Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Hałas pompy wspomagania po naciąganiu paska

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 26.11.2017

Witam. Uprzedzając pytania, czytałem inne tematy, ale jednak żaden w pełni nie opisuje mojego problemu. Zatem naciągnąłem pasek od pompy, ponieważ popiskiwał na mocnym skręcie, po czym sprzątałem auto i potem mam ruszać, a tu hałas z pompy! Zaraz zgasiłem i chce sprawdzić napięcie paska, a tu niespodzianka, wysadziło korek od zbiorniczka i wulkan kawy z mlekiem. Wyrzuciło sporo płynu. Pasek był nadal dość elastyczny, a więc raczej za mocno go nie naciągnąłem. Stan płynu spadł i się uspokoił, delikatnie poluzowałem pasek, odpalam i znowu hałas, gaszę, kolejny wulkan i znowu spienione. Tak jeszcze ze dwa razy próbowałem i to samo, kurna nie dolewałem płynu a ciągle go wywala. Czeka mnie regeneracja pompy? Bo chyba nie zapowietrzyła się w magiczny sposób?


  • 0

#2 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • SkÄ…d:biaÅ‚ystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 26.11.2017

Pompa do naprawy.

Użytkownik krzysiekszopen edytował ten post 19:17, 26.11.2017

  • 0

#3 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 26.11.2017

No i teraz pojawia się problem, bo nigdzie w Hiszpanii nie mogę dostać zestawu naprawczego. Znacie może jakąś pewną stronę online która sprzedaje i wysyła takie rzeczy za granicę? Albo jest ktoś kto byłby w stanie mi jakoś pomóc to kupić i wysłać?


  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:34, 26.11.2017

Napisz do Wolka na pw, może ma i wyśle..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 26.11.2017

Napisałem. Oby miał opcje mi pomóc. Ten płyn wygląda jakby się zważył, więc na pewno go wymienię tylko jak się go spuszcza? I muszę zastąpić pynem PSF? Ile go w całości wchodzi tam?

 

W gen VI do każdej wersji silnika jest ten sam zestaw naprawczy? Co sądzicie o Jdmshop?


Użytkownik Grzesiek9022 edytował ten post 20:09, 26.11.2017

  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:20, 26.11.2017

Spróbuj poluzować pasek jak najbardziej, niech nawet piszczy przy skręcaniu ale nie będzie obciążać łożyska i może dasz radę pojeździć. U Ciebie pewnie łożyska już mają luz i uszczelniacz nie jest w stanie wystarczająco uszczelnić na połączeniu z ośką.

 

 

Jak będziesz regenerował czy zakładał inną pompę obowiązkowo wymieniaj oring na przewodzie wysokiego ciśnienia bo przez niego może zaciągać powietrze.

 

 

JDM shop jak najbardziej można polecić.


  • 0

#7 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 26.11.2017

Już próbowałem z popuszczaniem i nadal hałasuje, wylewa się płyn itd. Wspomaganie jeszcze działa, ale nie mogę jeździć bo jak zgaszę silnik to się wylewa sporo...

Ten oring jest w zestawie? Olej wymienić na PSF czy ATF dostÄ™pny tu podejdzie na wymianÄ™? I jak siÄ™ pÅ‚yn spuszcza? 


  • 0

#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:36, 26.11.2017

ATF/MTF to olej do skrzyni automatycznej/mamualnej, a PSF to olej do wspomagania
  • 1

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:38, 26.11.2017

Nie ma czegoÅ› takiego jak zestaw. Kupuje siÄ™ pojedynczo.

 

co do oleju np

http://www.accordklu...otliwość/page-1


  • 0

#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:39, 26.11.2017

Jaki jest poziom plynu na zgaszonym silniku ?
Przeciez nie moze sie wylewac non stop. W koncu musi go braknac :)
  • 0

#11 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 26.11.2017

Dobra to jutro postaram siÄ™ zlokalizować to miejsce upustu. Stan po 4 gejzerach, przed chwilÄ… sprawdzany max i bez piany... Nie mam pojÄ™cia co jest nie tak. Może już przy kolejnym odpaleniu tyle nie wyleci, bÄ…dź wcale, ale to przeanalizuje jutro. Raz z pół roku temu miaÅ‚em taki haÅ‚as, stan byÅ‚ lekko poniżej minimum, także dolaÅ‚em "jakiegoÅ›" pÅ‚ynu do wspomagania i tak oto zaÅ‚atwiÅ‚em pompÄ™ jak sÄ…dzÄ™ :( DziÄ™kujÄ™ wszystkim za pomoc 

 

 

Obserwacje z dziś, po około 3 minutach pracy i prób odpowietrzenia (wiecie jak jest, nóż widelec ucichnie chociaż na razie :P ), stan płynu na odpalonym spadał prawie do dna, a na zgaszonym uzupełniał się pod korek ale nie wysadzał, jakiś sukces.

Niestety pieni się i hałas nieco mniejszy ale jest.

Jedno pytanie, lepiej już nie jeździć w takim stanie? Chodzi mi o 2 trasy po 10 km i kilka po ok 1 km, zanim części przyjdą.

 

Po zgaszeniu auta zlokalizowałem to:

62117051833716008921_thumb.jpg

Zgaszony, leci swobodnie, jak jest odpalony to nie leci więc powietrze ciągnie, nie?


Użytkownik Grzesiek9022 edytował ten post 16:35, 27.11.2017

  • 0

#12 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 04.12.2017

Witam ponownie. Zestaw naprawczy zamówiony, ale będzie trochę czasu szedł, stąd takie małe pytanie, mianowicie można zlać płyn i zdemontować pompę, aby jeździć samochodem? Czy może to spowodować jakieś konsekwencje?


  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:32, 05.12.2017

Napisałem. Oby miał opcje mi pomóc. Ten płyn wygląda jakby się zważył, więc na pewno go wymienię tylko jak się go spuszcza? I muszę zastąpić pynem PSF? Ile go w całości wchodzi tam?

 

W gen VI do każdej wersji silnika jest ten sam zestaw naprawczy? Co sądzicie o Jdmshop?

JDM shop jest ok, tylko wcześniej mailowo się skontaktuj, czy mają na stanie, bo jak ja zamawiałem, to po tygodniu dostałem info, że nie ma na stanie i będzie dopiero za 2 tygodnie ^^

Nie ma czegoÅ› takiego jak zestaw. Kupuje siÄ™ pojedynczo.

 

co do oleju np

http://www.accordklu...otliwość/page-1

W JDMshop'ie jest zestaw ze wszystkimi ringami, poza łożyskiem oczywiście ;)

Witam ponownie. Zestaw naprawczy zamówiony, ale będzie trochę czasu szedł, stąd takie małe pytanie, mianowicie można zlać płyn i zdemontować pompę, aby jeździć samochodem? Czy może to spowodować jakieś konsekwencje?

Bez pompy, magiel dostanie po tyłku i wtedy koszty napraw znacząco wzrosną (o ile jeszcze nie cieknie) ^^ Mi się wydaje, że gdzieś powietrze na łączeniach Ci ciągnie i zapowietrza pompkę. Sprawdź wszystkie węże elastyczne, czy któryś się nie zsunął, czy się nie pocą (zakładam, że pompa sama się nie poci, nie cieknie). Jak przewody stalowe są skorodowane, to trzeba pod auto się wślizgnąć i sprawdzić te, które idą na powrocie do zbiorniczka. Póki nie zlokalizujesz nieszczelności, nie radził bym jeździć autem, żeby nie pogarszać stanu, a PSF jest dosyć tani i nie kombinował bym z innymi płynami ;)


  • 1

#14 Grzesiek9022

Grzesiek9022
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • SkÄ…d:Hiszpania
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CK 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 05.12.2017

Kontaktowałem się z nimi i wysłali wszystko :) Miałem wrzucone zdjęcie, na którym był wyciek po zgaszeniu silnika. Był on na tym wężu wejściowym, między tym kolankiem a pompą. Ten co jest montowany na jedną śrubę ;). Dziękuje za jasne objaśnienie czym grozi jazda. Jak jest z odpalaniem silnika? Też unikać? Teraz są mrozy rzędu -5, więc by się przydało odpalać chociaż. Lub zdemontować akumulator, ale wolałbym nie...


  • 0

#15 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 12:33, 05.12.2017

Jak nie będziesz kręcił kierownicą to nic się nie powinno stać ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq