klucz dynamometryczny nie bedzie potrzebny bo i tak nim nie podejdziesz, koło rozrządu (to na górze co zamontowany jest w nim wałek rozrządu) ustawiasz żeby napis up był na samej górze i jednocześnie koło pasowe wału korbowego (to na dole silnika) ustawiasz tak aby pokrywało się ze znakiem na obudowie silnika, następnie poluzuj śrubę rolki napinającej rozrządu, później obróć wałem korbowym o trzy zęby koła rozrządu w lewo i następnie dokręcasz śrubę rolki napinającej rozrządu (45Nm ale można to bez klucza dynamometrycznego dokręcić). i to tyle.
ps. w napinaczu jest miejsce na śrubę którą się wkręca i można zblokować nią napinacz, to mam nadzieję że mechanik nie zostawił tam wkręconej tej śruby bo wtedy nie dało by się nic zrobić.
Użytkownik Maxell edytował ten post 10:27, 09.02.2019