Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
134 odpowiedzi w tym temacie

#91 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:12, 18.01.2017

Dokladnie ustawiasz jak producent podaje
Najgorsze co mozna zrobic to dawac idiotyczne korekty
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#92 qcaj

qcaj
  • Klubowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 08.03.2017

Regulowałem dzisiaj zawory u siebie po około 15tys. km i mam teraz pytanie. Luzy na wydechowych przed regulacją wynosiły 0.15 a na ssących 0.2. Regulując zawory u siebie spotykacie podobne wartości po takim przebiegu? Dodam , że mam LPG.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#93 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 16:29, 08.03.2017

Zacisniaja się to norma..Szczególnie wydechowe..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#94 qcaj

qcaj
  • Klubowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 08.03.2017

Zacisniaja się to norma..Szczególnie wydechowe..

Właśnie chodzi mi o to ile wynosi ta "norma" dla takiego przebiegu na LPG. Ktoś kto wykonuje dużo regulacji ma na pewno wyrobione jakieś zdanie na ten temat.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#95 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 563 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:07, 08.03.2017

Nie ma jednej recepty. Zależy indywidualnie. Np:

U mnie muzyczka regulował mi po 25 tys. na gazie i praktycznie nie było co ruszać. Jeden wydechowy był lekko do regulacji. Inni zaś piszą, ze regulacja max. Co 10-15 tys. Ja reguluje co 25-30 od 8 lat w hondach i jest ok.
  • 0

#96 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 18:54, 08.03.2017

dużo zależy od instalacji LPG ;)


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#97 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:55, 08.03.2017

Jesli po 15 tys km jest juz takie zaciesnienie to nie najlepiej- winna wg mnie instalacje/regulacja lpg.
Nie czesto spotyka sie takie wartosci juz po 15 tus km jesli instalacja jest dobrze zestrojona.
Co nie zmienia faktu ze i tak zalecam regulacje co 15- max co 20 tys km - wlasnie z takiego powodu hak qcaj.
Sam u siebie regulowalem co 10 tys i zawsze to byla kosmetyka - tylko ze dla mnie to byla czysta przyjnosc :D

Ja bym sie na twoim miejscu przyjzal instalacji i jej kalibracji.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#98 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:55, 08.03.2017

Pytanie zasadnicze, jak precyzyjna była poprzednia regulacja. Ustawiam sam. Ostatnio poprawki wymagały tylko zawory wydechowe na I I 3 cylindrze. Po 20 tysiącach nie wyszły poza dolną tolerancję 0,28. Ubytek 0,18 na dystansie 15 tysięcy wydaje mi się za duży. W ten sposób szybko utracisz możliwość ingerencji w luz. Chyba coś za ubogo na LPG.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#99 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:57, 08.03.2017

Zgadza się ...Nie wiadomo jak były ostatnio "przeregulowane"


  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#100 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:57, 08.03.2017

Srebrny - tylko w VI to juz trzeba wcale nie regulowac aby otrzymac takie wartoscijak 0.15. niestety ale w VII i VIII to czesto spotykane jak sie przeciaga regulacje.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#101 qcaj

qcaj
  • Klubowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 08.03.2017

Jesli po 15 tys km jest juz takie zaciesnienie to nie najlepiej- winna wg mnie instalacje/regulacja lpg.
Nie czesto spotyka sie takie wartosci juz po 15 tus km jesli instalacja jest dobrze zestrojona.
Co nie zmienia faktu ze i tak zalecam regulacje co 15- max co 20 tys km - wlasnie z takiego powodu hak qcaj.
Sam u siebie regulowalem co 10 tys i zawsze to byla kosmetyka - tylko ze dla mnie to byla czysta przyjnosc :D

Ja bym sie na twoim miejscu przyjzal instalacji i jej kalibracji.

Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło :oki2:

 

Pytanie zasadnicze, jak precyzyjna była poprzednia regulacja. Ustawiam sam. Ostatnio poprawki wymagały tylko zawory wydechowe na I I 3 cylindrze. Po 20 tysiącach nie wyszły poza dolną tolerancję 0,28. Ubytek 0,18 na dystansie 15 tysięcy wydaje mi się za duży. W ten sposób szybko utracisz możliwość ingerencji w luz. Chyba coś za ubogo na LPG.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Poprzednią regulację też sam robiłem dlatego wiem że było dobrze ustawione.

W takim razie będę musiał pozaglądać do LPG ;-)


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#102 yarecc

yarecc
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Okolice Radomia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES USA
  • KM:166
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 19.03.2017

Mam Hondę VII 2007 USA 2.4 z LPG BRC (przebieg 55 tyś mil). Na forum wszyscy piszą o regulacji zaworów. Kiedyś dzwoniłem do Hondy w Radomiu, to również podobnie mi doradzano. Jakiś czas później dzwoniłem do Hondy w Warszawie (Plaza), żeby dowiedzieć się o część i podawałem VIN. Przy okazji spytałem o zawory - powiedzieli mi, że przy 120 tyś. Już zgłupiałem. Nie ma określonych jasnych statndardów/zaleceń tylko jakieś widzi mi się mechanika? Pojechałem potem do mechanika w okolicy i zostawiłem mu auto do regulacji zaworów. Przy odbiorze powiedział, że zawory nie wymagają regulacji, bo wszystkie szczeliny, czy jakoś tam są książkowo zgodnie z zaleceniami Hondy. To możliwe, czy mechanik do du... ?


  • 0

#103 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:40, 19.03.2017

źle może jakoś szczególnie nie były ale nie wierzę,że nie było co poprawić :roll:


  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#104 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:22, 20.03.2017

skoro nie wiesz kiedy były ustawiane i masz LPG to nie ma takiej opcji aby wszystkie 16 nie wymagały żadnej korekty - mechanik pewnie wcale tam nie zajrzał, albo sprawdził i stwierdził - eee tam może być


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#105 Saajmonek

Saajmonek
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 30.03.2017

Hej
Wlasnie wykonalem swoja pierwsza regulacje zaworow, oczywiscie z instrukcja w reku i nie obylo sie bez strat (pociete lapy no i ukrecilem nakretke jedna od pokrywy zaworow)
Coz ... bywa i tak. Nastepnym razem bedzie lepiej.

Natomiast poniewaz jestem totalnym laikiem chciabym poprosic was abyscie posluchali pracu silnika i wypowiedzieli sie czy dobrze to brzmi.
Dodam tylko, ze przed regulacja zaworow nie bylo slychac w cale i na rozgrzanym silniku troszke dluzej odpalal. Teraz zawory sa slyszalne nawet na rozgrzanym silniku i nie ma problemu z odpalaniem.

A oto krotki filmik. Bede wdzieczny za opinie.
https://youtu.be/I5sVXlPmL94



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq