Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Maglownica w VI gen.

VI Maglownica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 23:56, 03.11.2017

Rozmawiamy o konkretnym przypadku 205/55/16.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#17 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:28, 04.11.2017

205/55/16 normalnie się kręci jedną ręką, to nie jest rozmiar ktory by w czymś przeszkadzał w VI


  • 0

#18 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 04.11.2017

Jak bede mial okazje sie przejechac inna 6gen to zobaczymy czy bedzie jakas różnica.
  • 0

#19 Gr3at

Gr3at
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Swobnica
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 20.12.2017

Hej! U mnie maglownica też się poci i to mocno... Ale poza tym nie ma innych problemów (płynu nie ubywa). Potwierdzam kolegi spostrzeżenia, że w VI ciężko się zakręca. Po prostu ma wspomaganie jakby "starszego typu". Raz przejechałem się Civicem jakimś z podobnego roku (sedan) i tam kierownica chodziła w miejscu jak masełko. Jechałem też paroma innymi autami i dało się zauważyć różnicę, choć nie zawsze zwracałem na to uwagę.


  • 0

#20 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 14:50, 29.12.2017

Przez to, że magiel się poci i prawdopodobnie pompa źle przy tym pracuje (za wysokie ciśnienie w układzie), wspomaganie gorzej chodzi. Też mnie to zastanawiało jak kupiłem swojego Hrupka, czemu to tak topornie chodzi? Przecież płynu nie ubywa za wiele ... hmmm :D Po regeneracji pompy wspomagania, magla, uszczelnieniu wszystkich połączeń gumowych i stalowych, wymianie płynu, kierą można praktycznie jednym palcem w miejscu kręcić (nie zalecam takich praktyk jak kręcenie na postoju, bo układ dostaje w pupsko :P). Na początek możecie sobie sprawdzić u mechaniora ciśnienie w układzie, czy jest w normie, jaką podaje serwisówka ;) Jak będzie w normie, to po kolei sprawdzać resztę podzespołów ;) ( BTW: Civic'i mają identyczny typ wspomagania z tamtych lat, mogą się rozmiarami jedynie różnić :) )


  • 0

#21 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 31.12.2017

U mnie magiel sie pocił, ale wymieniłem jedynie osłone maglownicy, bo poprzednia była cala porwana i dlatego pewnie magiel zaczal sie pocic. Przy okazji zmieniałem końcówki drążków to oslona magla poszla tez do wymiany. Plynu mi nie ubywało, wiec magla nie ruszałem. Mineły 3 miesiace. Guma cała, na razie z maglem wszystko ok. Takze nic nie ruszam. Ale denerwuje mnie wlasnie to ciezkie wspomaganie. Gdybym mieszkał w tłocznym miescie to na pewno bym po kolei wszystko wymieniał.
  • 0

#22 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:50, 31.12.2017

Warto sprawdzić tez krzyżak. Może on jest przyczyną oporow na kierownicy.

Użytkownik vova777 edytował ten post 18:51, 31.12.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq