Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Maglownica - jak to naprawić najtaniej

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#31 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 16.09.2018

No tak właśnie po fakcie sobie pomyślałem, czyli ta zewnętrzna ma "puścić" i nie kręcić się razem z tą środkową...


  • 0

#32 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:20, 16.09.2018

Dokładnie tak. Możesz nawet wykręcić to wszystko całkiem. Wziąć to sobie na zewnątrz. Rozkręcić duża nakretkę od małej. Wyczyścić wszystko na spokojnie , żeby łatwo się wkrecało. I poskładać z powrotem. Ze środka wypadnie sprężyna dociskowa, więc uważaj zeby nie zgubic . Ślizg raczej nie wypadnie (będzie go trymał o-ring). Ale jego też możesz wyjąć i napchac tam toche smaru (zwykły litowy może byc) napewno nie zaszkodzi. Później wkładasz ślizg, o-ring, sprężyna, śruba 16mm do oporu i 1.4 z powrotem a na sam koniec ta duża konra
Powodzenia
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq