Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kilka kodów błędów. Od czego zacząć naprawę, szarpie, gaśnie, spada z obrotów 1.8 vtec

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 07:30, 24.08.2018

31nm według ESM'a ;)


  • 0

#17 kacek777

kacek777
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kłodzko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Vtec
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 29.08.2018

Proszę o nie zamykanie tematu, ponieważ będę tu informował na bieżąco o nowościach związanych z tą sytuacją.
Na tą chwilę oddałem samochód. Czujnik dokrecony na pewno z większą siła niż 31nm(zrobiłem to już zanim napisałeś z jaką ma być). Wyskoczył jej jakiś błąd po okolo 100km jazdy ale za dwa dni już nie świeci więc nawet nie miałem kiedy sprawdzić co to chyba że jest w pamięci to komputerem odczytam.
Jak już pisałem zrobiona płukania liqui moly i zalany olejem 5w30 toptec 4300 LM.
Olej po 100km zrobił się czarny jak w dieslu ale to chyba dlatego że ma dużo składników czyszczących w sobie.
Jak że zużyciem oleju (wcześniej 1l na 1000km) napisze po czasie.
Ciekawe czy zabieg plukanki i zmiany oleju na 5w30 z LM coś da, czy to vtec zjada tyle czy zapieczone pierścienie?
Ciśnienie mierzylem nowym miernikiem na zimnym silniku bez wyciskania pedału gazuprzed rozpoczęciem prac przy aucie i wykazalo
)(Kolejność od rozrzadu
Zimny motor
1- 200psi.14 bar
2- 190psi13,5
3-190 psi
4-200psi 14)
Ale tak jak napisałem jest to nowy miernik i nie mam porównania z innymi silnikami co do wyniku testu.


Samochód w tej chwili jeździ lecz nie ma takiego tego kopa jak w grę wchodzi vtec, jeździłem inna taka i ewidentnie było to czuć, tu po prostu jedzie.
  • 0

#18 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:54, 29.08.2018

Istotne warunki do pomiaru cisn. sprezania: 1.Naladowany i dobry akumulator 2.Cieply silnik 3.Pedal gazu w podlodze-przepustnica 100% otwarta

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 kacek777

kacek777
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kłodzko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Vtec
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:08, 30.08.2018

Wiem że zrobiłem nie dokona tak jak trzeba dlatego zaznaczyłem w jakich warunkach było to mierzone. Podchodzę do wyniku sceptycznie, ale nie to jest dla mnie najważniejsze.
  • 0

#20 kacek777

kacek777
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kłodzko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Vtec
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 11.09.2018

Błąd czujnika stukowego zniknął po jego mocniejszym dokreceniu więcej jak 31 na pewno. Jest błąd 45 od mieszanki auto dziś odwiedza Gazownik, jak to nic nie da to co zmienić Stukowy na org? Czy może któraś sonda?
  • 0

#21 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 09:10, 12.09.2018

trzeba kompa podłączyć i zobaczyć jak się sonda zachowuje ;) albo dostaje gdzieś lewe powietrze, albo układ paliwowy szaleje.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq