Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

odbijanie sprzęgła problem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
147 odpowiedzi w tym temacie

#16 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 27.02.2015

Panowie bo juz zgłupiałem. Mam nowy wysprzeglik ale za chiny nie moge odkrecic tego sztywnego przewodu. U kolegi na foto powyzej na czerwono zaznaczony. Jest jakas kolejnosc? Odkrecam te duza nakretke czy te mniejsza? W lewo? Bo nie idzie a nie chce czegos skręcic. 


  • 0

#17 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:01, 27.02.2015

do odkręcenia potrzebne są 2 klucze jednym trzymasz tą dużą nakrętkę a mniejszym odkręcasz baryłkę


  • 0

#18 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 27.02.2015

No nie idzie haha. Prysnelem na noc moze przez noc troche odpusci. A moze jest sposób żeby wyjac to w calosci? Przecierz w nowy wysprzeglik bede musial i tak to wkrecic.


  • 0

#19 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:29, 28.02.2015

Pryskałem kilka dni i dalej pryskam.Mniejszy klucz to 12, kupiłem nawet półotwarty. Drugi to 15 i tu nie udało mi się kupić porządnego klucza. Zablokowałem szczypcami, ale i tak nie udało mi się odkręcić przewodu.Siłę dawkowałem stopniowo, by nie zostać z urwanym przewodem pod blokiem. Za to odpowietrznik elegancko odkręciłem małą nasadką. Wymieniłem płyn DOT4, wyczyściłem zbiorniczek i dalej od czasu do czasu powiedział bym, że często przy manewrowaniu jak potrzebne jest pół-sprzęgło to  tracę sprzęgło w ogóle. Trzeba odpuścić ponownie wcisnąć inaczej auto pełza.

Na tym swoje kombinacje zakończyłem.

Zakupiłem w http://www.autosklep-car-man.pl/

1) Pompa sprzęgła - F94002ABE - Honda Accord VII - 1(96 zł / )
2) Wysprzęglik sprzęgła - F84002ABE, HONDA ACCORD VII - 1(70 zł / ) całość z wysyłką coś 187 zł

Części w bagażniku.

Na poniedziałek umówiony jestem rano u mechanika.
 


Użytkownik Srebrny edytował ten post 09:31, 28.02.2015

  • 0

#20 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 28.02.2015

Własnie w pon tez jade rano do mechanika z tym wysprzeglikiem. Nie chce na chama krecic bo zaraz cos ukrece. Pozdrawiam.


  • 0

#21 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:49, 28.02.2015

a po co to odkrecac, trzeba usunac ten "bolec" w wysprzegliku i wychodzi. To ze sie rusza to naturalne tam jest uszczelka nie ma gwintu.


  • 0

#22 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 28.02.2015

Tez o tym myslalem ale ze nikt nie pisal nic o tym wolalem tego nawet  nie czepiac. Mowisz o tym otworze zeby wybic z niego klin? Wtedy bez problemu przewod w calosci wyciagne?


  • 0

#23 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:14, 28.02.2015

Własnie w zestawie wysprzęglika jest w komplecie mała uszczelka i bolec.

Zachodziłem w głowę o co chodzi.Cenna podpowiedź :)

Na alledrogo przewody są nieźle wycenione.


  • 0

#24 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 28.02.2015

Dokładnie. ;) Tez mam to w zestawie. 


  • 0

#25 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 02.03.2015

Mechanik wymienil wysprzeglik, wymienil płyn i nareszcie sucho :). Poduszki stablilizatora sam sobie wymeinilem i bloga cisza. 


  • 0

#26 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:50, 04.03.2015

Trochę miałem przeboje z mechanikiem. Uparł się by nie wymieniać pompy. Obwiniał sprzęgło przez co naprawa przyciągnęła się do wtorku rana. Gdy już w końcu uległ klientowi nie radził sobie z regulacją pedału. Sprzęgło brało przy samej podłodze, odebrałem auto 120 zł kosztowała. Nasza kłótnia miała uprzejmy charakter gdyż bardzo ich sobie cenię, są dobrzy, a nie ich wina że w tej krainie grzebią w VW lub Skodach. Pomierzyłem starą i nową pompę. Różnica na trzpieniu 9 mm zanurkowałem pod pedały 17 służy do odkontrowania śruby ustalającej luz pedału. 12 odkontrowałem trzpień, kręcąc nawet palcami w prawo przedłużyłem trzpień zakontrowałem, ustaliłem luz i jest dobrze.

Wysłane z mojego LT30p
  • 0

#27 Marcineta

Marcineta
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Pabianice,Vleuten
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 28.03.2015

Witam

Mam problem z pedałem od sprzęgła,zostaje mi przy podłodze. Sprzęgło działało normalnie. Od wczoraj czasem pedał zostaje,jak go podniose to znów działa. Jak opadnie po wcisnieciu nie idzie wrzucić żadnego biegu. Sprawdziłem juz płyn,jest a maksa. Co to moze byc?


  • 0

#28 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:10, 28.03.2015

Padł wysprzeglik i tyle
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#29 Marcineta

Marcineta
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Pabianice,Vleuten
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 28.03.2015

Gdzie sie znajduje ten wsprzeglik? Jakis manual do wymiany?


  • 0

#30 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:06, 28.03.2015

Ja bym obstawiał pompę bardziej, bo jeśli pompa by pompowała to płyn do wysprzęgnika by dochodził i musiałby sie wylać bo tam jest tylko tloczek z jednym uszczelnieniem mi sie zdaje.

Pompa ma podwójne uszczelnienie i jeśli puszcza to które ma wytworzyć ciśnienie to płyn przepływa do części za pompą.

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__2320

 

numer 5 wysprzęgnik - pod aparatem zapłonowym należy szukać.

numer 2 pompa sprzęgła - pod zbiorniczkiem w którym sprawdzałeś płyn.

 

Manual? Odkręcić przewód, dopiero później śruby. Skręcasz w odwrotnej kolejności.

Do odpowietrzania zamiast pompowania pedałem polecam 0,5m wężyka silikonowego i strzykawkę minimum 100ml.

Zalewasz zbiorniczek do pełna, na odpowietrznik zakładasz klucz (V gen aero ma 8kę), na końcówkę odpowietrznika zakładasz silikonowy przewód, na drugi koniec przewodu zakładasz strzykawkę, odkręcasz odpowietrznik i ciągniesz strzykawką płyn z powietrzem. Tak kilka razy i na koniec można jeszcze tradycyjnie odpowietrzyć, ale dzisiaj właśnie wymieniałem pompę odpowietrzając tylko strzykawką i jest ok


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq