaj wątki olejowe. Automat ma też inne przełożenia. Jak ktoś zrobi o co proszę parę postów wyżej, dużo Ci się rozjaśni.Nie kapuję. To jakie są obroty to już kwestia stylu jazdy - tak jakby na automacie nie dało się zakręcić silnika powyżej 4krpm....
#180
Napisano 11:39, 27.05.2018
Da się zakręcić, ale automatami przeważnie ludzie jeżdżą spokojniej, nie kręcą w trybie S.. Do tego niższe obroty przy przelotach autostradowych..
W pełni się zgadzam. Ale jeśli silnik jest "zarżnięty" to czy to manual czy też automat, to będzie duże spalanie oliwy.
A to o czym tutaj mówimy to czy na 1000km wciągnie ~50, ~100 czy ~150ml - co IMO jest ilością marginalną.
U mnie w 2.0 latając 140km/h w trasie czyli ~4krpm spalanie oliwy to 100ml-150ml. Ale jak sobie raz zrobiłem przeloty 160km/h to już rozkręciło się pod 250ml/1000km - ale już ponad 4,5krpm i było czuć że to auto się "męczy".
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych