I już po ASO.Panowie trzeba obalić mity tu krążące.
Mianowicie nauka wolnych obrotów w 7 gen HA.
NIE ODBYWA SIĘ TO TAK JAK W POPRZEDNICH MODELACH!
Sam osobiście od początku do samego końca stałem przy mechaniku ASO i patrzyłem mu na ręce,dużo rozmawialem.
Tak jak,tydzień temu gość z ASO powiedział:po jakichkolwiek zmianach następuje zerowanie ECU na CIEPŁYM SILNIKU i od drugiego włączenia się wiatraka czekamy 10-15 min.Wtedy to właśnie następuje nauka.Dodatkowo co jakiś czas trzymali go na wysokich obrotach -3000rpm 10 sek i wolne obroty, i tak ze trzy razy.
Sam wcześniej zakladałem kupioną przepustnice i uczyłem tak jak tu pisze na forum i nic to nie dawało.Przed samym ASO zmieniłem na orginalna z ustawionym TPS -em na 0,45V i kazałem przeprowadzić adaptację,efekt - nic nie pomogło.
potem założyli tą druga zrobili to samo i obroty spadły do 850 i stoją.
Radość jest ale...
I już po ASO.Panowie trzeba obalić mity tu krążące.
Mianowicie nauka wolnych obrotów w 7 gen HA.
NIE ODBYWA SIĘ TO TAK JAK W POPRZEDNICH MODELACH!
Sam osobiście od początku do samego końca stałem przy mechaniku ASO i patrzyłem mu na ręce,dużo rozmawialem.
Tak jak,tydzień temu gość z ASO powiedział:po jakichkolwiek zmianach następuje zerowanie ECU na CIEPŁYM SILNIKU i od drugiego włączenia się wiatraka czekamy 10-15 min.Wtedy to właśnie następuje nauka.Dodatkowo co jakiś czas trzymali go na wysokich obrotach -3000rpm 10 sek i wolne obroty, i tak ze trzy razy.
Sam wcześniej zakladałem kupioną przepustnice i uczyłem tak jak tu pisze na forum i nic to nie dawało.Przed samym ASO zmieniłem na orginalna z ustawionym TPS -em na 0,45V i kazałem przeprowadzić adaptację,efekt - nic nie pomogło.
potem założyli tą druga zrobili to samo i obroty spadły do 850 i stoją.
Radość jest ale...
Nie do końca..Jest jeszcze jeden mały myk;kupiłem przepustnicę z tempomatem i ma dwa ślimaki do linki gazu,więc potrzebuje teraz uchwytu do linki gazu z silnika z tempomatem bo linka jest po skosie i obciera o slimaka.
Nowy orginał 60zł.Jakbyktoś miał...proszę na PW.pozdr