XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 23:56, 03.11.2017
Wysłane z Tapatalk
#17
Napisano 00:28, 04.11.2017
205/55/16 normalnie się kręci jedną ręką, to nie jest rozmiar ktory by w czymś przeszkadzał w VI
#18
Napisano 16:50, 04.11.2017
#19
Napisano 15:01, 20.12.2017
Hej! U mnie maglownica też się poci i to mocno... Ale poza tym nie ma innych problemów (płynu nie ubywa). Potwierdzam kolegi spostrzeżenia, że w VI ciężko się zakręca. Po prostu ma wspomaganie jakby "starszego typu". Raz przejechałem się Civicem jakimś z podobnego roku (sedan) i tam kierownica chodziła w miejscu jak masełko. Jechałem też paroma innymi autami i dało się zauważyć różnicę, choć nie zawsze zwracałem na to uwagę.
#20
Napisano 14:50, 29.12.2017
Przez to, że magiel się poci i prawdopodobnie pompa źle przy tym pracuje (za wysokie ciśnienie w układzie), wspomaganie gorzej chodzi. Też mnie to zastanawiało jak kupiłem swojego Hrupka, czemu to tak topornie chodzi? Przecież płynu nie ubywa za wiele ... hmmm Po regeneracji pompy wspomagania, magla, uszczelnieniu wszystkich połączeń gumowych i stalowych, wymianie płynu, kierą można praktycznie jednym palcem w miejscu kręcić (nie zalecam takich praktyk jak kręcenie na postoju, bo układ dostaje w pupsko :P). Na początek możecie sobie sprawdzić u mechaniora ciśnienie w układzie, czy jest w normie, jaką podaje serwisówka Jak będzie w normie, to po kolei sprawdzać resztę podzespołów ( BTW: Civic'i mają identyczny typ wspomagania z tamtych lat, mogą się rozmiarami jedynie różnić )
#21
Napisano 17:39, 31.12.2017
#22
Napisano 18:50, 31.12.2017
Użytkownik vova777 edytował ten post 18:51, 31.12.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych