Witam. Zakupiłem Accorda 18.Vtec 1999r. Auto miało wymieniony olej filtry oraz regulację zaworów przez poprzedniego właściciela. Auto stało ok 2lat nie ruszane. Po zakupie oraz chwilowej jeździe auto osiągnie trochę ponad te 3tyś obrotów i szarpie nie idzie dalej. Olej jest nadal świeży ponieważ na nim jest zrobione jakieś 500km ale z tego co zauważyłem na bagnecie jest on po pierwszą dziurkę wskazującą na bagnecie. Dziś rozkręciłem przepustnicę oraz zawór Vtec i wszystko czyste. Jestem świeżym posiadaczem Vteca ale z tego co przeczytałem to może być za mało oleju i trzeba dolać. Miał ktoś podobny problem i coś doradzi?. Szukałem po internetach ale brak jednoznacznej odpowiedzi. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz wskazówki
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 1.8 vtec, szarpanie silnika
#1
Napisano 18:15, 29.08.2017
#2
Napisano 18:50, 29.08.2017
Ja bym mimo wszystko jak faktur nie ma wymienil wszystko, potem wyczyscil krokowca sprawdził egr i checki jak sąWitam. Zakupiłem Accorda 18.Vtec 1999r. Auto miało wymieniony olej filtry oraz regulację zaworów przez poprzedniego właściciela. Auto stało ok 2lat nie ruszane. Po zakupie oraz chwilowej jeździe auto osiągnie trochę ponad te 3tyś obrotów i szarpie nie idzie dalej. Olej jest nadal świeży ponieważ na nim jest zrobione jakieś 500km ale z tego co zauważyłem na bagnecie jest on po pierwszą dziurkę wskazującą na bagnecie. Dziś rozkręciłem przepustnicę oraz zawór Vtec i wszystko czyste. Jestem świeżym posiadaczem Vteca ale z tego co przeczytałem to może być za mało oleju i trzeba dolać. Miał ktoś podobny problem i coś doradzi?. Szukałem po internetach ale brak jednoznacznej odpowiedzi. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz wskazówki
Wysłane z Redmi 4X!
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#3
Napisano 19:06, 29.08.2017
Ja bym mimo wszystko jak faktur nie ma wymienil wszystko, potem wyczyscil krokowca sprawdził egr i checki jak są
Wysłane z Redmi 4X!
Faktury są, a nawet jakby ich nie było to i tak widać co było robione, filtry , powietrza nowy bez grama kurzu, olejowy nawet błota kurzu na sobie nie ma, tarcze klocki nówka sztuka, paski nowe, na zawieszeniu wszystkie gumy jak nówka, elementy metalowe zawieszenia jeszcze bez brudu Świeci się check, poprzedni właściciel sprawdzał check i jest on od sondy lambda. Ale czy przez to powyżej 3tyś obrotów by szarpało?. Świeci się też srs, ale obstawiam, że styki gdzieś zaśniedziały lub wtyczka rozpięta tego jeszcze nie sprawdzałem, na pewno poduszki są i dzwona nie było bo auto prócz przewodów hamulcowych, szarpania, i delikatnych oznak korozji jest w stanie prawie że idealnym ktoś raczej widać że o niego dbał . Muszę coś z tym szarpaniem zrobić bo auto mi raczej potrzebne do użytku codziennego. A czy krokowy nie odpowiada za wolne obroty?
#4
Napisano 19:56, 29.08.2017
Tak, ale to taki "starter pack" który w 1.8 mi z wszystkim pomagał. Jak sonda do wymiany to zacząlbym właśnie od tegoFaktury są, a nawet jakby ich nie było to i tak widać co było robione, filtry , powietrza nowy bez grama kurzu, olejowy nawet błota kurzu na sobie nie ma, tarcze klocki nówka sztuka, paski nowe, na zawieszeniu wszystkie gumy jak nówka, elementy metalowe zawieszenia jeszcze bez brudu Świeci się check, poprzedni właściciel sprawdzał check i jest on od sondy lambda. Ale czy przez to powyżej 3tyś obrotów by szarpało?. Świeci się też srs, ale obstawiam, że styki gdzieś zaśniedziały lub wtyczka rozpięta tego jeszcze nie sprawdzałem, na pewno poduszki są i dzwona nie było bo auto prócz przewodów hamulcowych, szarpania, i delikatnych oznak korozji jest w stanie prawie że idealnym ktoś raczej widać że o niego dbał . Muszę coś z tym szarpaniem zrobić bo auto mi raczej potrzebne do użytku codziennego. A czy krokowy nie odpowiada za wolne obroty?
Wysłane z Redmi 4X!
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#5
Napisano 20:42, 29.08.2017
"Starter pack" tzn? wcześniej miałem VW to inne slangi :P On twierdzi, że podpinał mu mechanik i wskazało sonde. Ja podepnę jeszcze raz żeby się upewnić i wtedy będę działał.
#6
Napisano 07:37, 30.08.2017
kable? świece? może coś z zaparatem zapłonowym? na forum jest gdzies procedura usunięcia błędu srs i pomimo że wszystko jest w porządku z poduszkami to jak auto załapało błąd srs to już sam ten błąd nie zgaśnie, trzeba go skasawać i co dziwne u mnie komputerem nie dało się tego skasować tylko ta procedura pomogła. Dolanie oleju na 100% nie rozwiąże problemu.
Użytkownik Maxell edytował ten post 07:38, 30.08.2017
#7
Napisano 09:07, 30.08.2017
kable? świece? może coś z zaparatem zapłonowym? na forum jest gdzies procedura usunięcia błędu srs i pomimo że wszystko jest w porządku z poduszkami to jak auto załapało błąd srs to już sam ten błąd nie zgaśnie, trzeba go skasawać i co dziwne u mnie komputerem nie dało się tego skasować tylko ta procedura pomogła. Dolanie oleju na 100% nie rozwiąże problemu.
Kupiłem nowe świece zobaczymy. Nie wiem czy mi się wydaje czy nie ale tak jakby podczas jazdy przy dotknięciu karoserii był wyczuwalny delikatny prąd ale może mam schize Nie wiem gdzieś wyczytałem, że jak jest mniejszy stan oleju to będzie szarpało i vtec się nie załączy.
#8
Napisano 09:27, 30.08.2017
kable to najlepiej sprawdza się w nocy jak jest ciemno że nic kompletnie nie widać, to ładnie wtedy prąd przeskakuje z kabli na obudowę silnika (oczywiście w takim przypadku kable do wymiany bo nic nie powinno byc widać). Jak się uparłes to możesz dolać tego oleju ale jak jest na miarce minimum to nic Ci to nie da.
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:28, 30.08.2017
#9
Napisano 23:35, 30.08.2017
Nic w nocy nie widać po kablach, świece kupiłem nowe jutro tzn. dziś zmienię poprzedni twierdzi że podpinał mu mechanik bo się check świeci i wyszła sonda lambda. Stwierdził żeby jeździł i się tym nie przejmował ale jak ja mam 3tyś przekraczać i ma szarpać to wolę to zrobić. Widocznie on 3tys obrotów nie przekraczał Teraz zauważyłem, że check się nie świeci tylko ale jutro pewnie się zaświeci . Czyli jeśli sonda to rozumiem że czeka mnie jej wymiana bo wyczyścić itp się jej nie da?. Jeszcze mam zagadkę bo w korektorze ssącym jest wkręcony wkręt w jakąś dziurkę i ciekawi mnie historia tego wkręta
#10
Napisano 19:23, 31.08.2017
Dziś przy wsiadaniu do samochodu i odpalaniu wszystko zgasło i zero reakcji, stało się to w jednym momencie gdy otwierałem drzwi jednocześnie przekręcałem kluczyk w stacyjce a otwarte drzwi dotykały elementu metalowego w garażu. Po wyjściu z auta i zamknięciu drzwi prądy wróciły wszystko ożyło i więcej się nie powtórzyło. Cuda jakieś czy może coś z prądami skoro wtedy miałem odczucie że czuje prąd na karoserii a dziś taki numer. Dziś zauważyłem podczas jazdy że auto przerywa delikatnie od niskich obrotów w górę. Świece zmienione zostały kable, aparat, sonda lub krokowy bo nie wiem co innego może być przyczyną. Stanie auta dwa lata, gdzieś wilgoć i te jaja z prądami?
#11
Napisano 19:45, 31.08.2017
Niewiele ale może jednak? Roboty dużo nie ma.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 19:54, 31.08.2017
Tak zrobię. Hamulce prawie ogarnięte, zostało tylko silnik do stanu używalności doprowadzić bo przerywa na wolnych nie ale po wbiciu biega i ruszeniu powstaje przerywanie a szczególnie gdy już silnik złapie coś temperatury. A już myślałem, że na weekend auto będzie ogarnięte ale trzeba okazać trochę pokory i dalej walczyć z przeciwnościami rzeczy martwych No i zauważyłem falowanie niewielkie falowanie obrotów, da się je usłyszeć gdy się stoi przy aucie.
Użytkownik San99 edytował ten post 20:40, 31.08.2017
#13
Napisano 20:50, 31.08.2017
Co jeszcze zauważyłem to że raz auto rusza bez problemu żwawo a za chwilę żeby płynnie ruszyć trzeba już więcej gazu dać.
#14
Napisano 18:42, 21.04.2020
Witam od jakiegoś czasu mam problem mianowicie silnik strasznie szarpie i dusi się i jest to kompletnie losowe czasem przejadę 100km bez problemu, a innym razem od razu po odpaleniu. jakiś czas temu zmieniłem przewody wysokiego napięcia, świece, luz zaworowy był ustawiany. Bylem u mechanik podpinał komputer i nic nie pokazywało, jedynie mówił coś o sondzie lambda lub aparacie zapłonowym, a nie chce wymieniać wszystkiego po kolei i tu pytanie czy ktoś miał podobny problem i mógł by jakoś pomóc w diagnozie.
#15
Napisano 18:50, 21.04.2020
Proszę korzystać z wyszukiwarki. Setki razy omawiany problem:
https://www.google.c...iw=1920&bih=937
Przeniosłem nowy temat do istniejącego tematu.
Układ zapłonowy robi się w całości, także kopułka i palec do wymiany także.
Do tego krokowiec, egr, przepustnica do wyczyszczenia/adaptacji, równie dobrze sam problem może być z aparatem zapłonowym.
Także zacząłbym od wymiany kopułki i palca, wtedy to będzie miało sens, same nowe przewody zapłonowe czy świece nic tu nie dadzą jak nie będzie "prądu" z aparatu zapłonowego i sprawnej kopułki i palca na te "nowe" elementy co już wymieniłeś.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, szarpie, duszenie, 1.8
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych