Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Problem z otwarciem klapy bagażnika

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#241 djmapet

djmapet
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:Siemianowice Åšl.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:G5 sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 04.06.2020

Dziękuję za odzew!

Oho, nasi (a raczej germańcy) tu byli! :roll:

Pod czarną owijką przewody wiązki były ok, ale jak z dalszej części wiązki zdjąłem peszel, to ukazały się dwa sztukowane przewody w tym jeden z nich zerwany, ale nie dam głowy czy już był zerwany, czy zerwałem go przy zdejmowaniu peszla? Polutowane były, ale termoskurczki lepiej założył by mój kociok. :-?

Mam nadzieję że to będzie przyczyna tego, że w tej klapie nic nie działało.

Sam zamek, napęd klapy wyglądają jakby były zamontowane wczoraj. Nawet kurzu na nich nie ma, tylko na zamku mnóstwo białego smaru. Jedynie stalowa blacha (rama?) przycisku do otwierania klapy jest mocno skorodowana - wyczyszczę i pomaluję.

Siłowniki też wyglądają jak nowe, i wg. mnie są chyba dobre, bo jak od środka otworzę klapę i ją lekko popchnę, to się otwiera do samej góry. Co o tym sądzisz?

Chciałbym sprawdzić (przetestować) sprawność silnika napędu klapy (mechanizmu pod podsufitką) ale nie bardzo wiem jak to zrobić - doradzisz coś? :u

 

Pozdrawiam.

 

Miałem dziś farta :jupi2: , bo syn (zazwyczaj rzadko dostępny) , wrócił dziś wyjątkowo wcześnie z pracy w Czechach a że jest automatykiem, nie miał większego problemu ze sprawdzeniem mechanizmu napędu klapy, jak i zamka. Wszystko niby działa, więc jutro zabieram się do lutowania kabli i sprawdzania innych kabli wiązki.

 

Syn mówił że też jest tu zarejestrowany - ma Accorda S, 2,4. :-)

 

 

Pozdrawiam.

 

Hmm, kable zmienione, wszystko poskładane, klapa podniosła się troszeczkę (ok. 30cm) i stanęła. :-(

Wyskoczyły trzy błędy; 34, 35, 36.

Kto wie co znaczy błąd:

35 - "uszkodzony wyłącznik zamknięcia modułu zamykania".

34 - " uszkodzony wyłącznik otwarcia modułu zamykania"

??

Jakie to wyłączniki? Gdzie je znajdę?

 

Moduł zamykania, to zapewne zamek a te wyłączniki to te białe kopułki? Dobrze kombinuję?

Odkręciłem je i na zewnątrz jak i wewnątrz są czyściutkie ale mocno zasmarowane jasnym smarem - ma tak być czy ten smar wyczyścić?

Jest sposób by je sprawdzić, ew. naprawić?

 

pozdrawiam.

 

Sprawdziłem miernikiem na przejście działanie tych białych, obrotowych wyłączników (czujników) zamka i jeden działał dobrze, natomiast drugi jakby nie zawsze dobrze kontaktował w jednym z położeń, więc rozebrałem oba - czyli wymontowałem z nich te obrotowe elementy i delikatnie nieco podoginałem ich styki (takie odstające wąsy, jak w potencjometrze) do góry oraz ciut w bok - chodzi o to by pracowały na nowej, nie wytartej ścieżce . Po ponownym sprawdzeniu, oba wyłączniki kontaktują bez żadnych problemów.

W module zamka (wewnątrz tej czarnej, przynitowanej na stałe do modułu - więc nierozbieralnej - jego części) znajdują się jeszcze dodatkowe dwa wyłączniki: jeden w zielonej obudowie, drugi w czarnej, ale że nie ma do nich dostępu a były sprawne, to tylko psiknąłem tylko na nie trochę preparatu Kontakt PR. Po ponownym sprawdzeniu, oba działają.

By sprawdzić stan szczotek, rozebrałem też silnik zamka. Jako że szczotki miały jeszcze dość duży (ok. 3-4mm) zapas, silnik wyczyściłem, przesmarowałem a po złożeniu działa bez zarzutu.

 

Obecnie jestem na etapie rozbierania i czyszczenia elektromagnetycznego sprzęgła modułu zamykania/otwierania klapy.

 

Pozdrawiam.

 

Elektromagnetyczne sprzęgło wyczyszczone (wg. wskazówek znalezionych na forum), moduł napędu klapy poskładany i zamontowany.

Cała operacja zakończyła się sukcesem - klapa działa :radocha: i z przycisku pilota i z przycisków na klapie.

Przy okazji przeczyściłem preparatem KONTAKT PR styki wszystkich złącz całej wiązki klapy.

Nadmienię jeszcze, że ważną kwestią jest owinięcie taśmą i poprowadzenie/ukształtowanie wiązki kabli, wychodzącej z plastikowego korytka obok zawiasu klapy w taki sposób, by przy otwieraniu i zamykaniu klapy nie dochodziło do jej załamywania, bo to (moim zdaniem) jest przyczyną zrywania się żył kabli wiązki.

 

Pozdrawiam.


Użytkownik djmapet edytował ten post 18:30, 11.06.2020

  • 0

#242 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • SkÄ…d:PuÅ‚awy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 13.08.2020

U mnie też wystąpił problem z klapą, a przynajmniej tak zakładam. Rano zastałem na parkingu totalnie rozładowany akumulator. Po odpaleniu auta kablami wyskoczył Tail Gate na desce. Sprawdziłem potem, że klapa otwiera się tylko awaryjnie - nie działało otwieranie z pilota, ani zamykanie z przyciskiem na klapie. Po naładowaniu prostownikiem akumulatora kontrolka zniknęła i klapa ożyła.

 

Po paru dniach problem znowu się pojawił. Coś wydoiło akumulator. Założyłem, że to klapa więc wyjąłem oba bezpieczniki od klapy od docisku i silnika klapy żeby odciąć pobór.

 

Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Mam już kupioną poliftową klapę, bo moja kiepsko się prezentuje :/, ale nie miałem czasu na podmiankę.

 

Sprawdzałem elmem czy Torque coś pokaże, ale błędów brak.


  • 0

#243 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:00, 13.08.2020

U mnie też wystąpił problem z klapą, a przynajmniej tak zakładam. Rano zastałem na parkingu totalnie rozładowany akumulator. Po odpaleniu auta kablami wyskoczył Tail Gate na desce. Sprawdziłem potem, że klapa otwiera się tylko awaryjnie - nie działało otwieranie z pilota, ani zamykanie z przyciskiem na klapie. Po naładowaniu prostownikiem akumulatora kontrolka zniknęła i klapa ożyła.

 

Po paru dniach problem znowu się pojawił. Coś wydoiło akumulator. Założyłem, że to klapa więc wyjąłem oba bezpieczniki od klapy od docisku i silnika klapy żeby odciąć pobór.

 

Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Mam już kupioną poliftową klapę, bo moja kiepsko się prezentuje :/, ale nie miałem czasu na podmiankę.

 

Sprawdzałem elmem czy Torque coś pokaże, ale błędów brak.

 

 

Po takim rozładowaniu akumulatora przede wszystkim jego kontrola/kondycji najlepiej pod obciążeniem.

Do tego masz może moduÅ‚ BT lub coÅ› innego doÅ‚ożonego jak np kamera cofania?? 

 

Zobacz ten temat:

http://www.accordklu...zpiecznik-nr-7/

 

oraz inne tematy:

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937

 

 

 

Warto też sprawdzić multimetrem czy jest jakiś pobór prądu po zamknięciu auta:

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#244 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • SkÄ…d:PuÅ‚awy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 13.08.2020

Mam ten alarm fabryczny, o którym niektórzy pisali, oraz dołożony niefabryczny Bluetooth - ale to podobno w fabrycznym polifcie kradł on prąd. Mam nadzieję, że rano auto odpali :) i dymam do elektromechanika :/ Ktoś też pisał, że moduł klapy rozładowywał mu akumulator i teraz nie wiem czy to, że wyjąłem te 2 bezpieczniki ratują tymczasowo sytuację...


  • 0

#245 asx

asx
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 17.11.2020

DziÅ› odebraÅ‚em HondÄ™ (sedan) od lakiernika. MusiaÅ‚ zdjąć tylnÄ… lampÄ™ od strony kierowcy. Po odbiorze samochodu lakiernik zwróciÅ‚ mi uwagÄ™, że przepaliÅ‚a siÄ™ żarówka (akurat w tej lampie). WymieniÅ‚em jÄ… i wtedy zorientowaÅ‚em siÄ™, że klapa bagażnika przestaÅ‚Ä… dziaÅ‚ać z przycisku z Å›rodka i z przycisku na klapie. Klapa obecnie dziaÅ‚a tylko z pilota. WymieniajÄ…c żarówkÄ™ w lampie z tyÅ‚u od strony kierowcy zauważyÅ‚em, że niebieski przewód jest "przerwany" i do niczego nie podÅ‚Ä…czony oraz biaÅ‚y przewód z zawieszkÄ… na koÅ„cu (to jakieÅ› uziemienie?) również zwisa sobie do niczego nie podÅ‚Ä…czony. Link do zdjęć: https://drive.google...Ur?usp=sharing 

 

Czy to przewody to klucz do naprawy mojej klapy, czy może jakieś "zbędne" (?) przewody, które nie mają z tym nic wspólnego? Może ktoś oświeci mnie, że to lakiernik mógł zepsuć jednak przy wyjmowaniu lampy.


  • 0

#246 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:27, 17.11.2020

Jest jeszcze przełącznik w bagażniku którego załączenie będzie dawać takie skutki jak piszesz. Spójrz do góry w bagażniku, na prawo od lampki oświetlenia bagażnika.
  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#247 asx

asx
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 17.11.2020

Jest jeszcze przełącznik w bagażniku którego załączenie będzie dawać takie skutki jak piszesz. Spójrz do góry w bagażniku, na prawo od lampki oświetlenia bagażnika.

Akurat w u mnie w VIII jest w schowku z przodu od strony pasażera :) ale dzięki za natchnienie, klapa już działa. Jednakże dalej zagwozdką są dla mnie odpięte kabelki przy lampie. Oświetlenie działa, czujniki parkowania, kamerka również co jest z tyłu.


Użytkownik asx edytował ten post 21:25, 17.11.2020

  • 0

#248 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • SkÄ…d:H3M GdaÅ„sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:40, 29.11.2020

Mam takie pytanko. Jak sprawdzić na krótko czy zamek w klapie w ogóle rygluje ?
Dzisiaj zamek przestał reagować jak łapie za klamkę. Jak wyciągnę przekaźnik to kontrolka gaśnie, ale jak tylko złapie za klamkę to kontrolka pojawia się na nowo, a reakcji nie ma żadnej.


...

Rano schodzę do auta i klamka działa.. Wczoraj wieczorem zrobiłem reset i już nie ruszałem klapy, tylko włączyłem alarm i do domu.
Tak się zastanawiam od czego zacząć ?
W jaki sposób sprawdzaliscie przewodność kabli we wiązce ? Tzn w których miejscach przykladaliscie miernik ?


A jeszcze jedna sprawa. Ostatnio dzieją się dziwne rzeczy z oświetleniem bagażnika. Raz świeci a raz nie( po otwarciu klapy). Tylko to nie powodowało ani błędu ani tego że klamka nie działa. Co ciekawe oświetlenie działało jak nie działał klamka.
Elektryczne otwieranie nie działa od dwóch lat. Tzn działa na zasadzie takiej że jak otwieram z pilota, to klapa startuje, otwiera się może z 10cm i od razu zamyka, co powoduje błąd. Jak klapa jest otwarta to przycisk na klapie nie działa, jednak jak uchyle klapę do tego momentu gdzie sama się otwiera i wtedy na czuja wcisne przycisk to o dziwo przycisk działa.

Użytkownik Vein edytował ten post 09:05, 30.11.2020

  • 0

#249 djmapet

djmapet
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:Siemianowice Åšl.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:G5 sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 30.11.2020

Powiem tak, dobrze zrobić diagnostykę i odczytać błędy. Jak to zrobić, jest w kilku wątkach na forum a i w tym chyba też.

Najczęstszą przyczyną świrowania klapy, jest zerwany przewód/przewody w wiązce, ale wyeliminowanie tej usterki, też nie będzie oznaczało że klapa będzie bezawaryjnie działała dłuższy czas.

Moim zdaniem, by dłuższy czas (może i parę lat?) mieć problem z klapą z głowy, należy przeprowadzić kompleksowy serwis jej instalacji i modułów, czyli wiązki (głównie przejścia klapa karoseria obok lewego zawiasu oraz wszystkich złącz), modułu zamka klapy (głównie wyłączników/czujników i silnika) oraz modułu zamykania klapy pod podsufitką (głównie sprzęgła i silnika). Może też okazać się koniecznym wymiana siłowników.

Co i jak zrobić, to praktycznie wszystko jest opisane a i często zobrazowane w wątkach, które znajdziesz na forum.

 

Ja półtora  roku próbowaÅ‚em walczyć z klapÄ… z doskoku, czyli co jakiÅ› czas coÅ› tam pogrzebaÅ‚em, jakiÅ› czas podziaÅ‚aÅ‚o, ale nigdy do koÅ„ca nie w 100% aż padÅ‚o w takim stopniu, że musiaÅ‚em wywalać zaÅ‚adowany  po brzegi bagażnik przez tylne drzwi i klapÄ™ otwierać od wewnÄ…trz. :|

W czerwcu siÄ™ wkurzyÅ‚em, poÅ›wiÄ™ciÅ‚em kilka dni na kompleksowÄ… naprawÄ™ i od tego czasu (jak na  razie) mam spokój.

Koszt: w zasadzie 0 zł, bo materiały i narzędzia miałem na stanie. Czas; w sumie ok. 8 godzin w przeciągu pięciu dni, plus ok. 3-4 godź. czytania różnych wątków związanych z przedmiotowym problemem.

 

Pozdrawiam.


Użytkownik djmapet edytował ten post 16:46, 30.11.2020

  • 0

#250 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • SkÄ…d:H3M GdaÅ„sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:41, 01.12.2020

Powiem tak, dobrze zrobić diagnostykę i odczytać błędy. Jak to zrobić, jest w kilku wątkach na forum a i w tym chyba też.
Najczęstszą przyczyną świrowania klapy, jest zerwany przewód/przewody w wiązce, ale wyeliminowanie tej usterki, też nie będzie oznaczało że klapa będzie bezawaryjnie działała dłuższy czas.
Moim zdaniem, by dłuższy czas (może i parę lat?) mieć problem z klapą z głowy, należy przeprowadzić kompleksowy serwis jej instalacji i modułów, czyli wiązki (głównie przejścia klapa karoseria obok lewego zawiasu oraz wszystkich złącz), modułu zamka klapy (głównie wyłączników/czujników i silnika) oraz modułu zamykania klapy pod podsufitką (głównie sprzęgła i silnika). Może też okazać się koniecznym wymiana siłowników.
Co i jak zrobić, to praktycznie wszystko jest opisane a i często zobrazowane w wątkach, które znajdziesz na forum.

Ja półtora roku próbowałem walczyć z klapą z doskoku, czyli co jakiś czas coś tam pogrzebałem, jakiś czas podziałało, ale nigdy do końca nie w 100% aż padło w takim stopniu, że musiałem wywalać załadowany po brzegi bagażnik przez tylne drzwi i klapę otwierać od wewnątrz. :|
W czerwcu się wkurzyłem, poświęciłem kilka dni na kompleksową naprawę i od tego czasu (jak na razie) mam spokój.
Koszt: w zasadzie 0 zł, bo materiały i narzędzia miałem na stanie. Czas; w sumie ok. 8 godzin w przeciągu pięciu dni, plus ok. 3-4 godź. czytania różnych wątków związanych z przedmiotowym problemem.

Pozdrawiam.

Myślę że jest to najlepsze rozwiązanie, choć paradoksalnie moje problemy z klapa zaczęły się od tego jak wyczyściłem sprzęgło w silniku podnoszenia klapy ;)
Wydaje mi się że wtedy przy majstrowaniu naderwałem przewody.
Pytanie w jaki sposób sprawdzałeś wiązkę ? Od kostki przy sterowniku do danego elementu ?
Mechaniki się nie boje a z miernikiem to nigdy nie byłem za pan brat ;)


Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#251 djmapet

djmapet
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:Siemianowice Åšl.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:G5 sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 02.12.2020

Generalnie, to na początek warto zrobić diagnostykę TAIL GATE, bo to może naprowadzić na miejsce usterki.

Jak sprzęgło dobrze wyczyściłeś i poskładałeś a silnik był w pełni sprawny, to raczej tu nie powinno być problemu.

Problem może być np. z którymś z czterech czujników/styczników samego zamka - patrz post 241.

 

Całej wiązki nie przedzwaniałem, bo to nie ma większego sensu. Może się tak zdarzyć, że przerwana żyła jakiegoś przewodu będzie miała kontakt a ruszysz klapą i się rozłączy.

W innym miejscu  - jak w przejÅ›ciu wiÄ…zki z korytka przy zawiasie do wnÄ™trza kabiny - przerwa jest praktycznie niemożliwa.

Odwinąłem taśmę i zdjąłem peszel na odcinku przejścia wiązki obok zawiasu, aż poza punkt w którym wiązka jest przymocowana wewnątrz kabiny i na tym odcinku sprawdzałem każdy przewód wiązki po kolei wizualnie i mechanicznie - czyli najpierw go dokładnie oglądałem przy dobrym świetle a później rozciągałem. Jak sama żyła będzie przerwana, to jej izolacja na pewno się urwie w tym miejscu.

Słaby kontakt lub jego brak, może też występować w kostkach na klapie i w kabinie, więc trzeba je sprawdzić i ew. wyczyścić a same styki posmarować np. jakimś preparatem typu kontakt.

U mnie niby wszystkie styki w złączach wyglądały dobrze a że mam na stanie Kontakt PR, to delikatnie nim za pomocą patyczka z watą, przeczyściłem styki we wszystkich złączach klapy, sterownika, zamka, modułu zamykania.

 

Pozdrawiam.


  • 0

#252 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • SkÄ…d:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 30.12.2020

Recznie to znaczy ze mogÄ™ otworzyć przy fotelu kierowcy dzwignia i moge otworzyc z pilota a nie moge otworzyć z centralnego jak sie otwieraja wszystkie drzwi to tylna klapa sie nie otwiera a co do wÅ‚acznika rÄ™cznego w bagazniku to jest w pozycji off  


  • 0

#253 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:20, 30.12.2020

" moge otworzyc z pilota a nie moge otworzyć z centralnego"

 

A co to za różnica? pilot to jest od centralnego zamka i bagażnika. 

Pisz JASNO o co chodzi, bo nikt drogą dedukcji nie będzie myślał w czym masz akurat problem, a chciałbym pomóc.

 

Osobny jest przycisk na pilocie na odrzwi, a osobny od bagażnika. 

Jeżeli z pilota Ci siÄ™ bagażnik nie otwiera to najczęściej winna jest pÄ™kajÄ…ca wiÄ…zka idÄ…ca do klapy przy lewym zawiasie (pod osÅ‚onÄ… zawiasu) 

Rozumiem że podÅ›wietlenie tablicy i pozostaje dwie pozycje z klapy dziaÅ‚ajÄ… jak i wsteczne/przeciw mgielne? 

 

 

Dodałem zdjęcie z instrukcji wracając do tematu przełącznika:

http://www.accordklu...ortu/?p=1023212


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#254 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • SkÄ…d:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:52, 30.12.2020

Jezeli otwieram z kluczyka malym przyciskiem po lewej stronie otwieraja sie 4 drzwi ale nie klapa bagaznika 

 Klape bagażnika moge otworzyć tylko za pomocÄ… linki która jest po lewei stronie kierowcy lub z  kluczyka prawym przyciskiem 

ale nie moge otworzyc rÄ™cznie przyciskiem w samej klapie  mysle ze jasniej nie daa sie wytlumaczyc dodam ze te zabezpieczenie w formie suwaka maÅ‚ego co jest na górnej sciance w bagazniku to  jezeli przesune na on to znowu przy zamykaniu auta zaykaja sie 4 drzwi ale znowu nie klapa bagażnika 

 A tak na marginesie to od pewnego czasu jeszcze uzbraja sie alarm moze to być przyczyna tej klapy nie mam pojecia co sie dzieje elektromonter powiedziaÅ‚ mi ze za ten alarm i ta nie zamykajaca sie klapa bagaznika odpowiedzialny jest jakiÅ› moduÅ‚ konfortu ale jeżeli wy twierdzicie ze takiego moduÅ‚u nie ma to ja juz nawet nie wiem jak wytlumaczyc i opisać usterke  

 PRZEPRASZAM ZA  Z KOPIOWANE POSTY


Użytkownik rosyjka edytował ten post 16:57, 30.12.2020

  • 0

#255 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:58, 30.12.2020

"Jezeli otwieram z kluczyka malym przyciskiem po lewej stronie otwieraja sie 4 drzwi ale nie klapa bagaznika

Klape bagażnika moge otworzyć tylko za pomocą linki która jest po lewei stronie kierowcy lub z kluczyka prawym przyciskiem "

Bo tak działa pilot. Są trzy przyciski. Jeden przycisk otwiera tylko drzwi,drugi zamyka, trzeci przycisk po przytrzymaniu otwiera bagażnik.


" ale nie moge otworzyc ręcznie przyciskiem w samej klapie "

Teraz już wszystko jasne:)

Dlatego wspomniałem o kablach przy lewym zawiasie, całe oświetlenie w klapie działa to co napisałem wyżej? Warto też zobaczyć, rozebrać sam przycisk, tam potrafi się pojawić korozja, wilgoć i potem fizycznie przycisk na klapie nie działa.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq