To kup sam ten uchwyt z jakiegos rozbitka i zaloz i po sprawie bedzie. Na forum popytaj w dziale kupie/sprzedam na bank ktos ma to i odda za kilka zlociszy
Problem po czyszczeniu przepstnicy i IAC
#137
Napisano 15:43, 03.04.2014
To kup sam ten uchwyt z jakiegos rozbitka i zaloz i po sprawie bedzie. Na forum popytaj w dziale kupie/sprzedam na bank ktos ma to i odda za kilka zlociszy
Możesz wrzucic filmik z twoich obrotów na postoju po dodaniu gazu i w czasie jazdy podczas wciśnięcia sprzęgła?
#138
Napisano 16:33, 03.04.2014
Tu masz na postoju:
Tu podczas jazdy (wysprzęglenie):
Nagrane pół h temu
#139
Napisano 18:44, 03.04.2014
Widze że u ciebie są idealne i tu i tu.Potem jak uda mi się jakoś wkleić to zobaczysz jak u mnie po HDS-ie się kręcą-do d..y
#140
Napisano 23:27, 03.04.2014
Widze że u ciebie są idealne i tu i tu.Potem jak uda mi się jakoś wkleić to zobaczysz jak u mnie po HDS-ie się kręcą-do d..y
A WIĘC TAK.Po HDS-ie obroty spadły z 2000 do ~800 ale po rozgrzaniu silnika i dodaniu gazu na biegu jałowym dalej pływają.
link:
Po wyjęciu białej wtyczki i załączeniu drugi raz wiatraka (wideo) są niby idealne.
link:
Zobacze jutro rano jak będzie .
Pomysłów już nie mam.
Dzisiaj rano pojezdziłem,rozgrzałem silnik i podczas jazdy na wysprzęglaniu dalej pływają.
link: https://www.youtube.com/watch?v=F0X_KcU96Fw&feature=youtu.be
Co może być przyczyną?
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 07:15, 04.04.2014
#141
Napisano 08:20, 04.04.2014
korbol2007 , nie chce mi się szukać od samego początku, kiedy wystąpiło to falowanie bo mi to wygląda na brudną przepustnicę ..
PS: na weekendzie grzebałem w K24 i tam sygnał na wolnych obrotach był 0,7V
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#142
Napisano 08:33, 04.04.2014
korbol2007 , nie chce mi się szukać od samego początku, kiedy wystąpiło to falowanie bo mi to wygląda na brudną przepustnicę ..
PS: na weekendzie grzebałem w K24 i tam sygnał na wolnych obrotach był 0,7V
Falowanie wystapiło po czyszczeniu przepustnicy.
A więc tak :
-podczas jazdy zaswiecił się check(uboga lub bogata mieszanka),otwiorzyłem maskę i zlokalizowałem dwie dziury w rurze dolotowej filtr powietrza-przepustnica.rura wymieniona i przeczyszczona przepustnica.Odpiąłem klemę od AKU i nauka wolnych obrotów.Po tej operacji obroty zaczęły falować.Potem czyszczenie zaworu IAC - nie pomogło,kręcenie TPS-a -skutek wysokie rpm 1500-1400+falowanie.Podpięcie HDS-a w ASO też nie pomogło,następnie inna przepustnica(obroty wysokie 1500-1400) ponowny reset HDS-em +biała wtyczka od ECM-spadek obrotów do 850 ale pływają po dodaniu gazu i przy wysprzęglaniu.To tak w skrócie.
Dodam jeszcze że na tej drugiej(używanej) przepustnicy czyszczony tylko gardziel i okrągła płytka.IAC i TPS nie ruszany(na TPS-ie jest 0,513V fabrycznie)
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 08:37, 04.04.2014
#143
Napisano 21:57, 04.04.2014
Falowanie wystapiło po czyszczeniu przepustnicy.
A więc tak :
-podczas jazdy zaswiecił się check(uboga lub bogata mieszanka),otwiorzyłem maskę i zlokalizowałem dwie dziury w rurze dolotowej filtr powietrza-przepustnica.rura wymieniona i przeczyszczona przepustnica.Odpiąłem klemę od AKU i nauka wolnych obrotów.Po tej operacji obroty zaczęły falować.Potem czyszczenie zaworu IAC - nie pomogło,kręcenie TPS-a -skutek wysokie rpm 1500-1400+falowanie.Podpięcie HDS-a w ASO też nie pomogło,następnie inna przepustnica(obroty wysokie 1500-1400) ponowny reset HDS-em +biała wtyczka od ECM-spadek obrotów do 850 ale pływają po dodaniu gazu i przy wysprzęglaniu.To tak w skrócie.
Dodam jeszcze że na tej drugiej(używanej) przepustnicy czyszczony tylko gardziel i okrągła płytka.IAC i TPS nie ruszany(na TPS-ie jest 0,513V fabrycznie)
Nikt nie pomoże?
#144
Napisano 13:24, 05.04.2014
Dodam jeszcze że na tej drugiej(używanej) przepustnicy czyszczony tylko gardziel i okrągła płytka.IAC i TPS nie ruszany(na TPS-ie jest 0,513V fabrycznie)
To ile masz tam aktualnie ustawiony TPS? 0,513V czy 0,45V?
#145
Napisano 18:37, 05.04.2014
To ile masz tam aktualnie ustawiony TPS? 0,513V czy 0,45V?
Aktualnie mam na 0,513V.
A co sądzisz o tych pływających obrotach po przegazowaniu?Po HDS-ie wyciągnąłem białą wtyczkę od ECM i wydaje mi się że falowanie się powiększyło.Na tej aktualnie założonej przepustnicy nie był czyszczony IAC i nie ruszany TPS.
Myśle jeszcze raz założyć tą orginalną i ustawić TPS na 0,45V.
#146
Napisano 18:47, 05.04.2014
korbol2007 to ja nie wiem czy Ty nie czytasz tego co tu jest napisane czy czytasz bez zrozumienia?
No sorry ale podałem Ci gotowy schemat co i jak ma być a Ty i tak robisz inaczej.
Pisałem że zanim pojedziesz do ASO to TPS musi być na 0.45V. Musi i nie ma bata
A Ty piszesz że masz ponad 0.5V i sie dziwisz że Ci nie działa a mi działa.
Ustaw swój na 0.45V , sprawdź czy masz dobrze dokręconą przepustnicę (chodzi o te 2 nakrętki i 2 śruby - bo może masz nie dokręcone i zasysa lewe powietrze i falują obroty) i odpal silnik.
Jak sie nic nie zmieni to wyjmij białą wtyczkę (10-15 sekund) podłącz i znów odpal go na 10 min (ale nie rozłączaj aku do tej operacji).
Możliwe że to coś jeszcze podziała (mając nadzieje że po ASO nadal komp trzyma nastawy) a jak nie to wtedy jedź do ASO (znowu bo przez swoją głupote wydałeś kase znowu niepotrzebnie) i zrób całkowity reset i nastawy jałowego przez kompa a nie jak Ci mechanik mówi.
Kolega muzyczka pisał że robił nastawy przez HDS-a i podziałało (u mnie też zresztą).
Użytkownik taryfa edytował ten post 18:49, 05.04.2014
#147
Napisano 19:16, 05.04.2014
korbol2007 to ja nie wiem czy Ty nie czytasz tego co tu jest napisane czy czytasz bez zrozumienia?
No sorry ale podałem Ci gotowy schemat co i jak ma być a Ty i tak robisz inaczej.
Pisałem że zanim pojedziesz do ASO to TPS musi być na 0.45V. Musi i nie ma bata
A Ty piszesz że masz ponad 0.5V i sie dziwisz że Ci nie działa a mi działa.
Ustaw swój na 0.45V , sprawdź czy masz dobrze dokręconą przepustnicę (chodzi o te 2 nakrętki i 2 śruby - bo może masz nie dokręcone i zasysa lewe powietrze i falują obroty) i odpal silnik.
Jak sie nic nie zmieni to wyjmij białą wtyczkę (10-15 sekund) podłącz i znów odpal go na 10 min (ale nie rozłączaj aku do tej operacji).
Możliwe że to coś jeszcze podziała (mając nadzieje że po ASO nadal komp trzyma nastawy) a jak nie to wtedy jedź do ASO (znowu bo przez swoją głupote wydałeś kase znowu niepotrzebnie) i zrób całkowity reset i nastawy jałowego przez kompa a nie jak Ci mechanik mówi.
Kolega muzyczka pisał że robił nastawy przez HDS-a i podziałało (u mnie też zresztą).
Łatwo Ci pisać bo z twoim silnikiem jest już ok.
#148
Napisano 19:24, 05.04.2014
Aktualnie mam na 0,513V.
Korbol2007 no sorry ale od początku tematu wałkujemy teorie TPS-u i wychodziły 2 teorie:
0.5V - z forum
0.45V z zagranicznych for
A Ty ustawiasz sobie powyżej obu.
I według tego schematu (wykres po prawej):
to komp widzi że już masz otwartą (uchyloną) przepustnicę i warjuje.
Użytkownik taryfa edytował ten post 19:33, 05.04.2014
#149
Napisano 19:46, 05.04.2014
Korbol2007 no sorry ale od początku tematu wałkujemy teorie TPS-u i wychodziły 2 teorie:
0.5V - z forum
0.45V z zagranicznych for
A Ty ustawiasz sobie powyżej obu.
I według tego schematu (wykres po prawej):
to komp widzi że już masz otwartą (uchyloną) przepustnicę i warjuje.
Tak ,ale ja kupiłem drugą przepustnicę i ona ma fabrycznie 0,513V.Po HDS-ie w ASO obroty soadły z 1500 na 850-900 ale lekko pływały.Po białej wtyczce plywają j bardziej,także myśle że jak założe starą przepustnice i ustawie na 0,45V i pojade na HDS a obroty spadna do 850 to polatam jeszcze z 200-300 km to może ustawi się tak jak ma być.Chyba że HDS nie pomoże to wtedy biała wtyczka,a jak to nie da rady to Ku..a nie wiem...
A tobie kiedykolwiek falowały obroty? czy tylko miałeś za wysokie?
A swoją drogą ten schemat jest z 6gen.
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 19:49, 05.04.2014
#150
Napisano 20:06, 05.04.2014
A swoją drogą ten schemat jest z 6gen.
Ale we wszystkich Hondach TPS działa tak samo i taką samą ma skale działania.
Tak ,ale ja kupiłem drugą przepustnicę i ona ma fabrycznie 0,513V.
Ja też kupiłem używaną i TPS był przykręcony do góry nogami. Nie sugeruj sie ile ma z używki. Prawdziwe wartości dostaniesz z auta które normalnie chodzi na codzień, nie ma problemów z obrotami i tam podepnij miernik i go zmierz - będą najprawdopodobniejsze
...także myśle że jak założe starą przepustnice i ustawie na 0,45V i pojade na HDS a obroty spadna do 850 to polatam jeszcze z 200-300 km to może ustawi się tak jak ma być.Chyba że HDS nie pomoże to wtedy biała wtyczka,a jak to nie da rady to Ku..a nie wiem...
Znowu nie czytasz napisałem przecież:
Ustaw swój na 0.45V , sprawdź czy masz dobrze dokręconą przepustnicę (chodzi o te 2 nakrętki i 2 śruby - bo może masz nie dokręcone i zasysa lewe powietrze i falują obroty) i odpal silnik.
Jak sie nic nie zmieni to wyjmij białą wtyczkę (10-15 sekund) podłącz i znów odpal go na 10 min (ale nie rozłączaj aku do tej operacji).
Możliwe że to coś jeszcze podziała (mając nadzieje że po ASO nadal komp trzyma nastawy)
Przestaw go na właściwe i odpal auto i resztę masz tak jak wyżej.
Jak to nie pomoże dopiero ASO
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych