Hej. Przypadek dosyć standardowy:
Auto nie trzyma obrotów, szarpie, jest zamulony. Samodiagnostyka pokazała błąd nr 1 i 23, czyli sonda i czujnik. Objawy typowe raczej dla czujnika, chyba. Teraz tak: czy zły sygnał (albo jego brak) z czunika stuków realnie wpływa na sondę i czy może ona przez to wywalać błąd? Czy wymiana samego czujnika stuków pomoże (o ile sonda jest zdrowa oczywiście)?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Błąd sondy i czujnika stuków.
#1
Napisano 16:54, 22.04.2018
#2
Napisano 22:20, 25.04.2018
Najlepiej było by podjechać do kogoś z komputerem i podpiąć się pod kompa Hanki, ale prostszym rozwiązaniem jest wpięcie multimetra pod sondę i sprawdzenie, czy napięcie sobie lata w granicach od 0V do 1V na rozgrzanym silniku (0.2-0.8V jest oczekiwane w pomiarach ). Jak już sondę wykluczysz, to śmiało możesz przymierzać się do stukowca Przy uszkodzonym stukowcu sonda może wywalać błąd, choć nie jest to regułą, ba, nawet bardziej działa to w drugą stronę Przy uszkodzonej sondzie, mieszanka może być zbyt uboga, co może powodować spalanie stukowe, na które zaczyna reagować czujnik spalania stukowego Niestety nie zgłębiałem się za bardzo, gdzie w VII genie wychodzą kabelki od sondy nr 1, więc nie podpowiem gdzie się wpiąć multimetrem, ale myślę, że w ESM'ie szybko byś znalazł (primaty oxygen sensor)
(temat sugeruje VI, a w opisach masz VII i to mnie trochę dezorientuje )
W VI genie podłączenie do sondy wygląda tak jak na tym filmiku poniżej ECU jest przy samej ścianie grodziowej za tunelem środkowym i najłatwiej się do niego dostać od strony pasażera
W niebieskiej wtyczce 31 pinowej (tak jak na filmie, 3 od lewej, najbliżej ściany grodziowej) w środkowym rzędzie wtyczki, od lewej strony 6 pin, biały kabelek sygnałowy, a masa z obudowy ECU
Użytkownik gons edytował ten post 22:44, 25.04.2018
#3
Napisano 11:38, 29.04.2018
Najlepiej było by podjechać do kogoś z komputerem i podpiąć się pod kompa Hanki, ale prostszym rozwiązaniem jest wpięcie multimetra pod sondę i sprawdzenie, czy napięcie sobie lata w granicach od 0V do 1V na rozgrzanym silniku (0.2-0.8V jest oczekiwane w pomiarach ). Jak już sondę wykluczysz, to śmiało możesz przymierzać się do stukowca Przy uszkodzonym stukowcu sonda może wywalać błąd, choć nie jest to regułą, ba, nawet bardziej działa to w drugą stronę Przy uszkodzonej sondzie, mieszanka może być zbyt uboga, co może powodować spalanie stukowe, na które zaczyna reagować czujnik spalania stukowego Niestety nie zgłębiałem się za bardzo, gdzie w VII genie wychodzą kabelki od sondy nr 1, więc nie podpowiem gdzie się wpiąć multimetrem, ale myślę, że w ESM'ie szybko byś znalazł (primaty oxygen sensor)
(temat sugeruje VI, a w opisach masz VII i to mnie trochę dezorientuje )
W VI genie podłączenie do sondy wygląda tak jak na tym filmiku poniżej ECU jest przy samej ścianie grodziowej za tunelem środkowym i najłatwiej się do niego dostać od strony pasażera
W niebieskiej wtyczce 31 pinowej (tak jak na filmie, 3 od lewej, najbliżej ściany grodziowej) w środkowym rzędzie wtyczki, od lewej strony 6 pin, biały kabelek sygnałowy, a masa z obudowy ECU
W opisie mam VII i to jest moje auto, ale w domu też jest Vi i to w szóstce jest problem
Dzięki za sugestie, bedziem działać!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, czujnik spalania stukowego, sonda lambda
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych