Piszczenie na miejsce gdy Kierownicę skręcam do oporu w obie strony,tylko na postoju. W zbiorniczku Jest płyn i nie widać by coś ubywalo. Manszeta drążka kierowniczego prawego urwala się cala,co dziś zauważyłe będąc na kanale. Co to najprawdopodobniej jest i jak to naprawic?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Piszczenie na maksymalnie skreconych kołach- filmik
#1
Napisano 23:42, 29.11.2018
#2
Napisano 23:45, 29.11.2018
#3
Napisano 08:36, 30.11.2018
kiedyś u kuzyna w Oplu był podobny problem, wymieniliśmy pompę wspomagania i wycie ustało. Ale zacznij od paska jak kolega radzi
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#5
Napisano 12:16, 30.11.2018
#6
Napisano 11:34, 03.12.2018
1. Sprawdź napięcie paska.
2. Sprawdź czy płyn nie jest już zasyfiony i czy nie masz "piachu / żużlu" itp. To da Ci też informację, czy maglownica, przewody i pompa nie sypią się już
3. Nawet na sprawnej pompie na postoju przy maksymalnym skręcie pompa będzie dostawała po dup** ale pisków nie powinno być. sprawdź na maksymalnym skręcie czy jak dodasz gazu to dalej piszczy. Dźwięk jest jak dla mnie typowy od paska, albo sparciały albo nie napięty (diagnoza po filmiku)
4. Jak dalej będą problemy to pozostaje zmiana/regeneracja pompy, ale płukanie polecam zrobić na starej pompie w sytuacji kiedy miałby jakiś syf w układzie.
5. Jak będziesz wymieniał płyn to nie kupuj oryginalnego (szkoda przepłacać) i kup Mannol PSF 8970, spełnia normy Hondy i ma dokładnie taką samą specyfikację i standardy jak OEM a jest tańszy.
#7
Napisano 20:11, 04.12.2018
1. Sprawdź napięcie paska.
2. Sprawdź czy płyn nie jest już zasyfiony i czy nie masz "piachu / żużlu" itp. To da Ci też informację, czy maglownica, przewody i pompa nie sypią się już
3. Nawet na sprawnej pompie na postoju przy maksymalnym skręcie pompa będzie dostawała po dup** ale pisków nie powinno być. sprawdź na maksymalnym skręcie czy jak dodasz gazu to dalej piszczy. Dźwięk jest jak dla mnie typowy od paska, albo sparciały albo nie napięty (diagnoza po filmiku)4. Jak dalej będą problemy to pozostaje zmiana/regeneracja pompy, ale płukanie polecam zrobić na starej pompie w sytuacji kiedy miałby jakiś syf w układzie.
5. Jak będziesz wymieniał płyn to nie kupuj oryginalnego (szkoda przepłacać) i kup Mannol PSF 8970, spełnia normy Hondy i ma dokładnie taką samą specyfikację i standardy jak OEM a jest tańszy.
Faktycznie to nowy pasek po wymianie przy okazji zrobionego rozrządu sie poluzował ale dzwięk był taki lekko metaliczny i to mnie zmyliło, już jest cicho.Płynu mi nie ubywa i nie ma jakiegos syfu.Wobec czego wymiana płynu nie jest konieczna ?
#8
Napisano 21:46, 17.12.2018
To ciesze się ,że wszystko już jest OK Płyn utrzymuje swoje właściwości przez około 5-7 lat w zależności od warunków pracy. Zaleca się jego wymianę co 150-180 tys. km. Płyn wspomagania "nie lubi" przegrzewania, czyli temp. powyżej 100st.C, co przy upalnych dniach i małej chłodnicy z accorda (wygiętych rurek a nie typowej chłodnicy ) daje mu trochę popalić. To objawia się "miękkością" układu kierowniczego (płyn jest rzadszy w wyższych temp. i nie ma takiej lepkości), tak jakby wspomaganie działało jeszcze mocniej co powoduje "pływanie" auta przy minimalnym ruchu kierownicą.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Pompa maglownica drążek
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych