Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Piszczenie na maksymalnie skreconych kołach- filmik

VI Pompa maglownica drążek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:42, 29.11.2018

Piszczenie na miejsce gdy Kierownicę skręcam do oporu w obie strony,tylko na postoju. W zbiorniczku Jest płyn i nie widać by coś ubywalo. Manszeta drążka kierowniczego prawego urwala się cala,co dziś zauważyłe będąc na kanale. Co to najprawdopodobniej jest i jak to naprawic?

https://youtu.be/6_94n3ThFGw


  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:45, 29.11.2018

Napnij pasek pompy. A druga sprawa w koncowym momencie duze opory sa na pompie nie zaleca sie w tej pozycji trzymac
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:36, 30.11.2018

kiedyś u kuzyna w Oplu był podobny problem, wymieniliśmy pompę wspomagania i wycie ustało. Ale zacznij od paska jak kolega radzi


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:49, 30.11.2018

Dokladnie- najpierw pasek, a potem ew regeneracja pompy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:16, 30.11.2018

..oraz rada .Staraj się nie robić takich skrajnych położeń niepotrzebnie
  • 0
                       

#6 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 03.12.2018

1. Sprawdź napięcie paska.
2. Sprawdź czy płyn nie jest już zasyfiony i czy nie masz "piachu / żużlu" itp. To da Ci też informację, czy maglownica, przewody i pompa nie sypią się już
3. Nawet na sprawnej pompie na postoju przy maksymalnym skręcie pompa będzie dostawała po dup** ale pisków nie powinno być. sprawdź na maksymalnym skręcie czy jak dodasz gazu to dalej piszczy. Dźwięk jest jak dla mnie typowy od paska, albo sparciały albo nie napięty (diagnoza po filmiku)

4. Jak dalej będą problemy to pozostaje zmiana/regeneracja pompy, ale płukanie polecam zrobić na starej pompie w sytuacji kiedy miałby jakiś syf w układzie.

5. Jak będziesz wymieniał płyn to nie kupuj oryginalnego (szkoda przepłacać) i kup Mannol PSF 8970, spełnia normy Hondy i ma dokładnie taką samą specyfikację i standardy jak OEM a jest tańszy.


  • 0

#7 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 04.12.2018

1. Sprawdź napięcie paska.
2. Sprawdź czy płyn nie jest już zasyfiony i czy nie masz "piachu / żużlu" itp. To da Ci też informację, czy maglownica, przewody i pompa nie sypią się już
3. Nawet na sprawnej pompie na postoju przy maksymalnym skręcie pompa będzie dostawała po dup** ale pisków nie powinno być. sprawdź na maksymalnym skręcie czy jak dodasz gazu to dalej piszczy. Dźwięk jest jak dla mnie typowy od paska, albo sparciały albo nie napięty (diagnoza po filmiku)

4. Jak dalej będą problemy to pozostaje zmiana/regeneracja pompy, ale płukanie polecam zrobić na starej pompie w sytuacji kiedy miałby jakiś syf w układzie.

5. Jak będziesz wymieniał płyn to nie kupuj oryginalnego (szkoda przepłacać) i kup Mannol PSF 8970, spełnia normy Hondy i ma dokładnie taką samą specyfikację i standardy jak OEM a jest tańszy.

Faktycznie to nowy pasek po wymianie przy okazji zrobionego rozrządu  sie poluzował ale dzwięk był taki lekko metaliczny i to mnie zmyliło, już jest cicho.Płynu mi nie ubywa i nie ma jakiegos syfu.Wobec czego wymiana płynu nie jest konieczna ? 


  • 0

#8 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 17.12.2018

To ciesze się ,że wszystko już jest OK :) Płyn utrzymuje swoje właściwości przez około 5-7 lat w zależności od warunków pracy. Zaleca się jego wymianę co 150-180 tys. km. Płyn wspomagania "nie lubi" przegrzewania, czyli temp. powyżej 100st.C, co przy upalnych dniach i małej chłodnicy z accorda (wygiętych rurek a nie typowej chłodnicy :) ) daje mu trochę popalić. To objawia się "miękkością" układu kierowniczego (płyn jest rzadszy w wyższych temp. i nie ma takiej lepkości), tak jakby wspomaganie działało jeszcze mocniej co powoduje "pływanie" auta przy minimalnym ruchu kierownicą.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Pompa maglownica drążek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq