Tematów już było trochę, ale nigdzie nie znalazłem zbliżonego przypadku do mojego.
Mianowicie do niedawna po przekręceniu kluczyka na zapłon słyszalna była pompa paliwa. Pewnego dnia pompy już nie usłyszałem i Akordeon odpala po 6 -8 obrocie. Po zgaszeniu silnika ponowne uruchomienie jest "od strzała". To samo po jeździe, nagrzaniu silnika, odpala po 1 obrocie wału. Ciężko i długo pali tylko po dłuższym postoju (kilka godzin, noc).
Problemu należałoby szukać chyba w pompie paliwa ale nie do końca. Po wyjeżdżeniu całkowicie gazu (gdy przełącznik od gazu zaczyna piszczeć), auto po nocy odpala od strzała na benzynie. Nie ma żadnych problemów z uruchomieniem jeżdżąc tylko na PB, nie mając gazu.
Próbowałem też takiego sposobu: mając zatankowany gaz przełączyłem na benzynę i przejechałem ponad 20 km. Po nocy - z wyłączonym gazem - rozrusznik znowu kręci długo i silnik odpala dopiero po 6 - 8 obrocie (pomimo wyłączonego gazu).
Gdzie zacząć szukać ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:03, 10.12.2018
#2
Napisano 21:31, 10.12.2018
Cześć.
Pewnie reduktor od lpg domaga się regeneracji bądź wymiany. Podejrzewam, że przewodem podciśnieniowym, z reduktora do kolektora ssącego, przedostaje się lpg i po nocy "zalewa" Ci silnik.
Jest sporo tematów tu na forum i ogólnie w necie.
Pozdrawiam.
#3
Napisano 21:34, 10.12.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych