XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:07, 09.04.2019
Sciagac wtyczki z wtryskow i obserwuj co sie dzieje... Tam gdzie po sciagniecu kostki z wtrysku nie zauwazysz zmiany pracy tam lezy problem
#17
Napisano 18:58, 09.04.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 19:37, 09.04.2019
Parownik może podawać.
Racja. Moze instalacja zlozona na reduktorze tomasseto Alaska?
#19
Napisano 11:51, 11.04.2019
Przyznam się, że muszę sprawdzić na fakturze komponenty do gazu.
Z tym, że problem obawia się przy całkowicie zimnym silniku, przez góra minutę-dwie po starcie silnika, kiedy nie ma mowy o osiągnięciu temp 30st.
Nie powinno być tak że w zakresie temp do 30 st. wtryski nie podają gazu?
#20
Napisano 15:38, 11.04.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 17:14, 11.04.2019
Jak już wiadomo, że komponenty gazowe do sprawdzenia, to od razu świece wykręć i ustaw przerwę na 0,6 .
Jak wykręcisz świece to zwróć uwagę na elektrodę masy świecy, porównaj każdą czy czasem sama końcówka świecy nie "zaokrągla się" / nie jest krótsza / nie powstają na niej "bobki" .
Z tymi świecami dużo roboty nie ma a już dużo aut u siebie na warsztacie widziałem właśnie z takimi szopkami na świecach przy problemach z gazem.
Zazwyczaj źródłem problemu były:
-lejący wtrysk LPG
-wytarty wtrysk LPG
-nieszczelność na wężu od wtrysku do kolektora
Często przy tym wywalało w accordach błąd jak dobrze pamiętam np. P0171
Czyli ogólnie mieszanka uboga/bogata czasem jest opcja na kompie sprawdzenia na którym cylindrze.
U Ciebie widzę rok 2002 wiec po obd się połączysz.
Przy ubogiej/bogatej błąd może się w VI genie pojawiać i znikać samoczynnie więc nie zawsze można go wychwycić choć dobry komp Ci pokaże "stare" błędy.
A co do parownika to po części to co chłopaki opisują ok, ale gdyby parownik miał problem to raczej z doświadczenia wiem że błąd wywalał często albo świecił się na stałe.
Edit:
A co do temperatur:
Im cieplej tym ciaśniej.
Więc jak najbardziej i wtryski mogą inaczej na zimnym inaczej na ciepłym pracować.
Choć jeśli chodzi o temperaturę silnika i LPG to biorąc tylko to pod uwagę od razu był celował w parownik.
Oczywiście to są tylko moje przypuszczenia.
Użytkownik slawex9 edytował ten post 17:16, 11.04.2019
#22
Napisano 20:40, 11.04.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#23
Napisano 20:52, 11.04.2019
Tylko nie na 0,6
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Przesadzil kolega z tak mala przerwą:p
#24
Napisano 20:45, 14.04.2019
No właśnie 0,6.
Nominalnie świece jak kupujesz do gazu np. Briski silvery mają taką szczelinę.
Mam znajomego który prowadzi renomowany serwis LPG i zawsze klientom ustawia 0.6. Ja tak mam od kilku kat ustawione i we wszystkich autach i żadnego problemu z zapłonem nie miałem dotychczas.
#25
Napisano 22:50, 14.04.2019
A co do Briskow... Moze one poprostu sa innaczej zbudowane ze tak przerwe tam zaleca producent.
#26
Napisano 22:37, 20.04.2019
Instalacja jest na gwarancji, także po świętach auto ląduje u gazownika, zobaczymy co wadzi
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych