Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
134 odpowiedzi w tym temacie

#121 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 06:55, 13.05.2017

No i tu właśnie może być problem...Ale jestem dobrej myśli.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#122 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:49, 29.05.2017

Witam. Nie chce zasmiecac tematu, ale tak zostawic tez głupio...
Jestem juz po wymianie uszczelniaczy zaworowych. Wszystko poszło bez żadnych komplikacji. Jak kogoś interesują szczegółowe informacje zapraszam do swojego tematu. Pozdrawiam 😉

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#123 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 05.09.2017

Kolego jestem tez po wymianie uszczelniaczt po skreceniu wszystkiego i przed 1 odpaleniem wyregulowalem zawory 1 raz w życiu :) po odpaleniu silnik głośno chodzi tak jakby z pod dekla zaworów wlasnie:( dodaam ze wymienialem Upg zawory wydechowe byly szlifowane egr przepustnica krokowy zawor vtec wszzystko wyczyszczone. Reset robiony chodzi jak traktor i obroty faluja 1000 rpm 2500 rpm
Pomożesz ??? U Cb odrazu po 1 odpaleniu bylo git ??
  • 0

#124 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:06, 06.09.2017

Falowanie wskazuje na lewiznę.


  • 0

vtecyo.jpg


#125 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:58, 06.09.2017

U mnie wszystko było dobrze odrazu po odpaleniu. Najpierw jak robiłem uszczelniacze zaworów później ja robiłem remont, za każdym razem po odpaleniu silnik chodził jak należy.
Ja na twoim miejscu jeszcze raz sprawdził bym zawory (każdy może się pomylić, tym bardziej że robiłeś to pierwszy raz ).

Użytkownik vova777 edytował ten post 20:29, 09.09.2017

  • 0

#126 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 216 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:39, 17.09.2017

Dobry wieczór koledzy, dzisiaj przez przypadek spotkałem obok swojej Hani drugą Hankę na parkingu przy markecie, również siódmą generację, silnik 2.0 bez lpg (chwilę pogadalismy) i jak gość odpalił ją po kilku minutach postoju, to parę razy musiał zakręcić rozrusznikiem i ją odpalił (tak, wiem że to przypadłość hond, że kręci się kilka razy rozrusznikiem, żeby ją odpalić). Dla odmiany, gdy swoją odpaliłem (rozgrzaną na lpg) to w zasadzie jeden, góra dwa obroty rozrusznikiem i ładnie zagadala. Ostatnio mało jeżdżę Hania (tylko jak jestem na urlopie i nie są to długie trasy), od października zeszłego roku od przeglądu wraz z wymianą oleju i ustawieniem zaworów przez ASO, do dzisiaj zrobiłem tylko 12 tys kilometrów (oczywiście na lpg) i po tych dwunastu tysiącach km przebiegu, auto odpala mi tak samo a nawet lepiej, jak bezpośrednio po ostatnim przeglądzie, tzn. nie trzeba tak długo kręcić rozrusznikiem (przynajmniej takie jest moje subiektywne wrażenie).
Jak możnaby to zjawisko wytłumaczyć?Teoretycznie a pewnie i praktycznie, jeżdżąc na lpg, w Hondzie a pewnie też i w innych markach aut, zawory regulowane mechanicznie się zaciesniaja i auto powinno uruchamiać się gorzej wraz ze wzrostem przebiegu do następnej regulacji zaworów, a u mnie jest na odwrót, autko lepiej się uruchamia i moc jest ok, spalanie też w normie, tzn. trochę większe niż gdybym jechał na pb.
O co tu może chodzić?
  • 0

#127 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:27, 08.12.2017

Jeśli jest zamontowane LPG to na bank problem z reduktorem lub wtryskiwaczami. Po prostu mieszanka przy odpalaniu jest zła (w kolektorze za dużo paliwa) i rozrusznik kręci dłużej. Przerabiałem temat u siebie i rozwiązałem.
  • 0

#128 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2289 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:54, 08.12.2017

Tylko gdy wtryski lpg puszczają taka sytuacja może mieć miejsce

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#129 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:51, 07.03.2018

Hej,
Zauważyłem, że auto jest głośniejsze i słabo przyspiesza... regulowalem zawory u mechanika 3 miesiące temu...Po dźwięku silnika na jałowym wydaje mi się, że trochę zbyt głośno klekoczą?

Użytkownik Akordeon edytował ten post 22:59, 07.03.2018

  • 0

#130 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 23:29, 07.03.2018

Na sluch to chlop w szpitalu umarl.

Z filmiku nie da sie wywnioskowac jak sa wyregulowane zawory....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#131 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 08.03.2018

Na sluch to chlop w szpitalu umarl.

Z filmiku nie da sie wywnioskowac jak sa wyregulowane zawory....

;) Wiem, ze to srednia metoda, ale mniej wiecej cos slychac... porownywalem dzisiaj z innym accordem i jest jednak inny dzwiek... moje klekocza :/


  • 0

#132 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 09:35, 08.03.2018

Tak jak Seth napisał, ciężko na "słuch" to stwierdzić.. U kogo robiłeś zawory? Regulował na zimnym silniku?
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#133 Akordeon

Akordeon
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 08.03.2018

Tak jak Seth napisał, ciężko na "słuch" to stwierdzić.. U kogo robiłeś zawory? Regulował na zimnym silniku?

Mowil, ze na zimnym. Warsztat przy Pulawskiej obok stacji shella - na przeciwko auchan.


  • 0

#134 9dawid2

9dawid2
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 12.05.2018

Czolem ! Ktoś z okolic Rybnika chcący zarobić na regulacji zaworów?
  • 0

#135 demmer

demmer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 14.05.2018

Polecacie jakis warsztat lub mechanika w Kielcach lub okolicy do regulacji czy zostaje ASO?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq