Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord 1.8 vtec, szarpanie silnika

VI szarpie duszenie 1.8

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 29.08.2017

Witam. Zakupiłem Accorda 18.Vtec 1999r. Auto miało wymieniony olej filtry oraz regulację zaworów przez poprzedniego właściciela. Auto stało ok 2lat nie ruszane. Po zakupie oraz chwilowej jeździe auto osiągnie trochę ponad te 3tyś obrotów i szarpie nie idzie dalej. Olej jest nadal świeży ponieważ na nim jest zrobione jakieś 500km ale z tego co zauważyłem na bagnecie jest on po pierwszą dziurkę wskazującą na bagnecie. Dziś rozkręciłem przepustnicę oraz zawór Vtec i wszystko czyste. Jestem świeżym posiadaczem Vteca ale z tego co przeczytałem to może być za mało oleju i trzeba dolać. Miał ktoś podobny problem i coś doradzi?. Szukałem po internetach ale brak jednoznacznej odpowiedzi. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz wskazówki :)


  • 0

#2 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:50, 29.08.2017

Witam. Zakupiłem Accorda 18.Vtec 1999r. Auto miało wymieniony olej filtry oraz regulację zaworów przez poprzedniego właściciela. Auto stało ok 2lat nie ruszane. Po zakupie oraz chwilowej jeździe auto osiągnie trochę ponad te 3tyś obrotów i szarpie nie idzie dalej. Olej jest nadal świeży ponieważ na nim jest zrobione jakieś 500km ale z tego co zauważyłem na bagnecie jest on po pierwszą dziurkę wskazującą na bagnecie. Dziś rozkręciłem przepustnicę oraz zawór Vtec i wszystko czyste. Jestem świeżym posiadaczem Vteca ale z tego co przeczytałem to może być za mało oleju i trzeba dolać. Miał ktoś podobny problem i coś doradzi?. Szukałem po internetach ale brak jednoznacznej odpowiedzi. Z góry dziękuję za odpowiedzi oraz wskazówki :)

Ja bym mimo wszystko jak faktur nie ma wymienil wszystko, potem wyczyscil krokowca sprawdził egr i checki jak są

Wysłane z Redmi 4X!
  • 0

#3 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 29.08.2017

Ja bym mimo wszystko jak faktur nie ma wymienil wszystko, potem wyczyscil krokowca sprawdził egr i checki jak są

Wysłane z Redmi 4X!

Faktury sÄ…, a nawet jakby ich  nie byÅ‚o to i tak widać co byÅ‚o robione, filtry , powietrza nowy bez grama kurzu, olejowy nawet bÅ‚ota kurzu na sobie nie ma, tarcze klocki nówka sztuka, paski nowe, na zawieszeniu wszystkie gumy jak nówka, elementy metalowe zawieszenia jeszcze bez brudu :) Åšwieci siÄ™ check, poprzedni wÅ‚aÅ›ciciel sprawdzaÅ‚ check i jest on od sondy lambda. Ale czy przez to powyżej 3tyÅ› obrotów by szarpaÅ‚o?. Åšwieci siÄ™ też srs, ale obstawiam, że styki gdzieÅ› zaÅ›niedziaÅ‚y lub wtyczka rozpiÄ™ta tego jeszcze nie sprawdzaÅ‚em, na pewno poduszki sÄ… i dzwona nie byÅ‚o bo auto prócz przewodów hamulcowych, szarpania, i delikatnych oznak korozji jest w stanie prawie że idealnym ktoÅ› raczej widać że o niego dbaÅ‚ :). MuszÄ™ coÅ› z tym szarpaniem zrobić bo auto mi raczej potrzebne do użytku codziennego. A czy krokowy nie odpowiada za wolne obroty?


  • 0

#4 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • SkÄ…d:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:56, 29.08.2017

Faktury są, a nawet jakby ich nie było to i tak widać co było robione, filtry , powietrza nowy bez grama kurzu, olejowy nawet błota kurzu na sobie nie ma, tarcze klocki nówka sztuka, paski nowe, na zawieszeniu wszystkie gumy jak nówka, elementy metalowe zawieszenia jeszcze bez brudu :) Świeci się check, poprzedni właściciel sprawdzał check i jest on od sondy lambda. Ale czy przez to powyżej 3tyś obrotów by szarpało?. Świeci się też srs, ale obstawiam, że styki gdzieś zaśniedziały lub wtyczka rozpięta tego jeszcze nie sprawdzałem, na pewno poduszki są i dzwona nie było bo auto prócz przewodów hamulcowych, szarpania, i delikatnych oznak korozji jest w stanie prawie że idealnym ktoś raczej widać że o niego dbał :). Muszę coś z tym szarpaniem zrobić bo auto mi raczej potrzebne do użytku codziennego. A czy krokowy nie odpowiada za wolne obroty?

Tak, ale to taki "starter pack" który w 1.8 mi z wszystkim pomagał. Jak sonda do wymiany to zacząlbym właśnie od tego

Wysłane z Redmi 4X!
  • 0

#5 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 29.08.2017

"Starter pack" tzn? :) wcześniej miałem VW to inne slangi :P On twierdzi, że podpinał mu mechanik i wskazało sonde. Ja podepnę jeszcze raz żeby się upewnić i wtedy będę działał.


  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:37, 30.08.2017

kable? świece? może coś z zaparatem zapłonowym? na forum jest gdzies procedura usunięcia błędu srs i pomimo że wszystko jest w porządku z poduszkami to jak auto załapało błąd srs to już sam ten błąd nie zgaśnie, trzeba go skasawać i co dziwne u mnie komputerem nie dało się tego skasować tylko ta procedura pomogła. Dolanie oleju na 100% nie rozwiąże problemu.


Użytkownik Maxell edytował ten post 07:38, 30.08.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 30.08.2017

kable? świece? może coś z zaparatem zapłonowym? na forum jest gdzies procedura usunięcia błędu srs i pomimo że wszystko jest w porządku z poduszkami to jak auto załapało błąd srs to już sam ten błąd nie zgaśnie, trzeba go skasawać i co dziwne u mnie komputerem nie dało się tego skasować tylko ta procedura pomogła. Dolanie oleju na 100% nie rozwiąże problemu.

Kupiłem nowe świece zobaczymy. Nie wiem czy mi się wydaje czy nie ale tak jakby podczas jazdy przy dotknięciu karoserii był wyczuwalny delikatny prąd ale może mam schize :) Nie wiem gdzieś wyczytałem, że jak jest mniejszy stan oleju to będzie szarpało i vtec się nie załączy.


  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:27, 30.08.2017

kable to najlepiej sprawdza się w nocy jak jest ciemno że nic kompletnie nie widać, to ładnie wtedy prąd przeskakuje z kabli na obudowę silnika (oczywiście w takim przypadku kable do wymiany bo nic nie powinno byc widać). Jak się uparłes to możesz dolać tego oleju ale jak jest na miarce minimum to nic Ci to nie da.


Użytkownik Maxell edytował ten post 09:28, 30.08.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:35, 30.08.2017

Nic w nocy nie widać po kablach, Å›wiece  kupiÅ‚em nowe jutro tzn. dziÅ› zmieniÄ™ :) poprzedni twierdzi że podpinaÅ‚ mu mechanik bo siÄ™ check Å›wieci i wyszÅ‚a sonda lambda. StwierdziÅ‚ żeby jeździÅ‚ i siÄ™ tym nie przejmowaÅ‚ ale jak ja mam 3tyÅ› przekraczać i ma szarpać to wolÄ™ to zrobić. Widocznie on 3tys obrotów nie przekraczaÅ‚ :) Teraz zauważyÅ‚em, że check siÄ™ nie Å›wieci tylko ale jutro pewnie siÄ™ zaÅ›wieci :). Czyli jeÅ›li sonda to rozumiem że czeka mnie jej wymiana bo wyczyÅ›cić itp siÄ™ jej nie da?. Jeszcze mam zagadkÄ™ bo w korektorze ssÄ…cym jest wkrÄ™cony wkrÄ™t w jakÄ…Å› dziurkÄ™ i ciekawi mnie historia tego wkrÄ™ta :)


  • 0

#10 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 31.08.2017

DziÅ› przy wsiadaniu do samochodu i odpalaniu wszystko zgasÅ‚o i zero reakcji, staÅ‚o siÄ™ to w jednym momencie gdy otwieraÅ‚em drzwi jednoczeÅ›nie przekrÄ™caÅ‚em kluczyk w stacyjce a otwarte drzwi dotykaÅ‚y elementu metalowego w garażu. Po wyjÅ›ciu z auta i zamkniÄ™ciu drzwi prÄ…dy wróciÅ‚y wszystko ożyÅ‚o i wiÄ™cej siÄ™ nie powtórzyÅ‚o. Cuda jakieÅ› czy może coÅ› z prÄ…dami skoro wtedy miaÅ‚em odczucie że czuje prÄ…d na karoserii a dziÅ› taki numer. DziÅ› zauważyÅ‚em podczas jazdy że auto przerywa delikatnie od niskich obrotów w górÄ™. Åšwiece zmienione zostaÅ‚y kable, aparat, sonda lub krokowy bo nie  wiem co innego może być przyczynÄ…. Stanie auta dwa lata, gdzieÅ› wilgoć i te jaja z prÄ…dami?


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:45, 31.08.2017

Może mało wspólnego ale jeśli coś z prądem a przewody zapłonowe ok to może punkty masowe poprawić. Wyczyścić od akumulatora, przy rozruszniku no i jak masz na pokrywie zaworów.
Niewiele ale może jednak? Roboty dużo nie ma.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 31.08.2017

Tak zrobię. Hamulce prawie ogarnięte, zostało tylko silnik do stanu używalności doprowadzić bo przerywa na wolnych nie ale po wbiciu biega i ruszeniu powstaje przerywanie a szczególnie gdy już silnik złapie coś temperatury. A już myślałem, że na weekend auto będzie ogarnięte ale trzeba okazać trochę pokory i dalej walczyć z przeciwnościami rzeczy martwych :) No i zauważyłem falowanie niewielkie falowanie obrotów, da się je usłyszeć gdy się stoi przy aucie.


Użytkownik San99 edytował ten post 20:40, 31.08.2017

  • 0

#13 San99

San99
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:Sandomierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 31.08.2017

Co jeszcze zauważyłem to że raz auto rusza bez problemu żwawo a za chwilę żeby płynnie ruszyć trzeba już więcej gazu dać.


  • 0

#14 Nikol

Nikol
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:ElblÄ…g
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 21.04.2020

Witam od jakiegoÅ› czasu mam problem mianowicie silnik strasznie szarpie i dusi siÄ™ i jest to kompletnie losowe czasem przejadÄ™ 100km bez problemu, a innym razem od razu po odpaleniu. jakiÅ› czas temu zmieniÅ‚em przewody wysokiego napiÄ™cia, Å›wiece, luz zaworowy byÅ‚ ustawiany.  Bylem u mechanik podpinaÅ‚ komputer i nic nie pokazywaÅ‚o, jedynie mówiÅ‚ coÅ› o sondzie lambda lub aparacie zapÅ‚onowym, a nie chce wymieniać wszystkiego po kolei i tu pytanie czy ktoÅ› miaÅ‚ podobny problem i mógÅ‚ by jakoÅ› pomóc w diagnozie.


  • 0

#15 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:50, 21.04.2020

ProszÄ™ korzystać z wyszukiwarki. Setki razy omawiany problem: 

 

https://www.google.c...iw=1920&bih=937

 

Przeniosłem nowy temat do istniejącego tematu.

 

 

UkÅ‚ad zapÅ‚onowy robi siÄ™ w caÅ‚oÅ›ci, także kopuÅ‚ka i palec do wymiany także. 

Do tego krokowiec, egr, przepustnica do wyczyszczenia/adaptacji, równie dobrze sam problem może być z aparatem zapłonowym.

 

Także zacząłbym od wymiany kopułki i palca, wtedy to będzie miało sens, same nowe przewody zapłonowe czy świece nic tu nie dadzą jak nie będzie "prądu" z aparatu zapłonowego i sprawnej kopułki i palca na te "nowe" elementy co już wymieniłeś.

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, szarpie, duszenie, 1.8

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq