Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

LPG Do H22A JDM

VI lpg vi h22a

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:13, 07.09.2017

12.5 do 12.9 jakos tak jest w calym zakresie rpm w OL
regulowalem sam przy pomocy ori sondy szerokopasmowej i telefonu z torque
do tego wykres z hamowni

 

12.9 to nie za ubogo? Nie powinno być coś ok 12,3-12,4?


  • 0

#17 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:32, 07.09.2017

chyba nie jestcza ubogo.
23d200c9da5a4b97f26a978dc6a531c8.jpg
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:11, 07.09.2017

A tu wynika, że największa moc na LPG jest przu AFR 13,5-14:

 

http://www.autotests...lnosci/afr.html


Użytkownik h1tman edytował ten post 10:12, 07.09.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:12, 07.09.2017

Znajdę inny wykres na którym piszą inaczej :D Wiadomo najlepsze byłoby sterowanie mieszanką i na bieżąco weryfikacja na hamowni. Ostatnio stroiłem sobie LPG na podstawie właśnie PB. U mnie w K24 na PB seryjnie AFR przy WOT jest 12.45 w CL i w OL. Tak też na LPG FORUM piszą, żeby około 12.5 celować

 

airfuel.jpg

 

.Z tego co googlowałem na LPG lepiej nieznacznie bogaciej niż PB. Potwierdza to też:

 

http://www.hotrod.co...-oxygen-sensor/

 

Pure Gasoline Max Power Rich 12.5 0.8503

 

Propane Max Power Rich 13.18 0.8395

 


  • 0

#20 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:15, 07.09.2017

No tam gdzie podałem były wyniki z hamowni.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#21 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:22, 07.09.2017

Każde auto inne, ja od zawsze słyszałem od tunerów, że okolice 12.5. Lambde 0.83 potwierdził też lokalny znajomy stroiciel. No i jak pisałem komp K24 seryjny dąży do okolic 0,83-0,84 co daje ok 12.4. Chyba, że to tak podlewa dla bezpieczeństwa, żeby nie było wysokiego EGT.


  • 0

#22 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:29, 07.09.2017

Na LPG nie ma co przesadzać i dawać za bogato bo LPG nie chłodzi komory jak benzyna.

No i nie musi być tak botago bo gaz lepiej się miesza z powietrzem niż benzyna.

 

 

Ale jak mówisz, każde auto inne :)

Też mam sondę AFR i stroiłem sobie na LPG WOT ~12.8 i auto jedzie dobrze.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#23 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:03, 07.09.2017

chyba nie ma jakiegos super znaczenia czy 12.5 czy 12.8 cos mi sie wydaje ze to roznice kilku koni .
tu jest afr na lpg u mnie.na filmie od 26chyba sekundy
widać miejscami 12.3 ale ogolnie jakies 12.8
spdawdzilen na hamowni i spadki co do pb sa w granicach 5 koni takze chyba jest lux.

https://youtu.be/xrNuV-pIayM
a najlepiej poczekajmy na adama Rogowskiego jak to ustawia?
om tych hond to w uj zrobil.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 11:48, 07.09.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#24 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:06, 07.09.2017

chyba nie ma jakiegos super znaczenia czy 12.5 czy 12.8 cos mi sie wydaje ze to roznice kilku koni .
tu jest afr na lpg u mnie.na filmie od 26chyba sekundy
widać miejscami 12.3 ale ogolnie jakies 12.8
spdawdzilen na hamowni i spadki co do pb sa w granicach 5 koni takze chyba jest lux.

 

Odcinke masz przesuniętą? Powyżej 6500rpm średnią jakby wyciągnąć to bliżej mu 12,5 jak 12,8.W OL to już na sztywno idą mapy bez korekt paliwowych. U mnie na WOT zawsze dąży do okolic 12.4-12.5 seryjny komp PB również w CL i tak też jest na LPG bo strojone po korektach.


Użytkownik lukasrz edytował ten post 12:06, 07.09.2017

  • 0

#25 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:12, 07.09.2017

w cl komp dąży chyba do 14.7 a w OL ponizej 13.
ja moge miec troszke inaczej bo kilka rzeczy zmienione w silniku i reflash byl.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#26 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:25, 07.09.2017

Ja mówię o pedale w podłodze WOT. W CL i OL 12.4.-12.5 mam. Jak jadę normalnie to 14.7


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lpg, vi, h22a

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq