Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

przyjemny basik z F serii

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 06.08.2019

cześć koledzy. Kombinuje trochę z F18b2 , wiem że cudów nie będzie ale te +-20 koni przybędzie trochę momentu . Nie mam za wiele mamony bo muszę wyremontować mieszkanko  heh  :czytaj:

 

silnik ma 287 tysiecy przebiegu , kompresja na cylindrach jest okej , wymieniony rozrząd , regulacja zaworów , nowy olej Motul, nowy olej oem w skrzyni , po blacharce i lakierce  silniczek w naprawdę dobrym stanie jak na ten przebieg , oleju pali 200 ml na 1000 tys km. 

 

dużo czasu i pieniązków w nią wsadziłem więc i tak jej nie sprzedam,  to coś w niej "podłubie"  :cwaniak:

 

w przyszłym tygodniu bedzie zrobiony układ dolotowy , rura dolotowa z nierdzewki do stożka simota schowanego w zderzaku zabudowanym od góry , żeby łapał tylko zimne 

 

i problem mam z wydechem , jedni mówią , żeby nie wymieniać kolektora wydechowego i zostawić serie i tylko owinąć bandażem, 

i dalej co ? !!  !!  napewno zostawie katalizator przelotowy żeby nie było  problemu z przeglądem a potem zajechać przelotem do końcowego. Chciałbym uzyskać przyjemny tytułowy basik i przyrost niewielkiej mocy oraz momentu od dołu 

 

pomóżcie , doradzcie , nie chce wydać milionów , używany wchodzi w grę również .  !!  !!  !!  !!  !!  !!

 

jak z małym chip-tuningem ,zmiana komputer bo seria nie wystroi , jakie koszta ? jak juz komp nowy to może wtryski większe ? oktany do 100 ?

 

w późniejszym czasie myślę nad większą inwestycja tzn , kompresor ,a już będe miał dolot , wydech 


Użytkownik accord_gdynia edytował ten post 19:04, 06.08.2019

  • 0

#2 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3394 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 19:40, 06.08.2019

Jak piszesz że nie masz za wiele mamony to nie licz na cuda. Ugrasz kilka koni których nie odczujesz. Chyba że chcesz się bawić tylko dla samej zabawy. Szukasz mocy? Zmień auto bo przy tym to rzeźba w g... No chyba że faktycznie będzie doładowanie ale to są koszty
  • 0

#3 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 06.08.2019

Wiem że są to koszty z doladowaniem, liczę się z tym . Mało mamony to pojęcie względne, powiedzmy że mam 1500 ma wydech i 1000 na jakieś ewentualne przeróbki o których pisałem . Robię to z zamiłowania i nudów :D
  • 0

#4 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 07.08.2019

Dodam że wszystko będę spawal sam z nierdzewki, potrzebuje porady jak to ugryźć
  • 0

#5 TommyH

TommyH
  • Klubowicz
  • 192 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:39, 07.08.2019

Wpierw wymień kolektor z 4-1 na 4-2-1 kwasówka np chinol na allegro jest , poprawisz dolne obroty i najbardziej odczujesz to właśnie przy dolocie , plus oczywiście banadaż

 

 

Ja mam 4-2-1 TSS + 2.25 Wydech + Wkładka KN i w porównaniu do seri jest już róznica


  • 0

#6 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3394 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 11:19, 07.08.2019

W 1.8 4-2-1 jest w serii
  • 0

#7 TommyH

TommyH
  • Klubowicz
  • 192 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:13, 08.08.2019

W 1.8 4-2-1 jest w serii

Ale zeliwny a z kwasu lepiej ciepło odprowadza


  • 0

#8 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 08.08.2019

Właśnie kolektor i rura kolektorowa słabo wygląda ale można kupić oem w dobrym stanie i owinąć bandażem. No mam 4 2 1 , ile sobie życzysz za kolektor ? Kolega mnie namawia na ostrzenie wałka rozrządu


Dolot mam simota, chce go na nierdzewce wpuścić w zderzak

Użytkownik accord_gdynia edytował ten post 22:03, 08.08.2019

  • 0

#9 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 08.08.2019

Chociażby wałek od type-r
  • 0

#10 TommyH

TommyH
  • Klubowicz
  • 192 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:26, 11.08.2019

Właśnie kolektor i rura kolektorowa słabo wygląda ale można kupić oem w dobrym stanie i owinąć bandażem. No mam 4 2 1 , ile sobie życzysz za kolektor ? Kolega mnie namawia na ostrzenie wałka rozrządu


Dolot mam simota, chce go na nierdzewce wpuścić w zderzak

Hehe nie nie ja nie sprzedaje nic :D , ale kwasiak chodzi nowy chyba 500-600 zł jakikolwiek chińczyk , bo ten co mam to wiem że niemiec dał dużo euro :P


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7161 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 64
Super

Napisano 20:50, 11.08.2019

Dodam że wszystko będę spawal sam z nierdzewki, potrzebuje porady jak to ugryźć

Ale chcesz spawać razem z kolektorem czy samy wydech?
Bo spawanie kolektora to nie takie chop siup. Najpierw trzeba policzyć długości i średnice kanałów........

Co do wydechu to zainwestuj w dobry kat i tłumiki a resztę wyspawaj. 


Ale zeliwny a z kwasu lepiej ciepło odprowadza

i lepiej grzeje olej w misce


Właśnie kolektor i rura kolektorowa słabo wygląda ale można kupić oem w dobrym stanie i owinąć bandażem. No mam 4 2 1 , ile sobie życzysz za kolektor ? Kolega mnie namawia na ostrzenie wałka rozrządu


Dolot mam simota, chce go na nierdzewce wpuścić w zderzak

Powiedz coś więcej na czym ma polegać ostrzenie wałka rozrządu?
Wiesz, że przy takiej zabawie to talerzyki i sprężynki pasuje zmienić bo OEM sprężynka nie cofnie zaworu wystarczająco szybko i spotka się on z tłokiem a efekty już sobie wyobrażasz?


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#12 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2635 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:20, 13.08.2019

Kolektor zamów w sklepie Sidovski.pl
Uwazaj na rozstaw kanałów te chinole wychodza w 2 rozstawach.

Wydech:
2.25' z ATR jest akurat do tego silnika. Tylko ze on mocno wycisza wydech niewiem czy tego oczekujesz, mi odpowiada ze wydechu w cale nie slychac w srodku.

Co do innych modow.. Swiatek zrobil walek mozna kupic u nich. Do tego regulowane kolo rozrzadu od jarusnet i zyskasz jakis tam przyrost.

Dodatkowo daj caly dolot oem ATR. I ew. Przepustnice z h22
  • 0

#13 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:37, 13.08.2019

Kolektor zamów w sklepie Sidovski.pl
Uwazaj na rozstaw kanałów te chinole wychodza w 2 rozstawach.

Wydech:
2.25' z ATR jest akurat do tego silnika. Tylko ze on mocno wycisza wydech niewiem czy tego oczekujesz, mi odpowiada ze wydechu w cale nie slychac w srodku.

Co do innych modow.. Swiatek zrobil walek mozna kupic u nich. Do tego regulowane kolo rozrzadu od jarusnet i zyskasz jakis tam przyrost.

Dodatkowo daj caly dolot oem ATR. I ew. Przepustnice z h22

No ale jak kolega wcześniej pisał chce wydać 2,5 tysia na mody, a sam wałek będzie kosztował z 1600 :P, ja proponuje tak, Zainwestować w jakiś dolot typu KN, kolektor chinol i wdech można ATR albo jak ktoś ma trochę zdolności to pospawać coś na 2,25, dobre świecę i lekki zamach. Moment podskoczy elastyczność będzie lepsza, a głośniejszy wydech sprawi wrażenie +10KM :)


  • 0

#14 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2635 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 26
Super

Napisano 16:41, 13.08.2019

W tym budzecie to dolot atr + przepustnica. I ew. Kolektor wydechowy (chinol) + wydech ATR.

A czy to przyniesie jakies znaczne przyrosty... Na seryjnym kompie pewnie minimalne. Z takim budżetem w sumie ciezko uzyskac cos wiecej poza dobrym usprawnieniem tego co jest
  • 0

#15 accord_gdynia

accord_gdynia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 13.08.2019

Świątek zrobił ostry wałek do accorda? Kompa p28 chce wsadzić żeby ładnie wszystko wystroic, przepustnica z h22 bez problemu wejdzie ? Ssący od h22 też by wszedł? Kolektora nie chce spawac , chyba go zostawię A dalej puszcze 2.25 na 3 tlumikach
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq