Co do demontażu klawiatury pytam bo akurat w tym silniku tego nie robiłem.
Co do potrzymania zaworów juz dorobiłem sobie redukcję ze starej świecy rurki i szybkozłączki pod powietrze.
Co do poboru oleju , wiem przeczytałem chyba już wszystkie tematy i zdaje sobie sprawę ze to mogę być zapieczone pierścionki i wymiana uszczelniacz może nie pomoc. . . Jest jedno ale...mój silnik chodzi idealnie ( według mnie ), mocy mu też nie brakuje ( jak na 1,8 oczywiście 😉) tylko bierze olej. I dla tego trochę szkoda mi podnosić głowicę.
Koszt uszczelniacz jest nie wielki wiec można zaryzykować. Jak nie pomoże, no cóż będę wiedział to z własnego doświadczenia i nie z opowieści. Do odważnych świat należy 😉
Dziękuję tez za przestroge i podpowiedzi. Tak naprawdę jedyne co mnie zastanawia (może czego się obawiam) to żeby nie zgubić klinow (zabezpieczeń) od zaworów bo nie mam zapasowych i unieruchomił bym auto na jakiś czas a mam zamiar zrobić to w jeden dzień...
Jesz jedno pytanie ( dosc istotne)do osób którzy robili głowice w tych silnikach. Ja często zdarza się że prowadnice są do wymiany? Chodzi o to czy są bardzo podatne na zużycie?
Dzięki
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Użytkownik vova777 edytował ten post 16:53, 29.05.2017