#1
Napisano 21:51, 01.06.2017
Dwa tygodnie temu zakupilem Accorda VII generacji z silnikiem k20a6 2.0 155KM Pb.
Gdy go kupowalem bylem tak zachwycony jego wygladem ze jakims dziwnym trafem nie zwrocilem uwagi na stuki dobiegajace z silnika na biegu jalowym a takze podczas jazdy. Przeszukalem wasze ( teraz juz nasze ) forum i doszedlem do wniosku ze to pewnie luz zaworowy. Tak wiec udalem sie do mechanika ( podobno dobrego ) w celu regulacji, odrazu wymiana oleju oraz oleju w skrzyni bo automat. Po regulacji stuki ( dokladniej mowiac takie cykanie ) ustalo. Szczesliwy wrocilem do domu lecz po przejechaniu 50km od regulacji znow zaczelo stukac ( troszeczke ciszej niz wczesniej), po kolejnych 30km stuki staly sie identyczne jak przed regulacja. Przed rozpoczeciem regulacji, gdy zostawialem auto mechanikowi przekazalem mu informacje ze silnik niestety jest z wadliwej serii k20a6 i poprosilem aby sprawdzil stan walkow rozrzadu. Sprawdzil, nawet zdjecia porobil ktore mi potem pokazywal, walki podobno wporzadku bez zadnych uszkodzen. Wiem ze auto bylo kiedys na akcji serwisowej wymiany poduszki powietrznej kierowcy ale nie wiem czy wymieniano walki. Dodam ze gdy odpalam auto przez pierwsze 20 sekund pracy silnika stojac obok samochodu czuc zapach benzyny a z rury wydechowej leci bialy dymek ( nawet jak na dworze jest cieplo ) i czasem takze jakis plyn ( nire wiem czy to paliwo czy woda ). Czasem przy odpalaniu slychac przez 2 sekundy delikante "wycie" z silnika, mam tez wrazenie ze minimalnie ubywa oleju ale moge sie mylic bomam to auto dopiero 2tygodnie. Ogolnie auto odpala, jezdzi dobrze, obroty nie faluja, nie traci mocy ale cos jest nie tak skoro stuka.... No i przez 50km po regulacji luzu zaworowego nie stukalo. Koledzy, co to moze byc? Pozdrawiam
Marcin
#2
Napisano 04:58, 02.06.2017
#3
Napisano 06:05, 02.06.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 08:03, 02.06.2017
k20A6 na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#5
Napisano 12:56, 03.06.2017
#6
Napisano 16:07, 03.06.2017
#7
Napisano 21:24, 03.06.2017
k20A6 na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....
niestety ale Muzyczka ma racje - to przypadlosc tych silnikow i tak sie wlasnie objawia
#8
Napisano 21:35, 03.06.2017
#9
Napisano 08:56, 04.06.2017
#10
Napisano 13:30, 04.06.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 14:36, 04.06.2017
No nikt by nie chciał tego usłyszeć,ale tak zapewne będzie. Wtedy musisz słupka szukać,a najlepiej już się rozglądaj. Bo remont jest chyba nieopłacalny jak masz komuś za robotę płacić.
#12
Napisano 20:31, 04.06.2017
I jeszcze jedno wazne pytanie, czy K20A6 z anglika bedzie pasowal do wersji z kierownica po lewej stronie?
#13
Napisano 21:00, 04.06.2017
#14
Napisano 21:04, 04.06.2017
A ile moze kosztowac remont? Cos mi sie obilo o uszy ze jak jest tylko troche rys to mozna szlif zrobic? Rozumiem ze skoro mam K20A6 to tylko takiego samego silnika szukac? Czy ewentualnie jakis inny silnik pasuje tak aby problemow nie było? Widzialem na forum ze ktos mial podobne pytanie i raczej doradzano mu silnik z tym samym oznaczeniem. Lecz skoro ten model ma wade... moze cos po lifce?
I jeszcze jedno wazne pytanie, czy K20A6 z anglika bedzie pasowal do wersji z kierownica po lewej stronie?
K24 tez bedzie pasowal
#15
Napisano 22:52, 04.06.2017
Użytkownik mkpolno edytował ten post 22:52, 04.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych