Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jaki dolocik

VI dolot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:11, 21.08.2018

To jest CAI ze stozkiem ja zrezygnowalem z niego dla obnizenia hałasu.

Mnie chodzi o cos innego..
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#17 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 18.11.2018

Żaby zmiana dolotu miała sens musi być na plus, czyli musi zostać obliczona długość dolotu pod konkretne obroty aby wykorzystać doładowanie dynamiczne (czyli np. w momencie załączania się V-Teca). Temperatura dolotu nie może być większa niż w serii (ws temperatura powietrza zasysanego). Kwestia jaki masz budżet bo przyrostu drastycznego nie będzie. Maksymalny jaki się da wyciągnąć to do 8 KM.


  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:45, 18.11.2018

Testowałes czy tak piszesz z palca ?? Bo ja na samym dolocie zrobiłem na hamownie +10 koni + 10 nm ale silnik nie jest seryjny
  • 0

#19 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 25.11.2018

Tak testowany na hamowni na seryjnym silniku. Dlatego, że masz modzony silnik, udało Ci się uzyskać większa moc i Nm.


  • 0

#20 dude8

dude8
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 19.01.2019

Panowie a jaki może być koszt budowy dolotu z nierdzewki, czyli:

 

-rura od przepustnicy do puchy z filtrem

-box z nierdzewki, w której jest wkładka k&n

- i zamiast rezonatora rura, także nierdzewka która doprowadza powietrze do boxa

 

i co zrobić na końcu aby silnik zasysał zimne powietrze, teraz zimą silnik jest żwawszy ale jak nadejdą upały znowu będzie mułowaty.

Moze januszowate ale- wiatrak turbinki dolotu kręcąc się podczas zasysania powietrza jednocześnie je schładza, macie jakieś inne pomysły?


  • 0

#21 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:42, 19.01.2019

Nie ma sensu raczej budowac boxa z nierdzewki.
Zrob sobie stozek z ogrodzeniem za akumulatorem. I doprowadz doniego zimne powietrze ze zderzaka jakims lapaczemz marketu budowalengo ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#22 dude8

dude8
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 19.01.2019

na razie zrobiłem tak-fabryczna rure przepustnica-puszka obandażowałem taśmą tytanową, puszke z filtrem tez, wsadziłem wkładkę k&n, wywaliłem rezonator i zamontowałem do puszki od dołu rurę zachodzącą długością za chłodniczkę wspomagania, troche ją widać przez otwory zderzaka ;)takze myśle że łapie zimne, szału nie zrobie ale na zimnym wiadomo ze lepiej  stożek lepszy niż wkładka?


  • 0

#23 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:02, 19.01.2019

Fabryczna rura jest za mala :/
Jak chcesz cos oem to pakuj przynajmniej z atr. Tani mod a odczujesz roznice.
Z tym lapanie powietrza trzeba uwazac zeby od chlodnicy cieplej nie ciagnelo powietrza. I nie laczyc bezposredbio z pucha jesli jest możliwośc zaciagania duzej ilosci wody przez lapacz
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#24 dude8

dude8
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 28.01.2019

oglądałem jak goście do imprezy wsadzili wkladke k&n i wydech z większą średnicą i na hamowni ilość horspałer spadła, dopiero czipowanie wtrysku pozwoliło, że te zmiany wyszły na plus....


  • 0

#25 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:12, 28.01.2019

No jesli wydaje Ci sie ze te silniki identycznie buduja moc to nie ma sensu dalej ciagnac tego tematu.
Druga sprawa. I tak nie zmienisz dolotu i wystroisz komputera;) jak dowiesz sie ze to tyle kasy a przyrost mega mizerny po tych zabiegach wzgledem obecnego stanu.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#26 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 29.01.2019

A taki dolot z ATR coś daje przy f20 ? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dolot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq