Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pompa wspomagania regeneracja

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#31 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:40, 27.06.2019

Właśnie nie buzuje i to jest podejrzane.

Magiel z 3 lata temu był regenerowany.

czyli mamy rozumieć to tak, że jak auto stoi, nic w zbiorniczku się nie dzieje i jak odpalisz, to płyn wciąż jest nieruchomy? :> jeśli tak, to na prawdę dziwna historia ... może jakimś cudem blaszki w pompie zablokowały się w kole, które je trzyma (może faktycznie na odwrót je zamontowałeś :D ), bo nie wierzę, że pomyliłeś się przy wymianie oringów i simmeringa :zoltek: ale takiej historii, że w zbiorniczku nic się nie dzieje, a pompa z założonym paskiem nie wydaje wnerwiających dźwięków, to jeszcze nie czytałem :D chciał nie chciał, musisz tą pompę znowu rozmontować, jeśli zbiornik nawet nie drga na odpalonym :zoltek:

 

( i niech Cię nie zwiedzie 'regeneracja' magla  :diabelfaja: zamienniki uszczelniaczy słabo reagują z PSF'em, są słabej jakości i ciężko je dobrać :zoltek: nawet jeśli komuś się to uda, to po 3 latach na pewno już je wypłukało i lepiej zajrzeć pod manszety - inaczej pompa by nie klękała od tak sobie  :diabelfaja:. ) 


Użytkownik gons edytował ten post 23:49, 27.06.2019

  • 0

#32 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:07, 28.06.2019

Nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków, zdemontuje ja dzisiaj raz jeszcze i zrobię jakieś zdjęcia. W sumie to nawet nie muszę demontować a tylko to z lewej strony sciagnac
  • 0

#33 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:46, 28.06.2019

Nie rób tego na samochodzie bo jak ci te łopatki wysypią się do komory silnika to masz pozamiatane. Zrób to na spokojnie i zachowaj maksymalna czystość.
Pytałeś w którą stronę strzałką na statorze - przyjzyjsie talerzom, na jednym z nich będzie ślad od tej strzałki. . .
  • 0

#34 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:04, 28.06.2019

Nie rób tego na samochodzie bo jak ci te łopatki wysypią się do komory silnika to masz pozamiatane. Zrób to na spokojnie i zachowaj maksymalna czystość.
Pytałeś w którą stronę strzałką na statorze - przyjzyjsie talerzom, na jednym z nich będzie ślad od tej strzałki. . .

 

Myślałem o tym i chyba najlepszym rozwiązaniem będzie jak nagram krótki film jak składam pompę


  • 0

#35 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:48, 29.06.2019

https://m.youtube.co...eature=youtu.be
Filmik z montażu bebechów w środku pompy.

Odkrece jeszcze ten przewód od magla, sprawdzę czy coś czasami się nie zatkało.
  • 0

#36 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:08, 29.06.2019

Przewód również jest ok
  • 0

#37 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 29.06.2019

A tu obserwacja przy dodawaniu gazu, widać że coś się dzieje..
https://m.youtube.co...e&v=orUCqZViMXs
  • 0

#38 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:50, 29.06.2019

pompa dobrze złożona i płyn w zbiorniczku zachowuje się jak należy w tym filmiku ;)

edit: chociaż pomiędzy 4, a 5 sekundą występuje dosyć słyszalny zgrzyt :> który jeżeli dochodził z pompy, to gdzieś w układzie jest nieszczelność, pompa łyka lewe powietrze i chodzi wtedy na sucho (co może szybko doprowadzić do jej trwałego uszkodzenia :zoltek: ).


Użytkownik gons edytował ten post 11:02, 29.06.2019

  • 0

#39 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:55, 29.06.2019

jak nic nie cieknie, to podnieś oba koła do góry, przekręć kierownicę 5-6 razy na maxa w lewo i w prawo (tylko długo nie przytrzymuj na końcach i nie spiesz się z kręceniem), odpal auto z podniesionymi kołami i powtórz procedurę ponownie (kierownica na odpalonym i kołami w górze powinna się lżej obracać ;) ). chociaż na filmiku widać, że układ jest już prawie odpowietrzony i działa poprawnie :)


  • 0

#40 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:22, 29.06.2019

https://youtu.be/ArxN8T_6PbI

Może coś Ci rozjaśni.
  • 0

#41 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:30, 29.06.2019



Może coś Ci rozjaśni.

Właśnie na tym ziomeczku się wzorowałem jak skręcałem pompę.


  • 0

#42 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:20, 29.06.2019

Odpowietrzony. Niestety czar pryska już jak koła są na asfalcie i niestety wspomaganie nie działa ;(
Prawdopodobnie winna pompa, chociaż dziwne bo wydaje się że takie coś nie powinno się zepsuć ;)

Ps szukam Accord f23z5 na części ;)
  • 0

#43 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:27, 29.06.2019

Czy pompa z 1.8 lub 2.0 podejdzie do 2.3?
  • 0

#44 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:08, 01.07.2019

Podejdzie

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:09, 01.07.2019

  • 0

#45 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:58, 02.07.2019

Podejdzie

 

Bez różnicy przedlif czy polift? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq