XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:11, 21.08.2018
Mnie chodzi o cos innego..
#17
Napisano 16:03, 18.11.2018
Żaby zmiana dolotu miała sens musi być na plus, czyli musi zostać obliczona długość dolotu pod konkretne obroty aby wykorzystać doładowanie dynamiczne (czyli np. w momencie załączania się V-Teca). Temperatura dolotu nie może być większa niż w serii (ws temperatura powietrza zasysanego). Kwestia jaki masz budżet bo przyrostu drastycznego nie będzie. Maksymalny jaki się da wyciągnąć to do 8 KM.
#18
Napisano 20:45, 18.11.2018
#19
Napisano 10:42, 25.11.2018
Tak testowany na hamowni na seryjnym silniku. Dlatego, że masz modzony silnik, udało Ci się uzyskać większa moc i Nm.
#20
Napisano 08:31, 19.01.2019
Panowie a jaki może być koszt budowy dolotu z nierdzewki, czyli:
-rura od przepustnicy do puchy z filtrem
-box z nierdzewki, w której jest wkładka k&n
- i zamiast rezonatora rura, także nierdzewka która doprowadza powietrze do boxa
i co zrobić na końcu aby silnik zasysał zimne powietrze, teraz zimą silnik jest żwawszy ale jak nadejdą upały znowu będzie mułowaty.
Moze januszowate ale- wiatrak turbinki dolotu kręcąc się podczas zasysania powietrza jednocześnie je schładza, macie jakieś inne pomysły?
#21
Napisano 16:42, 19.01.2019
Zrob sobie stozek z ogrodzeniem za akumulatorem. I doprowadz doniego zimne powietrze ze zderzaka jakims lapaczemz marketu budowalengo
#22
Napisano 19:58, 19.01.2019
na razie zrobiłem tak-fabryczna rure przepustnica-puszka obandażowałem taśmą tytanową, puszke z filtrem tez, wsadziłem wkładkę k&n, wywaliłem rezonator i zamontowałem do puszki od dołu rurę zachodzącą długością za chłodniczkę wspomagania, troche ją widać przez otwory zderzaka ;)takze myśle że łapie zimne, szału nie zrobie ale na zimnym wiadomo ze lepiej stożek lepszy niż wkładka?
#23
Napisano 20:02, 19.01.2019
Jak chcesz cos oem to pakuj przynajmniej z atr. Tani mod a odczujesz roznice.
Z tym lapanie powietrza trzeba uwazac zeby od chlodnicy cieplej nie ciagnelo powietrza. I nie laczyc bezposredbio z pucha jesli jest możliwośc zaciagania duzej ilosci wody przez lapacz
#24
Napisano 15:59, 28.01.2019
oglądałem jak goście do imprezy wsadzili wkladke k&n i wydech z większą średnicą i na hamowni ilość horspałer spadła, dopiero czipowanie wtrysku pozwoliło, że te zmiany wyszły na plus....
#25
Napisano 17:12, 28.01.2019
Druga sprawa. I tak nie zmienisz dolotu i wystroisz komputera;) jak dowiesz sie ze to tyle kasy a przyrost mega mizerny po tych zabiegach wzgledem obecnego stanu.
#26
Napisano 21:26, 29.01.2019
A taki dolot z ATR coś daje przy f20 ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dolot
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych