Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przewody hamulcowe

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#16 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 27.06.2010

Mi jak mechanik wymienial to mowil, ze tak zgnilych to jeszcze w zyciu nie widzial i byl zdziwiony, ze w Hondach takie rzeczy sie dzieja...
  • 0

#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 05:13, 28.06.2010

no właśnie z tego co się orientuję - to tylko w Naszych Acco tak się dzieje :-/ pieprzone angole znowu spartoliły robotę..miałem kupić bezawaryjny samochód...a więcej z nim problemów niż z moim 19-letnim Nissanem Sunny :-/ jedna wielka porażka...dlatego dziś poszukam po necie firm, które robią przewody pod model samochodu...ew. może Ty masz jakąś sprawdzoną ? Chciałbym żeby to były dobre przewody...w ASO nie warto kupować, bo będą pewnie identyczne jak te obecne - za kilka lat będzie z nimi to samo :-/

Ew. może ktoś ma namiar na sprawdzonego producenta ? U mnie jest jeszcze jeden problem - wymieniam pompę i serwo na elementy z ATR'a, ale z anglika...i z racji, że to anglik - otwory w pompie są po przeciwnej stronie, niż w europejce, mimo że działanie takie samo. Po prostu montaż jest z drugiej strony przegrody...no i potrzebne mi będą delikatnie dłuższe przewody i inaczej zakrzywione...no i dlatego fajnie by było gdyby ktoś mi powiedział, jak potem takie przewody pozaginać ? Nie wiem czy można je podgrzewać i np. zaginać ?
  • 0

#18 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 28.06.2010

Miedz jest elastyczna, wiec zagina sie ja normalnie w rekach. Ja robilem w Szczecinie, wiec daleko od Ciebie.
  • 0

#19 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:31, 28.06.2010

tarjei86, zwróć proszę uwagę przy wymianie pompy, czy nie jest przypadkiem taka sama. Ja zmieniałem heble na ATRowe ale tylko przód i same zaciski i tarcze, mam na 5 śrub więc mniej problemów, na mojej pompie i bebechach, przewody chciałem też zmieniać na takie w oplocie, ale póki co jest gitara, więc nie robię niepotrzebnych kosztów, hebel jest twardy i płytki
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:24, 28.06.2010

Kurcze...ciężko stwierdzić, czy są takie same...bo z zewnątrz niczym się nie różnią - identyczna obudowa. Muszę poszperać w necie...boję się, że bez zmiany pompy i serwa z ATR'a może się okazać, że hamulec będzie gorszy niż przed wymianą :-/
  • 0

#21 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:53, 28.06.2010

nie będzie, ja tak mam i zapewniam, że hample są kosy
tylne zaciski też są takie same
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:54, 29.06.2010

dlatego dziś poszukam po necie firm, które robią przewody pod model samochodu


Teraz sprzedają przewody na metry wg katalogu, miedziane. Zaprasowują od razu końcówki. Nie ma co szukać pod model samochodu bo przy montażu i tak się powyginają na wszystkie strony. Miedziane "poukładasz" sobie tak jak będziesz chciał
  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:28, 29.06.2010

Teraz sprzedają przewody na metry wg katalogu, miedziane. Zaprasowują od razu końcówki. Nie ma co szukać pod model samochodu bo przy montażu i tak się powyginają na wszystkie strony. Miedziane "poukładasz" sobie tak jak będziesz chciał


OK dzięki Krzychu :ok a masz jakąś konkretną firmę, w której zamawiałeś już ? Wolałbym kupić w pewnym źródle. No i druga sprawa - czy ktoś orientuje się w wymiarach przewodów do naszych Accordów ? Nie mogę odtworzyć manuala...coś mi się zwaliło....byłbym zobowiązany za informację
  • 0

#24 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:42, 29.06.2010

Jak ktoś sprzedaje takie przewody to ma dane z wymiarami do konkretnego modelu
  • 0

#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:45, 29.06.2010

w ASO pytałem kiedyś o paliwowe, czy mogą podać mi dane (długość, przekrój) i powiedzieli
że nie mają takich danych w swoich instrukcjach.

Więc wątpię żeby do hamulców mieli.
W firmie powiedzą Ci o sznurku i żebyś sobie zmierzył.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:49, 29.06.2010

Kardas ja kupowałem i pan gdzieś pogrzebał - nie pamiętam czy w katalogu czy w kompie - ale podał wymiary wszystkich przewodów . Odmierzył , obciął, zaprasował wkrętki, założyłem i pasowały
  • 0

#27 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:02, 29.06.2010

a ja byłem już w dwóch "sklepach" i wszędzie chcieli żebym sam to pomierzył "od sznurka" :k ehh...zawsze pod górkę...
  • 0

#28 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:07, 29.06.2010

a ja byłem już w dwóch "sklepach" i wszędzie chcieli żebym sam to pomierzył "od sznurka"

klasyka, pomierz i zamow ;-) , tez juz tak w roznych autach robilem :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#29 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:20, 29.06.2010

już mam załatwione zrobienie przewodów u kumpla...także będzie miedź i będzie gites...dzięki za pomoc wszystkim ;-)
  • 0

#30 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:38, 07.07.2010

tarjei86, założyłeś już przewody ? jak poszło ? zdaje się, że wszyscy mamy ten problem tylko niektórzy o tym jeszcze nie wiedzą. U mnie na przeglądzie diagnosta pokazał palcem gdzie, zasugerował aby coś z tym wkrótce zrobić :roll:
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq